نمایندگی فروش کشمش پلویی در قزوین

نمایندگی فروش کشمش پلویی آفتابی و تیزابی از تولیدات تاکستان قزوین در این مرکز به صورت از تولید به مصرف وجود دارد و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه از کارخانه را دارند می توانند نیازشان را به هر میزانی که باشد تامین نمایند.

 

نمایندگی کشمش در قزوین

تولید بهترین کشمش پلویی در ایران

کشمش پلویی به صورت کلی به سایز پایین‌ تر از ۱۰ میل کشمش تیزابی و کشمش آفتابی گفته می‌شود که از بهترین تولید کنندگان آن می‌توان به ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین اشاره نمود که اگر به دنبال بالاترین کیفیت آن هستید تولیدات تاکستان ولی اگر به دنبال محصولی با کیفیت متوسط و قیمتی ارزان تر هستید تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین واقع شده و طبیعتا از محصولات همین منطقه برای تولید کشمش پلویی استفاده می‌کند و این محصولات را در کارتون های ۹ کیلویی یا در واقع ۸.۵ کیلو خالص بسته بندی کرده و جهت فروش در بازار داخلی از آن بهره می برند.

 

این محصولات باید بی دانه و بی هسته باشند و سایز این محصولات توسط دستگاه پیشرفته ای به نام سورتینگ لیزر تقسیم بندی می شود که به بالاتر از ۱۰ میل کشمش خوراکی می گویند، اما مصرف کشمش پایین تر از ۱۰ میل که به آن پلویی گفته می‌شود فروش بسیار بیشتری داشته و مردم بیشتر از آن استفاده می کنند.

نمایندگی کشمش پلویی

نمایندگی فروش کشمش پلویی

این مرکز، مجموعه تولیدی و بسته بندی انواع کشمش در قزوین در اختیار داشته و به نوعی نمایندگی فروش سراسری در کشورمان به شمار می رود که شما می توانید به صورت حضوری درب کارخانه و یا به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید.

 

کشمش پلویی آفتابی سرخ رنگ است و کشمش پلویی تیزابی قهوه‌ای روشن، دو محصولی که تقریباً موارد استفاده یکسانی دارند اما برخی از مشتریان فقط به دنبال خرید محصول بدون تیزاب هستند و برخی دیگر به دنبال خرید محصول تیزاب خورده.

 

علاوه بر مناطق تاکستان و ملایر، مناطق دیگری نیز در ایران هستند که این دو محصول را تولید می کنند اما کیفیت و میزان حجم آنها به گونه ای نیست که بتواند با این دو منطقه رقابت داشته باشد.

 

با وجود این که، این مرکز کارخانه کشمش در اختیار دارد اما حداقل ۱۰ کارتون را می تواند برای مشتری خود ارسال کند که از طریق باربری این کار صورت می پذیرد اما اگر حجم خریدتان بالاست علاوه بر اینکه تخفیف به شما خواهد خورد بلکه فقط هزینه باربری تا شهرتان به عنوان بیعانه دریافت می گردد و مابقی زمانی که بار به انبارتان رسید از شما دریافت خواهد گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما