عرضه کشمش پلویی اعلا

عرضه کشمش پلویی اعلا از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین در این سایت که خود کارخانه این محصولات را در همین شهر در اختیار دارد آغاز شده است و مشتری اگر به دنبال خرید مستقیم از تولیدکننده می باشد این بهترین فرصت محسوب می شود.

محصول طلایی اعلای تاکستان که بالاترین کیفیت این نوع کشمش محسوب می شود. ⇓

عرضه کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی در انواع مختلف

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش پلویی در کشورمان محسوب می‌شود و این نوع محصولی که بدون دانه و بدون هسته است و در سایز زیر ۱۰ میل سورت خواهد شد هم برای بازار داخلی مناسب است و هم جهت صادرات بسیاری از آنها استفاده می کنند.

 

محصول پلویی در چهار رنگ مختلف تولید می شود که در واقع رنگ های مختلف این محصول به علت شیوه های متفاوت فرآوری می باشد، در واقع انگور ابتدایی یک محصول است و چون روال تولید متفاوت است باعث می گردد که این رنگ ها تشکیل گردد و همین موضوع باعث گردیده بازار هدف متفاوتی برای هر کدام از آنها به وجود بیاید.

 

کشمش پلویی در رنگ های طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز موجود بوده و شهر تاکستان به همراه ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی از تولیدکنندگان اصلی و حجم بالای آن در کشورمان محسوب می شوند.

 

کارخانه های بسیاری در شهرهای اشاره شده این محصولات را فرآوری و عموماً در کارتون بسته بندی آنها را صورت می‌ دهند که برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی است و بازار صادراتی ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص و بهتر است این موضوع را هم بدانید که محصول قرمز فقط داخلی است و طلایی فقط صادراتی و دو رنگ دیگر را می توان هم برای بازار داخلی استفاده کرد و هم صادرات.

محصول طلایی ملایر که کیفیت مناسبی نداشته و طبیعتا قیمت پایینی دارد. ⇓

عرضه کشمش اعلا

عرضه اعلاترین نوع کشمش پلویی در ایران

شهر تاکستان استان قزوین در زمینه تولید کشمش پلویی قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز بدون تردید از نظر کیفی در کشورمان سرآمد است و جنس آن اعلا محسوب می‌شود که طی دو الی سه سال اخیر با توجه به اینکه محصول طلایی رنگ را نیز به مانند استان آذربایجان شرقی و شهرهای بناب و ملکان تولید می‌ کنند کیفیت آن کمتر از تولیدات استان‌ آذربایجان نیست و برابری می کند و به همین جهت باید با اطمینان گفت که اگر بالاترین نوع انواع محصول پلویی را در کشورمان بخواهید قطعاً شهر تاکستان تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

 

البته لازم به ذکر است که اگر کشوری که قصد صادرات کشمش پلویی را به آن دارید سطح پایین یا متوسط داشته باشد کشمش ملایر بسیار به کارتان خواهد آمد چرا که تولیدات این شهر دقیقاً با شهر تاکستان یا بناب و ملکان یکی است اما کیفیت تولیدی این شهر در سطح پایینی قرار می گیرد و مناسب برای بازار های نظیر عراق، سوریه، بلوک شرق و روسیه محسوب می گردد.

 

برای شروع ابتدا با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش مجموعه تولیدی کشور آراد ارتباط بگیرید و استعلام قیمت روز نمایید و اگر نرخ محصول را پذیرفتید جهت ثبت سفارش هم می توانید حضوری درب کارخانه اقدام به خرید داشته باشید (البته اگر حجم خریدتان بالاست) و یا اینکه در هر جای از ایران که هستید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و بار برای شما ارسال می شود و زمانی که بار به دستتان رسید تسویه خواهد نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما