شرکت پخش کشمش پلویی ریز

مشتری در این مرکز می تواند مستقیما از شرکت تولیدکننده که کار پخش انواع کشمش از جمله کشمش پلویی ریز را انجام می دهد خرید خود را به هر میزانی که باشد ثبت نموده و یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری سفارش خود را تحویل بگیرد.

محصول پلویی ریز ⇓

شرکت کشمش پلویی

تولید انواع کشمش پلویی در ایران

کشمش پلویی از جمله محصولاتی می باشد که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می‌ شود و همه ایرانیان قطعاً نام آن را شنیده اند اما دقیقاً نمی‌ دانند به چه محصولی پلویی گفته می شود و انواع آن در ایران و بازار، به چند دسته تقسیم خواهد شد.

 

به هر نوعی کشمشی که گرد و بیضی شکل باشد و به صورت بی دانه و بی هسته تولید گردد و سایز آن از ۱۰ میل در کارخانه که توسط دستگاه سورتینگ لیزر از نظر سایز درجه بندی می شود، باشد کشمش پلویی می گویند. این محصولات بر چهار دسته تقسیم می‌شود که دارای رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز خواهد بود.

 

تقریباً در اکثر مناطق تولید کننده کشمش، محصولات اشاره شده هم تولید می‌ شود اما اگر قرار باشد چند منطقه اصلی تولیدکننده آن را نام ببریم قطعاً باید به نام تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی اشاره کنیم که بیشترین میزان حجم تولید، خرید و فروش و صادرات آن را به خود اختصاص می‌ دهند.

 

لازم به ذکر است که تمامی محصولات اشاره شده از یک نوع انگور که نام آن انگور بی دانه است تولید می‌ شود و وقتی باغدار و کشاورز انگور را تبدیل به کشمش کرد جهت فرآوری و بسته‌ بندی به کارخانه فروخته تا این مرکز کار شستشو و کارتون کردن آن را انجام دهد تا بار به دست شما برسد.

محصول آفتابی که از این در کارخانه، پلویی بدست می آید. ⇓

پخش کشمش ریز

تولید و پخش مستقیم کشمش

این مجموعه یعنی شرکت کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین واقع شده و از محصولات همین منطقه جهت فرآوری و فروش استفاده می کند که هر چهار نوع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه هم تولید شده و امکان خرید در حجم بالا و یا حتی امر صادرات مستقیم وجود دارد.

 

اما چون در عنوان مقاله آمده است پلویی ریز فقط به نوعی از این محصولات اشاره می کند که رنگ آن قرمز است و نام دیگر آن کشمش پلویی آفتابی می باشد و مشتریان داخلی آن بسیار زیاد بوده و کمتر از آن برای صادرات استفاده می شود، بیشتر مایلند که سایز آن ریز باشد.

 

در حال حاضر که در اوایل اسفند ۱۴۰۰ هستیم قیمت کشمش پلویی ریز یا همان آفتابی قرمز رنگ که عموماً به سایز ۷ میل گفته می شود در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص برای بازار داخل ۳۶۰۰۰۰ تومان برای مراکز پخش فاکتور می گردد.

 

این مجموعه علاوه بر اینکه در زمینه تولید محصولات اشاره شده فعالیت دارد بلکه فروش مستقیم آنها را نیز خود انجام می‌ دهد و چون شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده، شما می توانید با ایشان ارتباط بگیرید به روز استعلام قیمت نمایید و ثبت سفارش از طریق واریز بیعانه را از طریق ایشان انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما