قیمت امروز کشمش آفتابی درجه یک

قیمت امروز کشمش آفتابی درجه یک با دو نوع بسته بندی کیسه ای و یا کارتونی در این مرکز قابلیت استعلام داشته و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند می توانند این خواسته را در این سایت تامین نمایند.

محصول آفتابی فله ای و در کیسه ⇓

قیمت کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در تاکستان قزوین

یکی از مناطق اصلی تولید کننده کشمش در کشور، منطقه تاکستان استان قزوین به همراه شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین می باشند که در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر داشته و محصولات آن علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسیار استفاده می شود.

 

محصول پلویی هم بر چهار نوع مختلف و چهار رنگ متفاوت با سیستم های قیمتی مختلف در این منطقه تولید می‌شود که یکی از آنها رنگ قرمز و سرخ دارد که به آن کشمش پلویی آفتابی می‌گویند و برای بازار داخل بسیار مناسب است تا بحث صادرات.

 

اما این رنگ محصول پلویی پس از فرآوری کشمش آفتابی در کارخانه به دست می آید، محصول آفتابی که باغداران و کشاورزان آن را در شهریورماه تولید کرده و به صورت فله ای که دارای دم و شاخه است به فروش می‌ رسد و هم به صورت همان فرآوری‌ شده پلوی قرمز رنگ در کارخانه.

 

این مجموعه هم در همین شهر واقع شده و طبیعتا از تولیدات همین منطقه جهت فرآوری و بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند که هم امکان فروش فله ای و کیسه ای محصول وجود دارد و هم فرآوری شده‌ آن در کارخانه که در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی و در انبار دپو می گردد.

محصول پلویی فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

کشمش آفتابی درجه یک

قیمت امروز کشمش درب کارخانه

در حال حاضر که در اواخر بهمن ۱۴۰۰ هستیم و حدود پنج ماه از شروع فصل می گذرد، بازار رکودی عمیق را تجربه می‌ کند و آن بی علت با افزایش قیمت های بی حساب و کتاب اوایل فصل نیست به صورتی که کشمش پلویی کارتونی ۹ کیلویی که در آبان ماه هر کارتون ۴۱۰ هزار تومان فاکتور می شد در حال حاضر ۳۷۰ هزار تومان در بالاترین کیفیت ممکن درب کارخانه قیمت می خورد.

 

کشمش آفتابی درجه یک فله‌ ای درون کیسه کاملا تمیز شده و البته بی دانه در حال حاضر کیلویی ۳۱۰۰۰ تومان قیمت امروز آن است و شما می توانید درب کارخانه و یا انبار اقدام به خرید و بارگیری محصولات اشاره شده را داشته باشید.

 

متاسفانه با افزایش قیمت های شدیدی که در شروع فصل داشتیم کلاهبرداری های بسیاری هم انجام شده و می‌شود که شاید باید تکلیف خود را مشخص کنید که اگر به دنبال خرید کشمش با قیمتی ارزان تر از عرف آن باشید این اطمینان به شما داده می شود که در میان بار، محصولات ضعیفی نظیر غوره آغشته شده به شیره شکر، قاطی شده است که این موضوع بیشتر در میان بار فله ای پیش می آید تا فرآوری شده آن در کارخانه.

 

از طرفی ملایر استان همدان هم تولیدات اشاره شده در بالا را هم دارد اما با یک لول کیفیت پایین‌ تر، پس اگر به دنبال خرید کشمشی ارزان تر هستید که طبیعتاً کیفیت پایین‌ تر هم دارد (ماهیت تولیدات این منطقه به این صورت است) می توانید از محصولات ملایر استفاده کنید، به گونه ای که در حال حاضر قیمت هر کارتون پلویی آنها ۳۴۰ الی ۳۵۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت می خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما