خرید مویز ازبک سیاه

امکان اینکه در این مرکز خرید مویز ازبک و افغان سیاه رنگ را در دو سایز درشت و ریز داشته باشید هست و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه را دارند می توانند نیاز خود را در این سایت تامین کنند.

 

خرید مویز ازبک

مویز ازبک سیاه در ایران

ایران یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش مویز در دنیا محسوب می‌شود و محصولات کشورمان بیشتر از آنکه جهت صادرات مورد استفاده قرار گیرد جهت فروش در بازار داخلی از آن بهره می برند ولی چون مشتریان این محصولات بیشتر مایل هستند که از مویز سیاه علی الخصوص بی دانه یا بی هسته استفاده کنند و میزان تولید این نوع مویز هم در کشورمان کم است اقدام به واردات آن از دو کشور اصلی تولید کننده کشمش مویز در دنیا یعنی افغانستان و ازبکستان می کنند.

 

مویز افغان و مویز ازبک دو‌ نمونه وارداتی این نوع محصول در کشورمان محسوب می شود که مشتریان بسیار زیادی دارد ولی از اوایل سال ۹۷ که نرخ ارز رشد چشمگیری داشت میزان مشتریان این نوع محصول هم به شدت کم شد تا جایی که قیمت آن از ۲۸ هزار تومان در هر کیلو به رقم ۱۲۰ هزار تومان رسید که طبیعتاً خریداران کمتری هم به سمت آن خواهند رفت.

 

مویز ازبک هم کاملاً بی دانه و بی هسته بوده و هر چقدر سایز آن بزرگ تر باشد نرخ آن نیز بیشتر و مشتریان آن هم بیشتر خواهد شد تا جایی که سایز آن گاهی به ۱۶ میل هم خواهد رسید در صورتی که حداقل سایز این محصول حدود ۸ میل خواهد بود.

خرید مویز سیاه

خرید انواع مویز در مجموعه آراد

مشتری در این مرکز هم امکان خرید مویز سیاه ازبک را نیز خواهد داشت این محصول که در کنار مویز افغان از جمله محصولات وارداتی این مجموعه می باشد در حال حاضر یعنی در اواخر تیرماه ۱۴۰۰ برای محصول ازبک کیلویی ۱۲۰ هزار تومان و برای محصول افغان کیلویی ۱۱۰ هزار تومان معامله می گردد.

 

شما وقتی که با مدیر فروش مجموعه کشمش آراد ارتباط می گیرید باید فیلم واقعی بار را دریافت کنید و اگر قیمت و فیلم تایید شد نمونه برایتان ارسال می شود اگر آن هم تایید شد میتوانید سفارشتان را ثبت کنید و در هر جایی از ایران که هستید بار از طریق باربری برایتان ارسال خواهد شد.

 

لازم به ذکر است بهتر است ظاهر محصولی را که خریداری می کنید بسیار دقت کنید، چرا که کلاهبرداری در مورد این محصول هم انجام می شود محصولی که خریداری می‌کنید باید شیرین باشد و ذره‌ای به ترشی نزند و در ضمن هیچ گونه زائده و یا سفیدک بر روی محصول نباید باشد و مورد آخر اینکه محصول باید نرم باشد و اگر سفت باشد به معنای این است که یا محصول یخچالی است و در سردخانه بوده و یا اینکه مدت زمان زیادی از تولید آن می گذرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما