کارخانه کشمش تاکستان قزوین

مدیر فروش یکی از کارخانه های کشمش تاکستان قزوین یا همان کشمش آراد در این مرکز حضور دارد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با ایشان جهت استعلام قیمت و یا سفارش قطعی هماهنگی لازم را انجام دهند.

محصول خرمایی درجه یک تاکستان ⇓

کارخانه کشمش تاکستان

 

کارخانه تولید و بسته بندی کشمش آراد

کارخانه های کشمش در ایران تمام صفر تا صد تولید این محصول را انجام نمی دهند بلکه ابتدا محصول را به صورت فله ای که دارای دم و شاخه هست از باغداران و کشاورزان خریداری کرده و سپس در مرکز تولیدی خود کارهای فرآوری را روی آن صورت می دهند نظیر دم کنی، شستشو و سورتینگ.

 

اکثر این کارخانه ها در شهرهایی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشند. نه اینکه در سایر مناطق تولیدکننده کشمش، کارخانه وجود نداشته باشد اما تعداد آن ها بسیار اندک است مانند شهر زنجان به عنوان یکی از تولیدکننده های این محصول تنها ۳ کارخانه در خود جای داده است.

 

اما وقتی که کشمش در این مراکز آماده شد بسته بندی آنها باید صورت گیرد که عموماً به صورت کارتونی بوده و دارای اوزانی نظیر ۳، ۵، ۹ و۱۰ کیلویی می باشد. اما برخی از مراکز به تازگی آنها را در درون سلفون هم بسته بندی می کنند و عموماً هم از آنها برای صادرات بهره می برند چون مشتری آن را در اختیار دارند.

 

اما اگر قرار به خرید کشمش بسته بندی سلفونی در کشورمان باشد عموماً شرکت هایی نظیر برتر و گلستان، کشمش کارتونی را از مراکز تولید خریداری کرده و در درون سلفون های خود که برند و راه‌های ارتباطی شرکت‌ های اشاره شده است پر می‌کنند.

محصول انگوری طلایی صادراتی تاکستان ⇓

کارخانه کشمش قزوین

خرید درب کارخانه انواع کشمش

این امکان به شما در این مرکز داده شده که به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید چه به صورت تلفنی و چه به صورت هماهنگی جهت خرید حضوری درب کارخانه و تمام نرخ های این محصولات را که دریافت می کنید تماماً درب کارخانه‌ ای محاسبه شده و طبیعتاً هزینه ارسال تا انبارتان به مبلغ فوق اضافه خواهد شد.

 

اما به صورت کلی لازم است بدانید که در تاکستان قزوین انواع کشمش پلویی تولید و فرآوری می‌شود که تماماً بدون دانه و بدون هسته بوده و در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود است و برای بازار داخل در کارتون ۹ کیلویی آنها پر شود و برای صادرات در‌ کارتون ۱۰ کیلویی خالص.

 

در حال حاضر یعنی اواخر آبان ۱۴۰۰ که قیمت انواع این محصولات نسبت به دو ماه پیش، بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد رشد داشته و قطعاً باعث شده که درصد قابل توجهی از مردم این محصول را از سفره غذایی خود بردارند به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی آفتابی      در کارتون ۹ کیلویی ۳۷۵ هزار تومان
  2. کشمش تیزابی               در‌ کارتون ۹ کیلویی ۳۷۵ هزار تومان
  3. کشمش خرمایی (در واقع همان قهوه‌ای تیره است.)           در کارتون ۹ کیلویی ۳۳۵ هزار تومان
  4. و کشمش انگوری طلایی که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.            کیلویی ۶۵۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما