مرکز فروش مویز افغان درجه یک

مویز افغان یکی از بهترین نوع مویز است کشور افغانستان یکی از کشور هایی است که به علت داشتن انگور فراوان یکی از بهترین تولید کننده های مویز است صادرات مویز درجه یک از کشور افغانستان به سراسر دنیا انجام‌ می شود.

مرکز فروش مویز افغان درجه یک

روش تشخیص مویز درجه یک

روش تشخیص مویز درجه یک

یکی از روش های تشخیص مویز درجه یک از مویز درجه ۲ این است که بدانیم این از چه نوع کشمش تازه بوده است مویز از خشک شدن میوه انگور تولید میشود اگر انگوری که از آن مویز تهیه شده است انگور گوشتی و مرغوبی بوده قطعا مویز شما هم بسیار مرغوب خواهد بود ولی برعکس اگر انگور خوب نباشد قطعا مویز هم خوب نیست.

 

مویز های خیلی خشک شده ای که رنگ خیلی تیره ای دارند و وقتی به آنها دست می زنید گوشتی احساس نمی شود مویز درجه یک نیستند تشخیص مویز خوب از بد کار خیلی سختی نیست کافیست کمی دقت کنید‌.

 

انواع مویز ایرانی و خارجی در بازار موجود است اما توصیه ما به شما خرید مویز ایرانی است زیرا انگور ایرانی در جهان به مرغوب بودن و با کیفیت بودن معروف هستند پس قطعا مویز حاصل شده از این انگور ها هم مرغوب خواهد بود. مویز درجه یک رنگی تقریبا قهوه ای دارد و خیلی خشک نیست این مویز خراب نمی شود و کپک نمی زند اما مویزی که از انگور نا مرغوب خراب تهیه شده باشد رنگ خیلی تیره ای دارد و خیلی زود خراب می شود و کرم می زند.

صادرات انواع مویز درجه یک ایرانی

صادرات انواع مویز درجه یک ایرانی

از کشور ما ایران به کشور های خارجی سالانه کشمش مویز بسیار زیادی صادر می شود و این تنها به دلیل مرغوب بودن انگور های کشور ماست که در جهان معروف در ایران شهر های که در آن انگور کشت می شود بسیار زیاد است و به دلیل انگور زیاد قطعا کشاورزان مجبور به تبدیل انگور ها به مویز هستند.

به دلیل موجودی بسیار بالای آن، این محصولات بیشتر صادر می شوند مویز به خاطر فواید بسیار زیادی که دارد طرفداران زیادی هم دارد هم در کشور خودمان و هم درکشور های همسایه ای جون افغانستان کشور های خارجی به علت فواید و کیفیت بسیار خوب مویز ایرانی سالانه مویز خیلی زیادی را از کشور ما خریداری می کنند.

 

مویز دارای ویتامین ها بسیار زیادی است ویتامین a ویتامین b ویتامین e و یکی بهترین فواید مویز درمان کم خونی است این محصول به علت داشتن آهن دارویی است برای درمان کم خونی به دلیل فواید بسیار زیاد این محصول است که در سراسر جهان پر طرفدار بود و فروش خیلی خوبی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما