خرید کشمش آفتابی پاک شده + تولید تاکستان و ملایر

کشمش آفتابی پاک شده را می توانید در این مجموعه که تولید تاکستان قزوین و ملایر همدان است با قیمت درب کارخانه و به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید کنید.

منظور از کشمش آفتابی پاک شده چیست؟

کشمش آفتابی پاک شده به دو دسته تقسیم می شود که در پایین به آن اشاره می کنیم:

  1. همان کشمش آفتابی که باغداران و کشاورزان آن را تولید کرده یعنی انگور را به کشمش در زیر نور آفتاب تبدیل می کنند و اگر آن را تمیز و از شاخه و دم سنگریزه و سایر موارد خالی کنند به آن پاک شده می گویند.
  2. اما حالت دیگری هم وجود دارد که اگر محصول اشاره شده را از باغدار تحویل گرفته و بر روی خط تولید کارخانه ریخته تا کارهای بوجاری روی آن شکل گیرد محصول انتهایی هم کشمش آفتابی پاک شده خواهد بود که در کارتون بسته بندی آن صورت می گیرد.

منظور از کشمش آفتابی پاک شده چیست؟

مشخصات کشمش آفتابی

از اسم محصول پیداست کشمشی است که در آفتاب تولید می شود و پروسه تولید آن به صورت میانگین ۱۵ روز طول می کشد و چون در زیر نور آفتاب هست رنگ آن به تیرگی می زند یعنی نور آفتاب باعث می شود که رنگ محصول تیره گردد.

مشخصه دقیقی در مورد این کشمش نمی توان اشاره کرد چون ما کشمش آفتابی درشت داریم ریز هم داریم، بدون هسته و با هسته هم داریم، قلمی و کشیده آن را داریم و نیز نوع گرد و بیضی شکل آن پس نمی‌توان دقیقاً به مورد خاصی اشاره نمود اما این را بدانید که رنگ مخصول سرخ یا قرمز پررنگ می باشد.

مشخصات کشمش آفتابی

خرید کشمش آفتابی تولید تاکستان و ملایر

منطقه تاکستان و ملایر از تولیدکننده های اصلی کشمش آفتابی در ایران هستند و مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و هر دو محصولی را که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه امکان خرید و تهیه آن به صورت مستقیم از کارخانه وجود خواهد داشت.

اما اگر به دنبال جنس باکیفیت هستید فقط و فقط باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید و تولیدات ملایر به درد اشخاصی می‌خورد که کشمش آفتابی پاک شده را با قیمتی پایین تر و طبیعتاً کیفیت پایین تری خریداری کنند که آن نیز می توانید در این مجموعه تهیه نمایید.

خرید کشمش آفتابی تولید تاکستان و ملایر

خرید کیسه ای و کارتونی کشمش آفتابی

اگر کشمش آفتابی را از نوع اول بخواهید بسته بندی آن به صورت کیسه و گونی می باشد که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو متغیر است و اگر از نمونه دومی بخواهید کارتون های آن ۹ کیلویی است یعنی هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون.

این ادعا را داریم که محصول آفتابی این مجموعه در ایران یکی از برترین کیفیت ها را با توجه به قیمت ارائه شده دارد به عنوان مثال در حال حاضر که در دی ۱۴۰۱ هستیم قیمت هر کارتون کشمش آفتابی درجه یک ۵۵۰,۰۰۰ تومان فاکتور می شود در صورتی که کیفیت پایین تر از این مجموعه را مارک صراف یا شهدانه ۵۷۰,۰۰۰ تومان فاکتور می کند.

خرید کشمش آفتابی پاک شده

خرید کشمش آفتابی پاک شده در مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده، امکان‌ پذیر است و شما می‌ توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه این محصولات را هم به صورت بوجاری شده و هم بوجاری نشده در قالب بسته‌ بندی‌های کیسه‌ ای و کارتونی درب کارخانه تحویل بگیرید و یا اینکه اگر امکان حضوری خرید کردن را ندارید بار برایتان از طریق باربری‌ های کامیونی یا اتوبوسی ارسال خواهد شد که اگر حجم خرید بالا باشد با وانت نیسان و یا ایسوزو این کار صورت خواهد گرفت.

شهر تاکستان از توابع استان قزوین و مناطق اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش آفتابی چه به صورت هسته‌ دار و چه بدون هسته می‌ باشند و محصولات این منطقه در زمینه داشتن بالاترین قند و کیفیت ممکن در ایران شهره هستند به همین جهت هم خیلی از مشتریان وقتی از سراسر ایران با این مجموعه تماس می‌ گیرند به دنبال خرید تولیدات مناطق اشاره شده هستند تا سایر مناطق تولیدکننده کشمش آفتابی، مناطقی که می‌ توان مهم‌ ترین آن را ملایر استان همدان نامگذاری کرد که از نظر میزان حجم با شهر تاکستان تفاوتی ندارد اما از نظر کیفیت و مرغوبیت بار یک پله پایین‌ تر است و به همین جهت هم قیمت آن نیز ارزان‌ تر از تولیدات تاکستان می‌ باشد.

وقتی که انگور در شهریورماه چیده شد که ممکن است از اوایل شهریور تا اواخر شهریور باشد برای تولید کشمش آفتابی آن را بر روی زمین پهن می‌ کنند تا شدت نور آفتاب آن را طی نهایتاً دو هفته تبدیل به محصول اشاره شده کند از طرفی ماندن در آفتاب باعث می‌ گردد رنگ محصول سرخ و قرمز رنگ شود در واقع انگور ابتدایی زرد یا سفید است که به علت ماندن در آفتاب و شدت نور آفتاب است که به این رنگ متمایل می‌ شود، حال وقتی که محصول اشاره شده آماده شد باغدار آن را از روی زمین باغ خود یا آسفالت جمع کرده و درون کیسه و گونی آنها را پر می‌کند و به کارخانه‌ ها جهت بوجاری و فرآوری به فروش می‌ رساند. برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با ما در تماس باشید.

حال بار اشاره شده ممکن است به سه صورت فروش رود:

یا اینکه محصول به صورت بوجاری نشده و بدون اینکه اصلاً روی خط تولید ریخته شود عرضه می‌ گردد و به این صورت است که کارگر کارخانه به صورت دستی و سنتی محصول اشاره شده را با استفاده از دستگاهی به نام سرند تمیز و مرتب می‌ کند، محصول اشاره شده پکتین دار است و شسته نشده می‌ باشد و مشتریان بسیاری از سرتاسر ایران دارد.

حالت دوم زمانی است که بار آفتابی بر روی خط تولید ریخته می‌ شود پس از شستشو و دم کنی واحدی در خط به نام دستگاه سورتینگ وجود دارد که کشمش‌ ها را درجه‌ بندی می‌ کند و هر محصولی به غیر از کیفیت سوپر و درجه 1 را به کنار می‌ زند محصول اشاره شده به آن روغن نخورده و کاملاً آفتاب خشک است اما شسته شده می‌ باشد و به این محصول، پشت لیزری آفتابی گفته می‌ شود و همیشه قیمت آن کمی از مورد اول ارزان‌ تر است.

اما آن کشمش‌ هایی که در قالب جنس سوپر یا درجه 1 از خط سورتینگ عبور کرده به آن روغن پارافین خوراکی می‌ زنند، برای اینکه کشمش‌ ها درون کارتون به هم نچسبند و جلای زیباتری داشته باشند محصول اشاره شده در قالب کارتون‌ های ۹ کیلویی و با نام کشمش پلویی آفتابی در بازار عرضه می‌ گردد.

خیلی از مشتریان کشمش آفتابی در ایران آن را برای آبگیری می خواهند که مورد 1 و 2 برایشان بسیار مناسب است و مورد ۳ چون روغن پارافین به آن زده شده و از طرفی به علت دارا بودن بالاترین کیفیت، قیمت آن از دو مورد اول قطعاً گرانتر است و نمی‌ صرفد برای خریدار که از آنها برای آبگیری استفاده کند به همین جهت می‌ تواند سفارش دو مورد اول را داده که در قالب کیسه و گونی بسته‌ بندی آنها صورت گرفته و ارسال می‌شود. اما مورد سوم برای آشپزی و تولید کیک و کلوچه و شیرینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در استان تهران، البرز و استان‌ های شمالی کشورمان بیشترین مشتری ممکن را به خود اختصاص می‌ دهند.

البته کشمش آفتابی پاک شده را مناطق دیگری نظیر بوانات استان فارس، ابهر استان زنجان و کاشمر استان خراسان هم در اختیار دارند اما به علت میزان قند بالایی که تولیدات تاکستان به خود اختصاص می‌ دهند انتخاب اول مشتریان تولیدات این منطقه از ایران است ولی اگر جنس ارزان بخواهند که طبیعتاً میزان قند پایین‌ تری هم دارد تولیدات مناطق اشاره شده بسیار به کارشان خواهد آمد که البته در این مجموعه تولید نمی‌ شود و باید از سایر مراکز تولیدی آنها را تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

خرید کشمش آفتابی پاک شده تاکستان و ملایر

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان واقع شده و تولیدات این مجموعه همگی از کشمش‌ های باغدار و کشاورزان همین منطقه تاکستان می‌ باشد، منطقه‌ ای که از نظر میزان حجم تولید در کنار ملایر بیشترین آن را به خود اختصاص می‌ دهد و روی هم رفته تقریباً نیمی از کشمش ایران مربوط به دو منطقه تاکستان و ملایر است اما برای مشتریانی که علاوه بر اینکه ممکن است قصد خرید کشمش تاکستان را داشته باشند به دنبال خرید جنس ملایری باشند این امکان در این مجموعه برایشان مهیا گردیده که با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به خرید محصولات ملایری هم در این مجموعه اقدام نمایند.

پس علاوه بر اینکه امکان خرید کشمش آفتابی پاک شده تاکستان و ملایر را در این مجموعه دارید بلکه انواع دیگر کشمش که می‌ توان به کشمش پلویی زرد یا طلایی و کشمش تیزابی اشاره نمود هم در این مجموعه ممکن بوده و مشتریان می‌ توانند به صورت بدون واسطه و مستقیم از کارخانه خرید محصول مورد نیاز خود را به صورت بسته‌ بندی کارتونی و یا کیسه‌ای دریافت نمایند چون کیفیت‌ های متفاوتی از انواع کشمش را در این مجموعه تولید می‌ کنیم که برای تامین طیف گسترده‌ ای از مشتریان ناچار هستیم که علاوه بر تولیدات تاکستان که عیار بالاتری دارند از مناطق دیگری نظیر ملایر هم بار به صورت فله خریداری و کارهای بوجاری و بسته‌ بندی روی آنها انجام بگیرد و وقتی که مشتری به کارخانه آمد جلوی ایشان کیفیت‌ های متفاوتی از یک نوع کشمش قرار داده تا ایشان بین آنها یک نوع محصول را انتخاب و پس از استعلام قیمت ثبت سفارش نمایند.

در حال حاضر که در اواسط شهریور ۱۴۰۲ هستیم تا شروع فصل و آن چیزی که مد نظر ما هست حدود سه هفته فرصت باقیست همین الان هم بارهای فصل جدید وارد بازار شده و کشاورزان و باغداران اقدام به جمع آوری محصول اشاره شده می‌ کنند اما باید بدانید خرید انواع کشمش ابتدای کار که می‌ توان به اواسط تا انتهای شهریور اشاره نمود از باغدار اشتباه است چون علاوه بر اینکه به علت رطوبت بالا ممکن است ضایعات بیشتری نصیبتان گردد بلکه در میان بار غوره هم قاطی است و همین موضوع باعث می‌ گردد اگر به دنبال مصرف آبگیری باشید کشمش اشاره شده نتواند آن خروجی مدنظر شما را تامین کند، همانطور که ما برای خرید فله محصول آفتابی یا تیزابی و یا انگوری عموماً پس از هفته اول مهرماه اقدام می‌ کنیم شما نیز اینگونه باشید تا باری که خریداری می‌ کنید عیار پایینی نداشته باشد نگاه به قیمت ارزان‌ تر نکنید آن ارزانی قطعاً بی‌علت نیست و از طرفی عموماً قیمت کشمش در مهرماه مشخص می‌ شود یعنی ممکن است ابتدای کار حتی قیمت بالاتر از آن چیزی باشد که در ادامه اعلام می‌ شود.

یکی از معضلات تولید کشمش آفتابی در ایران فرقی ندارد در تاکستان باشد یا ملایر این است که وقتی باغدار محصول خود را روی زمین یا روی آسفالت یا و یا حتی روی ایزوگام جمع می‌ کند همیشه و در طی سالیان گذشته میزان زیادی از ضایعات درون آن ممکن است مخلوط شده باشد که می‌ توان به مدفوع پرندگان، حشرات، حلزون و یا حتی ته سیگار باشد و همین موضوع باعث تولید ضایعات بیشتری در خط تولید کارخانه و یا حتی سرند دستی خواهد شد اما دستگاهی ساخته شده است که به مانند مایکروفر عمل می‌ کند و انگور را درون آن می‌ برند، طی مدت زمان مشخص کشمش تولید می‌ گردد آن هم با حرارت بسیار بالا و خروجی کار علاوه بر اینکه با کیفیت‌ تر خواهد شد بلکه ضایعات بسیار کمتری هم تولید می‌ گردد اگر مسئولین اقتصادی کشور نگرانی بابت محصول ایرانی داشتند به راحتی می‌ توانستند با دادن سوبسید های مناسب به باغدار دستگاه اشاره شده را وارد و حداقل با دریافت مبلغ آن در گذر زمان، باعث گردند کیفیت محصول ایرانی بالاتر رفته و از طرفی جنسی تولید شود که حاشیه سود بالاتری برای باغدار داشته باشد.

نظیر آن کار را می‌ توان در داربستی تولید کردن انگور کرد به جای پهن کردن آن روی زمین و حرکت روی زمین باغ اشاره کرد. اگر بوته انگور عمودی و در ارتفاع حرکت کند باعث تولید بیشتر انگور می‌ شود که هر چند این موضوع هزینه‌ های مخصوص به خود را دارد اما از چند سال پیش باغداران ترجیح می‌ دهند که با هزینه کردن تولید انگور، سود خود را چند برابر کنند اما متاسفانه در حال حاضر خیلی از باغداران و کشاورزان اصلاً پولی ندارند که بخواهند این هزینه‌ های جانبی را برای تولید انگور و در ادامه کشمش انجام دهند به همین جهت هم هست که دولت باید ورود می‌ کرد و با وام‌ های متعدد بیشتر مراقب باغداران و کشاورزان می‌ بود اما به واقع این گونه نیست و هر کشوری اگر بخواهد رشد کند باید کشاورزان قوی داشته باشد که متاسفانه در کشورمان حمایتی از این قشر زحمتکش نمی‌ شود. برای اطلاع از قیمت کشمش سبز با ما در تماس باشید.

قیمت کشمش آفتابی پاک شده در بازار

در حال حاضر که در اواسط شهریور ۱۴۰۲ هستیم عملاً موجودی کشمش آفتابی به اتمام رسیده و به میزان بسیار کمی از بار فصل گذشته باقی مانده اما باید توجه داشت که کمتر از سه هفته دیگر بار جدید وارد بازار می‌ شود و عملاً سیاست قیمتی یک کشمش از اوایل مهر هر سال مشخص می‌ شود به همین جهت نمی‌ توان قطعاً در مورد کشمش آفتابی صحبت کرد حال چه برسد به نمونه پاک شده آن که تمیزشده دستی کارگر ممکن است باشد یا بوجاری شده توسط خط تولید کارخانه‌ های کشمش. البته نه اینکه اصلاً در حال حاضر باری موجود نیست چرا اتفاقاً برخی از باغداران زودتر از موعد انگور را می‌ چینند و آن را خشک می‌ کنند که تجربه به ما ثابت کرده تحت هیچ عنوانی این بارها نباید خریداری شود چرا که هم به علت رطوبت بالا افت آن بالاتر می‌ رود و هم اینکه میزان بسیار زیادی درون آن غوره مخلوط شده است به همین جهت مزه آن بسیار زیاد رو به ترشی می‌ زند.

اما همانطور که در بالا هم گفته شد ممکن است قیمت کشمش آفتابی برای شروع مهرماه به حدود ۶۰ هزار تومان برسد یعنی یک کاهش حدوداً ۲۰ درصدی نسبت به مردادماه که طبیعی هم هست شروع فصل چون فراوانی بار محسوب می‌ شود و با توجه به نرخ انگور و اینکه تقریباً از هر ۴ کیلو انگور یک کیلو کشمش تولید خواهد شد به این نرخ می‌ رسیم که اگر بخواهیم به صورت پاک شده محصول اشاره شده را برای مشتریان فاکتور کنیم به قیمت حدوداً  ۶۷ هزار تومان خواهیم رسید و محصول اشاره شده مناسب برای کسانی می‌ باشد که برای آبگیری آن را در نظر داشته باشند و خس و خاشاک از آن گرفته شده و فقط ممکن است سوک یا دم به گوشت کشمش چسبیده باشد. برای اطلاع از قیمت و روش خرید مویز اصل با ما در تماس باشید.

اما اگر قرار باشد محصول اشاره شده را بر روی خط تولید بیندازیم و کارهای بوجاری را روی آن انجام دهیم و توسط دستگاه سورتینگ کیفیت بار سوپر در کارتون بسته‌ بندی شود به این صورت کشمش آفتابی پلویی تولید می‌ گردد و قیمت آن را حدوداً ۷۵۰ هزار تومان پیش‌بینی می‌ کنیم یعنی یه کارتون ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو درون آن کشمش موجود است و کاملا تمیز شده که بالاترین کیفیت ممکن این نرخ فاکتور می‌ گردد که طبیعتاً کیفیت های پایین‌ تر از آن هم می‌ توان برای مشتری درب کارخانه قیمت داد اما توجه داشته باشید که کیفیت آن قطعاً پایین خواهد آمد چیزی که تقریباً در ملایر تولید می‌ شود و قیمت تولیدات آنها حدوداً درصد ارزان‌ تر از تولیدات تاکستان است طبیعتاً وقتی قیمت ماده اولیه یا همان کشمش آفتابی باغدار ارزان‌ تر خریداری شود خروجی کار هم ارزان‌ تر محاسبه خواهد شد.

تقریباً نیمی از کشورمان در زمینه تولید کشمش آفتابی فعالیت دارند و همگی به نوعی منتظر تعیین قیمت در شهرهای تاکستان و ملایر هستند چون دو منطقه اشاره شده بیشترین میزان تولید کشمش اشاره شده را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهند و تعیین قیمت در این دو شهر بازگوکننده نرخ‌ ها در شهرهای دیگر خواهد بود. عیار بار کشمش آفتابی علاوه بر اینکه با قند محصول شناخته می‌ شود که در تاکستان استان قزوین بالاترین میزان را به خود اختصاص می‌ دهد بلکه با رنگ محصول هم مشتری بسیار ارتباط برقرار می‌ کند اینکه کاملاً سرخ رنگ باشد و میزان ضایعاتی که درون آن دیده می شود کم باشد طبیعتاً هر چقدر ضایعات محصول کمتر باشد هم برای خریدار به صرفه‌ تر است هم برای تولیدکننده. 

تولید ضایعات کمتر برای هر نوع کشمشی حاشیه سود بالاتری را برایش رقم می‌ زند به همین جهت هم هست که در این مجموعه با باغدارانی از تاکستان همکاری می شود که جنس باکیفیت تولید می‌ کنند گاهی اوقات حتی قیمت آنها 1000 تا ۲۰۰۰ تومان گران‌ تر از سایر باغداران و کشاورزان می‌ باشد اما ارزشش را دارد که جنسی خریداری گردد که خروجی کار باکیفیت دهد و اگر حساب آن را بکنیم می‌ بینیم که عملاً با پرداخت قیمتی کمی بالاتر به این کشاورزان با میزان سود خروجی با اینکه ضایعات کمتری تولید می‌ شود هیچ ضرری متوجه کارخانه نخواهد شد. برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

ویژگی خاصی که در این مجموعه وجود دارد این است که با وجود اینکه در تاکستان استان قزوین واقع است و طبیعتاً باید از تولیدات همین منطقه برای بوجاری و فرآوری استفاده کند از تولیدات سایر مناطق از جمله ملایر و بناب و ملکان هم استفاده می‌ کند یعنی مشتری وقتی که به کارخانه می‌ آید جلوی ایشان کیفیت‌ های متفاوتی قرار داده می‌ شود آن هم با قیمت‌ های متفاوت و در برخی اوقات به بیش از سه نوع کشمش می‌ رسد اگر قصد آن شخص واقعاً خرید باشد با توجه به گستره قیمتی یکی از آنها را انتخاب می‌ کند یا حتی می‌ تواند بگوید من بین نمونه یک یا دو یک محصول می‌ خواهم و با توجه به اینکه این مجموعه خود تولیدکننده و کارخانه‌ دار کشمش است دستش برای دادن هر نوع کیفیتی به مشتری باز است.

خرید عمده کشمش آفتابی پاک شده تاکستان و ملایر

امکان اینکه در مجموعه تولیدی کشمش آراد اقدام به خرید عمده کشمش آفتابی پاک شده تاکستان و ملایر را داشته باشید هست و اگر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط تلفنی داشته باشید این هماهنگی از جانب ایشان انجام می‌ گیرد و شما می‌ توانید برای خرید محصول اشاره شده حضوری به کارخانه تشریف بیاورید البته باید توجه داشت درصد قابل توجهی از مشتریان این مجموعه به صورت غیرحضوری خرید خود را انجام می‌ دهند چون خیالشان از بابت اینکه با یک مجموعه تولیدی و یک کارخانه کشمش طرف هستند راحت است به همین جهت مبلغ واریز می‌ کنند سفارش می‌ دهند و بار را درب انبار خود تحویل می‌ گیرند.

فرقی ندارد شما تولیدات ملایر را بخواهید یا تاکستان قزوین هر دو محصول در این مجموعه بوجاری و بسته‌ بندی می‌ شود. اگر به دنبال خرید کشمش پلویی کارتونی و پشت لیزری آفتابی باشید اگر هم همان جنسی را بخواهید که قبل از کارخانه عرضه شده و به دست مشتری می‌ رسد که به آن کشمش فله گفته می‌ شود، نیز امکان تامین وجود داشته و مشتریان می‌ توانند سفارش این محصول را نیز در هر حجمی که بخواهند داشته باشند. البته باید توجه داشت علاوه بر سه حالتی که در بالا به آن پرداخته شد یعنی سه کشمش متفاوت که هر کدام مصارف خاص خود را دارند انواع دیگری از کشمش آفتابی که به صورت هسته‌ دار هم هستند در شهر تاکستان و در این مجموعه امکان عرضه و تامین آن وجود دارد محصولاتی نظیر کشمش عسکری دانه دار و کشمش فخری دانه دار که از این محصولات فقط و فقط برای تولید الکل و مصارف آبگیری استفاده می‌ کنند.

البته توجه داشته باشید علاوه بر اینکه به صورت عمده و روی تناژ امکان ثبت سفارش دارید بلکه این مجموعه تنها کارخانه کشمشی در ایران است که امکان فروش جزئی هم در آن وجود دارد به عنوان مثال برای کشمش فله‌ ای حداقل ارسال ۱۰۰ کیلو و برای کشمش کارتونی هم ۳۰ کارتون امکان فروش آن خواهد بود اما سیاست قیمتی در این مجموعه به این صورت است که اگر روی تناژ بار بخواهید قیمت کف کارخانه برایتان لحاظ می‌ شود اما اگر زیر تناژ بخواهید سفارش داشته باشید به عنوان مثال برای نوع کارتونی کشمش هر کارتون ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت به آن خواهد خورد که کاملاً منطقی است کسی که روی تناژ بخواهد بار خریداری کند باید سوبسیت بیشتری دریافت کند تا کسی که قصد خرید جزئی کشمش را داشته باشد.

برخی از مشتریان علی الخصوص آن‌ هایی که کشمش فخری و کشمش عسکری خریداری می کنند حتی حاضرند محصولی که به آنها تحویل می‌ دهیم را پاک نکنیم یعنی به صورت پاک نشده محصول اشاره شده به فروش می‌ رسد لازم به ذکر است چون برای مصارف آبگیری این محصولات مورد استفاده قرار می‌ گیرد این را باید بدانید که بودن شاخه و دم در فرایند تولید الکل هیچ ایرادی را برای شما به وجود نخواهد آورد و آن اتفاقات وحشتناکی که برای مصرف کنندگان الکل در برخی از شهرها در پاره‌ ای از زمان‌ ها پیش می‌ آید به خاطر این است که تولیدکننده محصول اشاره شده در میان محصول خود، الکل صنعتی مخلوط می‌ کند و یا اینکه از شکر بسیار زیاد استفاده می‌ کند و همین موضوع باعث می‌ گردد که ناخالصی خطرناکی تولید شود و باعث اتفاقات وحشتناکی برای مصرف کنندگان گردد حتی ما در کارخانه محصولی داریم به نام پشت لیزری خرمایی در واقع محصولی است که به آن تیزاب زده اند اما در مقابل آفتاب آن را پهن کردند محصول اشاره شده چون به آن گوگرد زده نشده و روغن پارافین خوراکی هم به آن آغشته نگردیده هیچ ایرادی را برای استفاده کننده به وجود نخواهد آورد و حتی این موضوع در این مجموعه به مشتری تضمین داده می‌ شود.

آن کشمش پلویی هم که در کارخانه برای مشتریان در کارتون ۹ کیلویی یا در واقع هشت و نیم کیلو خالص آماده می‌شود دارای سه کیفیت متفاوت است و بالاترین کیفیت آن را که به جرات می‌ توان گفت نظیرش در کمتر کارخانه‌ ای دیده شده است و علت تولید این محصول باکیفیت، دستگاه سورتری می‌ باشد که در خط تولید این مجموعه نصب گردیده و از آن استفاده می‌ شود اما کیفیت‌ های دیگر به این علت است که آن کشمش آفتابی‌ هایی که وارد کارخانه می‌ شوند با عنوان محصول فله‌ ای و بر روی خط تولید قرار می‌ گیرند میزانی در آنها رنگ‌ های بژ یا قهوه‌ای پررنگ هم مخلوط شده است که به علت آن است که آفتاب به آن محصول کمتر برخورد داشته که رنگش را به این صورت درآورده اگر این رنگ کشمش در خط تولید بسیار گرفته شود محصول با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌ شود و هر چقدر درون کشمش نهایی از این رنگ مخلوط شده باشد طبیعتاً جنسی با درجه پایین‌ تر تولید می‌ گردد که قیمتی پایین‌ تر هم به خود اختصاص می‌ دهد چون برخی از مشتریان هستند که همیشه به دنبال خرید کشمشی با قیمتی ارزان‌ تر هستند تا اینکه بالاترین کیفیت را به همراه بالاترین قیمت خریداری کنند.

بهترین کشمش آفتابی پاک شده در تاکستان 

بهترین کشمش آفتابی پاک شده در تاکستان قزوین اگر برای مصارف آبگیری باشد قطعاً همان نوع کشمش بی دانه این منطقه محسوب می‌ گردد که بالاترین درصد قند را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد اما اگر جنس ارزان قیمت بخواهید بهترین باری که بتوان با قیمتی ارزان آن را تهیه کرد کشمش فخری دانه‌ دار مناسب‌ ترین این نوع کشمش است که به صورت کلی همیشه حدود ۳۰ درصد ارزان‌ تر از نوع بی دانه می‌ باشد و عموماً کسانی که برای حجم بالا این محصولات را بخواهند و از آنها تصمیم دارند برای مصارف آبگیری استفاده کنند یکی از انتخاب‌های اصلی آنها همین کشمش فخری این منطقه است. برای اطلاع از قیمت مویز سرخ با ما در تماس باشید.

موضوع بسیار مهمی که مشتریان باید بدانند این است که نژاد فخری را تقریباً در همه جای ایران دارد یا حتی بی دانه را تقریباً در نیمی از ایران تولید می‌ کنند اما همه آنها یک عیار و یک خروجی ندارند این را باید مشتری بداند منطقه‌ای که در آن انگور و کشمش تولید می‌ شود بسیار در عیار یک کشمش و انگور تاثیر مستقیم دارد به عنوان مثال انگور تاکستان با انگور ملایر با اینکه یک نوع نژاد هستند بسیار متفاوت است یا یک مثالی در این مورد ذکر می‌ کنیم که کاملاً به آن توجه داشته باشید. در خیلی از مناطق ایران از جمله شهر تاکستان نهال مویز ازبک که مربوط به کشور ازبکستان است خریداری شده و در این منطقه کاشت و به مرحله تولید رسیده اما وقتی که آن را خشک کرده اند کیفیت خروجی آن اصلاً به مانند مویز ازبکی نبود که ما آن را می‌ شناسیم که در طعم و مزه بسیار عالی است. شما پسته رفسنجان و آن عیار را قطعاً در بویین زهرا که دیگر منطقه تولیدکننده پسته است پیدا نخواهید کرد و قطعاً خاکی که در آن نهال رشد می‌ کند بسیار تاثیرگذار خواهد بود هرچند مسائل دیگری نظیر آب و هوا و شرایط جوی هم به شدت تاثیر مستقیم در خروجی کار خواهد داشت.

در مورد کشمش آفتابی پلویی اگر بخواهیم بهترین آن را ذکر کنیم همانی است که در بالا به آن پرداخته شد یعنی محصولی که ۱۰۰ درصد خرمایی یا رنگ بژها را از درون کارتون بگیرند، ورودی آن کشمشی که وارد خط تولید می‌ شود هم بسیار اثرگذار خواهد بود یعنی هر چقدر کشمشی که وارد خط تولید می‌ شود جهت بوجاری و در انتها بسته‌ بندی می‌ گردد باکیفیت‌ تر باشد طبیعتاً خروجی هم عیار بالاتری دارد. هستند باغداران بسیاری که در زمینه تولید کشمش و تبدیل انگور به آن اصلاً خوب عمل نمی‌ کنند محصول آنها کیفیت بالایی ندارد و بارها به این کارخانه آمده اند و قصد فروش محصول خود را دارند اما وقتی که نظری به بار آنها می‌ اندازیم متوجه اوضاع می‌ شویم که بیشتر از آنکه کشمش به چشم بیاید شاخه و ضایعات بیشتر به چشم می‌ خورد و یا حتی رنگ‌ های خرمایی که باعث بالا رفتن ضایعات آن در خط تولید خواهد شد. اما حاضریم کیلویی ۲۰۰۰ تومان بیشتر به باغدار بپردازیم اما جنس مرغوب‌ تری وارد خط تولید کنیم توجه داشته باشید به صورت میانگین میزان افت کشمش آفتابی فله‌ ای وقتی که بر روی خط تولید قرار می‌ گیرد حدود ۱۷ الی ۱۸ درصد است حال گاهی اوقات برای برخی از کشمش‌ ها به بیش از ۲۰ درصد می‌ رسد و حتی گاهی در کمال تعجب به حدود ۱۳ درصد می‌ رسد و این بالاترین عیار مربوط به یک نوع کشمش در خط تولید می‌ باشد.

اگر قرار باشد به مناطق اصلی تولیدکننده کشمش آفتابی در ایران بپردازیم ذکر سه مورد الزام و اجباری است که اولی تاکستان استان قزوین می‌ باشد دومی ملایر استان همدان و سومی بوانات استان فارس که بیش از دو سوم کشمش آفتابی ایران مربوط به همین سه منطقه‌ ای است که به آن اشاره شد ولی موضوعی که مورد بحث است این است که اگر مشتری به عنوان مثال قصد خرید کشمش پلویی آفتابی که به صورت کارتون شده است بخواهد از بوانات خریداری نمی‌ کند و آن را یا از تاکستان تهیه می کند یا از ملایر، اگر برای آبگیری در نظر داشته باشد هر سه منطقه برای تولید محصول اشاره شده مناسبند اما هر کدام عیار مخصوص به خود را دارند با قیمتی برابر با کیفیت، یکی ارزان و با عیار پایین‌ تر و دیگری گران‌ تر و با مرغوبیتی بیشتر. 

اما منطقه دیگری هم در ایران هست که کشمش آفتابی را در حجم بالایی تولید می‌ کند و آن کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می‌ باشد، محصولات اشاره شده به معنی واقعی خوب نیستند اما قیمتی بسیار پایین دارند و برای مشتریانی که قصد خرید جنس ارزان قیمت دارند بسیار عالیست که گاهی اوقات حتی قیمت آن به نصف تولیدات تاکستان می‌ رسد اما این را بدانید هیچ ارزانی در مورد این کشمش بی‌علت نیست و یکی از بزرگترین دلایل آن این است که جنس گوگردی و تیزابی در میان محصول قاطی شده و از طرفی غوره هم در میان محصول مشاهده می‌ شود و در انتها چون قند آن بسیار پایین است خروجی کار برای کسانی که به دنبال مصرف آبگیری هستند اصلاً مناسب در نمی‌ آید و این را تمام کسانی که از این محصول برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار داده اند به خوبی می‌ دانند.

خرید کارتونی کشمش آفتابی پاک شده

همانطور که در بالا عنوان شد خرید کارتونی کشمش آفتابی پاک شده هم در این مجموعه موجود بوده و شما می‌ توانید محصول اشاره شده را در قالب کارتون‌ های ۹ کیلویی که نیم کیلو از آن وزن کارتون است خریداری نمایید. منطقه تاکستان استان قزوین به همراه مناطق اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه از برترین تولیدکنندگان کشمش پلویی آفتابی در کشورمان می‌ باشند و به واقع اگر مشتری به دنبال بالاترین جنس از نظر کیفیت این محصول باشد قطعاً از تاکستان خرید خود را انجام می‌ دهد نه از مناطق دیگری نظیر ملایر، بناب و ملکان، اراک و قوچان.

محصولات این منطقه به صورت بدون دانه و بدون هسته بوده و از نظر رنگ و طعم محصول واقعاً دلنشین هستند و جالب آنکه قیمت آنها خیلی بالاتر از تولیدات سایر مناطق نیست، به عنوان مثال در حال حاضر که در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۲ هستیم البته از بارهای پارسالی یعنی بار امسال هنوز بر روی خط تولید این کارخانه قرار نگرفته هر کارتونی ۸۵۰ هزار تومان درب کارخانه برای مشتری فاکتور می‌ شود جالب آنکه در قوچان استان خراسان که در واقع هیچ حرفی برای گفتن در زمینه این نوع کشمش در ایران ندارد دقیقاً با همین قیمت درب کارخانه برای مشتری فاکتور می‌ کند، یکی از کارخانه‌ های معروف شهر قوچان که همگی می‌ شناسید اما اسم آن را نمی‌آوریم استعلام گرفته شده و دقیقاً همین رقم ۸۵۰ هزار تومان درب کارخانه آن هم فقط روی تناژ به مشتری بار می‌ فروشند.

خرید محصولات اشاره شده اگر زیر تناژ باشد قطعاً فقط به صورت نقدی است اما زمانی که بنکدار یا مرکز پخش با این مجموعه تماس می‌ گیرد طبیعتاً قصد خرید تناژ انواع کشمش را دارد که در این مواقع ۱۰ درصد کل معامله را ما بیعانه دریافت می‌ کنیم و مابقی را می‌توانیم چک ۲۰ روزه دریافت کنیم اگر می‌ خواهید چیزی روی قیمت محصول اضافه نشود، اما اگر به عنوان مثال چک ۴۵ روزه بخواهید قطعاً باید مبلغ بیشتری برای سفارش خود بپردازید که این طبیعیست چون باغدار وقتی مهلت به فروش کشمش خود می‌ خورد افزایش قیمت روی آن لحاظ خواهد کرد که طبیعتاً این افزایش قیمت را خریدار باید بپردازد نه کارخانه‌ دار.

بر روی کارتون این کارخانه هیچ اثری از شماره تماس و یا راه ارتباطی برای مشتری وجود ندارد تا خیال شما تا حد زیادی از بابت اینکه خریدارتان نتواند ما را پیدا کند راحت باشد اما بگذارید خیلی راحت به شما بگوییم در عصر ارتباطات اگر خریدارتان بخواهد ما را پیدا کند پیدا خواهد کرد ولی مهمتر از آن این است که هر کارخانه یا مجموعه تولیدی رفتار حرفه‌ ای را بلد باشد یعنی کاری کند که خریدارش یعنی آن مرکز پخش یا بنکدار ضرر نکند به این عنوان که اگر مشتریش با این مجموعه تماس گرفت و درخواست استعلام قیمت داشت اولاً این را بدانید که زیر سفارش تناژ یا ۱۰۰ کارتون قیمت گرانتر فاکتور می‌ شود و این طبیعتاً برای خریدارتان صرفه اقتصادی ندارد.

 چرا که خریدار شما هیچ وقت روی تناژ بار خریداری نمی کند و نهایتاً ۲۰ یا ۳۰ کارتون سفارش می خواهد، از طرفی اگر متوجه شویم از همان منطقه‌ای که شما در آن فعالیت دارید کار می‌ کند و قصد فعالیت دارد تحت هیچ عنوانی بار نخواهیم فروخت و این موضوع به کرات پیش آمده چون ترجیح می‌ دهیم در یک منطقه با یک نفر کار کنیم تا با چند نفر البته این رابطه دو طرفه است و از جانب شما هم باید باشد به این گونه که ما برای مشتریانی این کار را می‌ کنیم که حداقل چند پارت از ما خرید کرده باشند نه اینکه همان دفعه اول این اطمینان را به او بدهیم که نمایندگی محصولات خود را به آن شخص می‌ دهیم شخص خریدار یا بنکدار باید فعالیت خوبی داشته باشد و این قابل لمس باشد به این صورت اگر باشد، هرگونه خدمتی از ما بر بیاید قطعاً برایش انجام خواهیم داد چون ما هم از قبل فروش به این شخص، سود خواهیم کرد.

توصیه می‌کنیم خرید شما برای سری اول حضوری باشد یعنی یک بار حضوری به کارخانه بیایید وقتی که این اتفاق بیفتد خیالتان از بابت همه چیز راحت خواهد شد در غیر این صورت و برای خرید غیرحضوری فقط هزینه بار از شما دریافت می‌ گردد و زمانی که بار برایتان بارگیری و ارسال گردید و به درب انبارتان رسید حساب و کتاب را اعم از آن ۱۰ درصد و آن چک را به راننده خواهید داد چون مجموعه‌ ای هستیم که خیالمان از بابت کیفیت کشمش ارائه شده راحت است می‌ دانیم که مشتری هیچ مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری تاکستان با ما در تماس باشید.

البته لازم است که این موضوع هم گفته شود قبل از هرگونه سفارشی اگر برای بار اولتان باشد قطعاً یک کارتون نمونه از هر نوع کیفیتی که داریم برایتان ارسال می‌ شود و بار ارسالی مطابق با همان نمونه کارتون خواهد بود هرچند تلورانس ۱۰ درصد در کشمش کاملاً طبیعی است یعنی افزایش یا کاهش کیفیت به اندازه ۱۰ درصد مجاز است اما بیشتر از آن پذیرفتنی نیست هرچند این را نگفتیم که نگرانی داشته باشید این اتفاق طی چند ماه می‌ افتد به عنوان مثال کیفیت کشمشی که شما در آبان ماه خریداری می‌ کنید با خرداد ماه متفاوت است و واقعا ممکن است به همان میزان ۱۰ درصد تفاوت در کیفیت و مرغوبیت برسد و این طبیعی محسوب می‌ شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما