سفارش کشمش پلویی سیاه تاکستان

امکان سفارش کشمش پلویی سیاه تولید تاکستان قزوین که برترین تولیدکننده این نوع کشمش تازه در کشورمان می باشد در این مجموعه توسط جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش کارخانه به هر میزانی که باشد وجود دارد.

محصول پلویی تاکستان که کاملا گوشتی و قند بالا است. ⇓

کشمش پلویی تاکستان

تولید کشمش پلویی در تاکستان قزوین

کشمش پلویی از آن دست محصولاتی می باشد که در کشورمان تقریبا کسی نیست که نام آن را نشنیده باشد، این محصول از آن جهت به این نام شناخته شده است چون از دیرباز در کنار طبخ برنج مورد استفاده قرار می گرفته که البته می توان آن را در منزل هر خانم خانه دار ایرانی پیدا نمود.

 

به صورت کلی به هر نوع کشمش گرد و بیضی شکلی که سایز آن از ۱۰ میل کوچکتر باشد و بی دانه و بی هسته هم باشد کشمش پلویی می گویند که این محصول در انواع متفاوت در کشورمان تولید می‌ شود که هر کدام از یک انگور و کشمش به دست می‌ آیند اما چون شیوه های فرآوری و تولید آن متفاوت است باعث گردیده تا رنگ های متفاوتی از این محصول تولید گردد.

 

از آن دست می توان رنگ های طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز را اشاره نمود که موضوع بحث این مقاله در مورد نمونه آخر است که گاهی اوقات به آن کشمش پلویی سیاه گفته می‌ شود چون وقتی که به آن در کارخانه روغن پارافین خوراکی می‌ زنند و در زیر نور از آن عکسبرداری یا فیلمبرداری می‌ کنند، سیاه رنگ به نظر می رسد در صورتی که به این صورت نیست و رنگ آن کاملاً سرخ و قرمز می باشد.

لازم به ذکر است محصول اشاره شده از کشمش آفتابی در کارخانه پس از فرآوری تولید می گردد، محصول آفتابی که باغداران و کشاورزان آن را تولید می کنند و آن را به صورت فله ای و در کیسه به کارخانه‌ های شهر خود جهت فرآوری می فروشند و این مرکز کارهایی نظیر شستشو، دم کنی، روغن زنی، سورتینگ و بسته بندی را روی آن انجام می دهد تا زمانی که محصول در قالب کارتونی و یا سلفونی به دستتان برسد.

 

محصول آفتابی فله ای کشاورز که از آن، پلویی سیاه در کارخانه تولید می شود. ⇓

کشمش سیاه تاکستان

بسته بندی کشمش پلویی برای بازار داخل

نکته مهم در مورد هر نوع ماده غذایی، بسته‌ بندی آن است که برای کشمش پلویی عمده یا به صورت کارتونی است و یا به صورت سلفونی که بیش از ۹۵ درصد کارخانه های کشمش در ایران انواع کشمش را در کارتون بسته بندی می کنند و آنها را یا در بازار داخلی به فروش می‌ رسانند و یا جهت صادرات از آنها بهره می برند.

 

آن کشمش های سلفونی که شما در بازار می بینید مربوط به شرکت‌ های واسطه و صرفاً بسته بندی کننده مواد غذایی نظیر برتر و گلستان می باشند که محصول را از کارخانه‌ ها خریداری کرده و در سلفون های خود بسته بندی آنها را در بازار به فروش می رسانند آن هم با برند و راه‌ های ارتباطی شرکت خود.

 

اما کشمش پلویی سیاه یا قرمز چون بیشتر برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد در کارتون های ۹ کیلویی آنها را عرضه می کنند به عنوان مثال در شهر تاکستان و یا همین مجموعه تولیدی کشمش آراد این محصول برای بازار داخلی هشت و نیم کیلو خالص در نظر گرفته می‌ شود یعنی هشت و نیم کیلو کشمش به اضافه نیم کیلو وزن کارتون که مجموع می شود ۹ کیلو اما در شهری مانند ملایر به این صورت است که ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم وزن کشمش و ۸۰۰ گرم وزن کارتون می باشد که وزن بیشتر کارتون به علت استفاده کردن از یقه کارتونی می باشد که دورتادور کشمش و در درون کارتون جای می گیرد.

 

موضوع مهمی که اما نیاز است مشتری بداند این است که مجموعه تولیدی کشمش آراد از کارتون‌ های استفاده می کند که بر روی آن و در کلیشه چاپی هیچگونه راه ارتباطی و شماره تماسی وجود ندارد و این برای شمای مشتری که دوست ندارید از خریدارتان دور بخورید می تواند بسیار عالی باشد که البته امکان پرکردن کشمش در کارتون های مربوط به شرکت و یا حتی شخص خود شما هم وجود دارد و کما اینکه این کار در حال حاضر هم برای برخی از مشتریان در حال انجام است.

 

پلویی تولید ملایر که در میان بار ضایعات هم به چشم می خورد. ⇓

سفارش کشمش پلویی

سفارش کشمش پلویی درجه یک تاکستان

اگر از مشتریان کشمش پلویی در کشورمان هستید به خوبی می‌دانید که دو منطقه هستند که در ایران تولید این محصولات را در حجم وسیع انجام می دهند که یکی همین شهر تاکستان استان قزوین است که مجموعه تولیدی کشمش آراد در آن کارخانه تولید و بسته بندی در اختیار دارد و دیگری شهر ملایر استان همدان است آن هم در بازار کشورمان بسیار شناخته شده است.

 

اما واقعیت امر این است که اگر شما جنس درجه یک و مرغوب می خواهید قطعاً باید از تاکستان خرید خود را انجام دهید ولی اگر محصولی مقرون به صرفه و به نوعی ارزان می خواهید که کیفیتی در خور قیمت آن داشته باشد تولیدات ملایر به کارتان خواهد آمد، به صورت کلی تفاوت کیفیت محصول تاکستان با محصول ملایر برای کشمش پلویی حدود ۵ الی ۱۰ درصد است یعنی تولید تاکستان به اندازه میزان اشاره شده از نظر کیفیت و قیمت بالاتر از تولیدات ملایر است.

 

اما جالب آن که برخی از کارخانه داران شهر تاکستان از نام و برند همین شهر استفاده می کنند اما در واقع از محصولات فله ای کشاورز نظیر ابهر، زنجان و یا حتی ملایر که کیفیت بار آنها بالا نیست و طبیعتا ارزان تر است استفاده کرده و در میان تولیدات خود که از تاکستان می باشد مخلوط می‌ کنند و به این صورت با قیمت پایین تری به مشتری خود نرخ می‌دهند. در تماس‌ هایی که با مدیر فروش کارخانه می‌شود این موضوع را اذعان می کنند که محصولی را که شما به عنوان مثال کارتونی ۴۰۰ هزار تومان به ما می دهید فلان کارخانه با ۳۸۰ هزار تومان می دهد در صورتی که واقعیت همانی است که در جملات قبلی گفته شد.

 

نحوه سفارش شما به این صورت است که شما با مدیر فروش کارخانه می توانید به صورت تلفنی ارتباط بگیرید و یا حتی در یکی از شبکه‌ های اجتماعی با ایشان صحبت کنید و استعلام قیمت به روز نمایید فیلم واقعی بار را دریافت کرده و اگر حساسیت کار زیاد است ابتدا یک کارتون نمونه بگیرید و سپس اگر مورد تایید بود با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه، بار برایتان با وانت، نیسان و یا کامیونت ارسال خواهد شد و زمانی که به درب انبارتان رسید تسویه می کنید. امکان چکی کار کردن هم تحت شرایطی وجود دارد که چون جزئیات کار بالاست حتماً با جناب آقای عینی ارتباط تلفنی بگیرید تا ایشان شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

1

  1. با سلام…..بنده قصد خرید کشمش طلایی برای صادرات به کشور الجزایر را دارم….لطفا بنده را راهنمایی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما