فروش ارزان کشمش آفتابی خشک

فروش ارزان کشمش آفتابی خشک از تولیدات شیرین تاکستان استان قزوین که بهترین این نوع بار را در ایران تولید می کند در مجموعه تولیدی کشمش آراد بوجاری و بسته بندی می شود و مشتریان می توانند خرید این محصول را در قالب فرآوری شده و هم فرآوری نشده انجام دهند.

توصیه می شود ابتدا فیلم پایین را کاملا ملاحظه نمایید:

تولید کشمش آفتابی در مقیاس بالا در شهر تاکستان

شهر تاکستان از توابع استان قزوین از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش علی الخصوص نوع پلویی که به محصولات گرد و بدون هسته اطلاق می گردد بوده و تولیدات آن علاوه بر این که در بازار داخل بسیار پرفروش است جهت صادرات نیز اگر به دنبال محصول باکیفیت هستید بسیار توصیه می گردد.

 

لازم به ذکر است اطلاق نام شهر تاکستان به این منطقه به علت وجود تاکستان های فراوان انگور در گذشته بوده که امروزه به خاطر مدیریت ضعیف و شاید صفر مسئولین اقتصادی و کشاورزی کشور حداقل نیمی از این تاکستان ها تا به حال از بین رفته است و این اصلا خبر خوبی نمی تواند برای فعالین اقتصادی باشد چرا که این محصول بسیار استراتژیک بوده و در کشوری مانند ترکیه درصد قابل توجهی از بودجه کشور را تامین میکند.

 

یکی از محصولات مهم این منطقه کشمش آفتابی است که به علت سهولت تولید و تبدیل انگور به کشمش تقریباً همه باغداران این شهر و مناطق اطراف آن نظیر اک، نرجه، شال و اسفرورین آن را نیز تولید می کنند که شاید ممکن است در کنار تولید این محصول به عنوان مثال کشمش تیزابی را نیز تولید کنند اما همیشه میزان تولید محصول آفتابی بسیار بالاست.

 

روال کار هم بسیار ساده است وقتی که انگور را تقریباً در اواسط شهریورماه چیدند و همان گونه بر روی چادری که بر روی باغ پهن شده است آن را ریخته تا شدت نور آفتاب طی ۲ الی ۳ هفته آن را تبدیل به کشمش آفتابی کند و هر چقدر انگور اشاره شده رسیده تر باشد و نیز آفتاب گرمی بر روی آن بتابد و در طی این مدت باران نیاید محصول نهایی بسیار شیرین و قند دار خواهد شد.

 

پهن کردن انگور برای تولید محصول آفتابی ⇓

فروش کشمش خشک

در بازار کشورمان دو نوع کشمش آفتابی داریم؟

پاسخ این سوال آری است اما با یک تفاوت عمده و آن اینکه وقتی کشمش آفتابی را به همان صورت فله ای یعنی دارای دم و شاخه که البته ممکن است کارگر هم آن را تمیز و مرتب کند، به فروش رود و هم این که ممکن است جهت بوجاری و فرآوری به کارخانه آمده و بر روی خط تولید کارهای فرآوری، شستشو و سورت روی آن انجام گیرد که در اینصورت محصول نهایی باز آفتابی خواهد بود اما اگر بخواهید نام اصلی آن را بدانید به آن کشمش پلویی آفتابی می گویند.

 

محصول اشاره شده برای آشپزی و پختن نوعی غذا، تولید در صنعت کیک، کلوچه و شیرینی، تولید شیره کشمش و تولید الکل و سرکه بسیار کاربرد دارد و از آن دست محصولاتی است که بیشتر برای بازار داخلی خرید و فروش می‌شود تا امر صادرات و بازار تهران، کرج و استان های شمالی کشورمان از خریداران حجم بالای آن محسوب می گردند.

 

نوع اولی که به آن اشاره کردیم و فله ای محصول آفتابی به شمار می رود در کیسه و گونی بسته بندی می شود که در این مجموعه بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو انجام می گیرد اما نوع دوم که فرآوری شده است در کارتون بسته بندی آن انجام شده و تمامی کارخانه های تاکستان آن را ۹ کیلویی بسته بندی می کنند که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون محاسبه خواهد شد.

 

لازم به ذکر است علاوه بر این که شهر تاکستان قزوین محصول اشاره شده را در حجم وسیعی در هر دو حالتی که در بالا به آن پرداختیم تولید می‌کند بلکه منطقه ملایر استان همدان نیز هست که این منطقه هم در مقیاس بالایی آن را تولید می کند اما نکته مهمی که باقی می‌ماند این است که تولیدات ملایر در سطح پایین تری از تولیدات تاکستان قرار می گیرد و همین موضوع باعث شده که به طور میانگین بین ۵ تا  ۱۰ درصد نرخ تولیدات این منطقه پایین تر از تاکستان باشد.

 

محصول آفتاب خشکی که توسط باغدار و سنتی تمیز شده است. ⇓

کشمش آفتابی خشک

فروش ارزان محصول آفتابی درب کارخانه

اینکه گفته شد فروش ارزان به این معنی نیست که قرار است قواعد بازار به هم بریزد و پایین تر از محدوده سود تمام کارخانه های ایران محصولی در این مجموعه به فروش رود بلکه منظور این است که در کنار کیفیت مشابه تولیدات سایر کارخانه ها، کشمش های این کارخانه ارزان تر محسوب می شود.

 

به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی ۹ کیلویی این مجموعه در تاریخ ۱۰ مهر  ۱۴۰۱، ۵۳۰ هزار تومان در بالاترین کیفیت ممکن تولید و به فروش می رسد که اگر قرار باشد کشمش کارخانه دیگر را از نظر کیفیت در کنار تولیدات این مرکز قرار دهیم باید به برند صداقت که مدیریت آن بر عهده آقای علم بیگی می باشد اشاره کرد که دقیقا همین محصول را ۵۴۰ هزار تومان دست مشتری می رساند این اختلاف ۱۰ هزار تومان می‌تواند برای هر عرضه کننده ای حاشیه سود بالایی به وجود بیاورد.

 

از طرفی شما امکان خرید حجم پایین این محصولات را نیز خواهید داشت به گونه‌ای که حداقل فروش ۳۰ کارتونی هم قرار دادیم تا کسانی که قصد دارند به تازگی فروش این محصولات را آغاز کنند می تواند بسیار عالی باشد و آرام آرام و پله پله فروش خود را بالا برد و حجم خرید را نیز افزایش دهند، بر عکس اکثر کارخانه های کشمش (حداقل در تاکستان) که زیر ۱۰۰ کارتون فروش ندارند.

 

نکته بعدی این است که مشتری می‌تواند درب کارخانه پس از هماهنگی کردن با مدیر فروش مجموعه که شماره تماس ایشان نیز قرار گرفته شده اقدام به خرید با هر میزانی داشته باشند و اگر هم به صورت غیر حضوری قصد انجام آن را دارید ابتدا یک کارتون به عنوان معیار برایتان ارسال می شود و بعد سفارش نیسان و یا کامیونت را دادید ابتدا میزانی بیعانه از شما گرفته و مابقی زمانی که به درب انبارتان رسید و با نمونه معیار مطابقت دادید تسویه خواهد کرد که البته شکل تسویه هم می‌تواند به صورت چکی باشد با ذکر شرایطی که وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفتید به شما توضیح خواهند داد.

 

محصول پلویی که همان فرآوری شده آفتابی در کارخانه محسوب می شود. ⇓

کشمش خشک ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما