مرکز فروش مویز بدون هسته ایرانی

در این مرکز مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه مویز بدون هسته ایرانی و وارداتی ازبک و افغان را از مدیر فروش کارخانه خریداری نماید و این محصولات را که به صورت کیسه ای و یا کارتونی می باشند به صورت حضوری و یا غیر حضوری تهیه کند.

 

فروش مویز بدون هسته

بازار مویز بدون هسته ایرانی و وارداتی

کشمش مویز به مانند کشمش از خشک کردن انگور به دست می آید اما فقط نوع و خواص انگور اولیه آن متفاوت است وگرنه به مانند کشمش از طریق آفتاب، سایه، تیزاب و صنعتی و با دستگاه عمل خشک شدن و تولید آن انجام می گیرد و باز هم مانند کشمش هم هسته دار آن موجود است و هم بی هسته آن.

 

تقریباً در تمام مناطقی از ایران که کشمش تولید می‌ شود، مویز هم تولید می‌کنند اما میزان آن کم است و به همین جهت نیاز است که برای تامین نیاز برخی از مشتریان، این محصولات را وارد هم کنند آن هم از دو کشور افغانستان و ازبکستان.

 

البته بزرگ ترین دلیلی که باعث می‌شود اقدام به واردات مویز داشته باشند این است که در ایران تولید مویز سیاه بدون هسته در حجم بسیار کمی انجام می شود که آن هم عموماً به مویز شانی برمی‌گردد که میزان تولید آن هر ساله کمتر می‌شود به این علت که باغدار ترجیح می دهد که اول فصل انگور شانی را به فروش برساند تا اینکه آن را تبدیل به مویز کند.

 

اما با این اوصاف در ایران مویز قرمز هسته دار مانند مویز فخری، دشمن زیاری و بش _ مویز سیاه هسته دار مانند شانی و سمرقندی هم موجود بوده یا به صورت فله‌ای که با دم و شاخه در کیسه عرضه می گردد و یا به صورت فرآوری شده سنتی و صنعتی در قالب بسته بندی کارتونی.

فروش مویز ایرانی

فروش انواع مویز مرغوب

در این مرکز شما می توانید انواع مویز را مانند همان نمونه هایی که در بالا گفته شد به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید از طرفی مویز ازبک و مویز افغان هم که نمونه وارداتی می باشد در کارتون های ۱۰ کیلویی به صورت کاملاً فرآوری‌شده موجود بوده و امکان عرضه آن وجود دارد.

 

لازم به ذکر است برخی از تاجران که با این مرکز تماس می‌گیرند به دنبال خرید مویز برای صادرات هستند که نیاز است این موضوع گفته شود با وجود اینکه ایران در زمینه صادرات کشمش در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما در زمینه صادرات مویز به این گونه نیست و تولیدات منحصر به فردی را می توان صادر نمود که آن هم باید از اهل آن، محصول را خریداری کنید.

 

تولید کنندگان اصلی انواع مویز در ایران را می‌توان به دشمن زیاری و داراب استان فارس، کاشمر استان خراسان رضوی، ملایر استان همدان، سردشت استان کردستان، تاکستان استان قزوین و ارومیه استان آذربایجان غربی اشاره نمود که تقریبا اکثر این تولیدات در این مرکز قابلیت خریداری داشته و کافیست با مدیر فروش مجموعه نسبت به اطلاعات تکمیلی این محصولات صحبت‌های لازم را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما