عرضه کشمش پلویی عمده

عرضه کشمش پلویی عمده چه به صورت آفتابی باشد یا تیزابی و یا طلایی در این مجموعه به صورت از تولید به مصرف انجام می شود و خریدارانی که قصد تهیه این محصولات را با قیمت و کیفیت درب کارخانه دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

محصول پلویی قهوه ای تیره که به آن خرمایی می گویند. ⇓

کشمش پلویی عمده

تولید انواع کشمش پلویی

اگر قرار باشد بیشترین میزان تولید یک نوع کشمش را در کشورمان نام ببریم که هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد فراوانی دارد و هم جهت صادرات از آن بسیار استفاده می کنند قطعاً باید نام کشمش پلویی را ببریم که تقریباً در اکثر مناطق تولیدکننده انگور این محصول را نیز تولید می کنند.

 

اما کشمش پلویی چیست و به چند دسته تقسیم می شوند و بهترین تولیدکنندگان آن کدام یک از مناطق ایران می باشند؟

به هر نوع کشمش گرد و بیضی شکلی که به صورت بی دانه یا بی هسته باشد و سایز آن از ۱۰ میل کمتر است کشمش پلویی می گویند و این محصول با ۴ رنگ مختلف به علت شیوه های متفاوت فرآوری تولید می گردد، در کشورمان موجود بوده که آن چهار رنگ عبارتند از زرد، قهوه ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ و مناطق تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی بهترین تولیدکنندگان آن می باشند.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و هر چهار نوع محصول پلویی که در بالا به آن پرداخته شد تولید کرده و در حجم وسیع چه برای فروش در بازار داخل و چه جهت صادرات از آنها استفاده می کند که شیوه بسته بندی آنها کارتونی است و با استفاده از دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری این محصولات درجه بندی می شوند.

محصول پلویی قهوه ای روشن که به آن تیزابی می گویند. ⇓

عرضه عمده کشمش

فروش عمده و جزئی کشمش

موضوع مهمی که نیاز است بیان شود این است که شمای خریدار در این مرکز می‌توانید خرید جزئی هم با همان قیمت عمده داشته باشید که حداقل ۲۰ کارتون برای مشتری لحاظ می گردد.

 

محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم جهت فروش در بازار داخل، اما اگر قرار باشد جزئیات بیشتری در این مورد بگوییم این موضوع قابل ذکر است که محصول پلویی زرد فقط جهت صادرات است و محصول پلویی سرخ فقط جهت فروش در بازار داخلی و دو محصول دیگر که دارای رنگ‌ های قهوه‌ای روشن و تیره هستند هم می‌توان جهت داخلی استفاده نمود و هم جهت فروش در بازار بین المللی.

 

قیمت دو نوع از این محصولات هم که همان پلویی زرد و سرخ می‌ باشند که در اوایل اسفند ۱۴۰۰ اشاره می کنیم تا مشتری یک برآورد از نرخ کلی محصولات داشته باشد. هر چند که قیمت انواع کشمش متاسفانه فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد.

 

کشمش پلویی زرد فقط برای صادرات با دو کیفیت سوپر و درجه یک به ترتیب ۶۸ هزار تومان و ۵۸ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود و کشمش پلویی سرخ برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص با دو کیفیت سوپر و درجه یک به ترتیب ۳۶۰ هزار تومان و ۳۵۰ هزار تومان فاکتور می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما