فروش انواع مویز بی دانه در تاکستان

فروش انواع مویز بی دانه و دانه دار از تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان در این مرکز انجام می گیرد و خریدارانی که به دنبال تهیه این محصولات به صورت فله ای و در کیسه و یا بسته بندی شده کارتونی هستند می توانند نیازشان را تامین نمایند.

مویز شانی

فروش مویز در تاکستان

تولید مویز بی دانه و دانه دار

مویز یا همان کشمش مویز از انواع این خشکبار پرمصرف در دنیا به حساب می آید که عموما به خاطر خواص بالایی که دارد از آن استفاده می کنند و ایران هم یکی از تولید کنندگان عمده این نوع کشمش در دنیا محسوب شده و محصولات خود را علاوه بر اینکه در بازار داخلی عرضه می کند جهت صادرات نیز از آن بهره می برد.

 

انواع مویز به صورت کلی به سه دسته زیر تقسیم می شود:

  1. یا سرخ هستند و دانه دار
  2. یا سیاه هستند و دانه دار
  3. و یا سیاه هستند و بدون دانه

 

کشورمان هر سه محصولی که در بالا گفته شد را تولید می کند اما میزان محصول سوم یا همان مویز سیاه بدون دانه در ایران بسیار کم است و در نمونه‌ های نادری نظیر مویز ترکمنی و مویز شانی بدون دانه تولید آن را انجام می دهد.

 

به علت کمبود مویز بی دانه که البته سیاه رنگ هم هست در کشورمان اقدام به واردات آن از دو کشور افغانستان و ازبکستان که به عنوان قطب تولید این نوع محصول در دنیا شناخته می شود کرده تا تامین درصد زیادی از مشتریان آن را در داخل کشورمان انجام دهد.

مویز افغان

مویز بی دانه تاکستان

فروش مویز در تاکستان قزوین

مجموعه تولید و بسته بندی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه هم یکی از تولید کنندگان انواع مویز بی دانه و دانه دار در کشورمان محسوب می شود که از جمله محصولات پرفروش آن می‌توان به مویز فخری دانه دار و مویز شانی دانه‌ دار (محصول شانی هم دانه دار آن موجود است و هم بی دانه آن) اشاره نمود.

 

این مجموعه برای تامین مشتریان خود نیاز دارد که از تمامی محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد در سبد محصولات خود داشته باشد و همین جهت از مناطق مختلفی اقدام به گردآوری آنان کرده تا بتواند به سراسر ایران آنها را ارسال و نیاز مشتری خود را تامین کند.

 

این محصولات ممکن است هم به صورت فله ای که دارای دم و شاخه بوده و فرآوری نشده و شسته نشده است که در بهترین حالت ممکن است با استخدام کارگری تمیز کردن آن به صورت دستی و سنتی انجام گیرد در کیسه و گونی بسته‌ بندی آن انجام می‌شود، ارسال گردد و یا اینکه به صورت کارتون شده و کاملاً فرآوری شده به فروش برسانند که عموما محصولات صادراتی به صورت بسته بندی شده کارتونی هم باید باشند.

 

علاوه بر تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد دو مویز ازبک و مویز افغان هم که در بالا گفته شد محصولات وارداتی کشورمان هستند هم در این سایت موجود و امکان فروش آن وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما