عرضه مستقیم کشمش آفتابی پلویی از کارخانه

عرضه مستقیم کشمش آفتابی پلویی از کارخانه مجموعه کشمش آراد در این سایت آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه را از این مرکز تولیدی دارند می توانند این نوع کشمش را در کارتون های ۹ کیلویی و با قیمت درب کارخانه خریداری نمایند.

 

کارخانه کشمش پلویی

تولید کشمش آفتایی پلویی در تاکستان قزوین

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران در حجم وسیعی خرید و فروش می شود و مشتریان بیشتر از آن که برای صادرات از آن استفاده کنند جهت فروش در بازار داخلی از این محصول بهره می‌گیرند، کشمش آفتابی پلویی نامیده می‌شود که به صورت بی هسته و بی دانه است و در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون در بازار ایران عرضه می گردد.

 

برای تولید این محصول، کشمش آفتابی را (که باغدار در اوایل مهرماه تولید آن را انجام می دهد) بر روی خط تولید می‌ریزند و کارهای فرآوری و شستشو روی آن انجام می گیرد و پس از عمل سورت کردن کیفیت متفاوتی از این دستگاه بیرون می آید که به محصول درجه یک آن کشمش پلویی می گوییم.

 

این محصول که به روغن پارافین خوراکی آغشته شده است برای تولید کیک، کلوچه و شیرینی و نیز طبخ در کنار برنج و استفاده در سالاد از آن بهره می برند و اگر قرار باشد بهترین تولید کننده آن را در ایران نام ببریم منطقه تاکستان استان قزوین می باشد.

 

مرکز تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین فعالیت تجاری دارد و از محصولات همین منطقه طبیعتاً برای فروش در بازار داخلی استفاده می کند اما اگر به دنبال خرید کشمش پلویی با کیفیتی پایین تر و طبیعتا ارزان تر هستید تولیدات ملایر به مشتری پیشنهاد می شود.

عرضه کشمش آفتابی

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

در این مرکز و این سایت این امکان به مشتری داده می‌شود که به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارخانه تولید و بسته بندی کشمش وارد مذاکره و تجارت شود و این بخصوص برای مراکز پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ می تواند فرصتی عالی محسوب گردد.

 

شماره تماس مدیر فروش مجموعه را هم در صفحات مختلف این سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید با ایشان ارتباط گرفته و نیاز خود را با ایشان مطرح کنید، علاوه بر استعلام قیمت به روز، ثبت سفارش نیز از طریق ایشان انجام می گیرد.

 

در حال حاضر قیمت هر کارتون ۹ کیلویی کشمش پلویی مرغوب تاکستان در این مرکز برای مراکز پخش ۲۱۵ هزار تومان فاکتور می گردد که این قیمت مربوط به اواخر تیر ۱۴۰۰ است.

 

موضوع مهمی که مراکز پخش و خریداران عمده باید به آن توجه کنند این است که بر روی کارتون های کشمش این مرکز هیچگونه راه ارتباطی، شماره تماس و آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد تا شما نگرانی از بابت دور خوردن از مشتری خود نداشته باشید و طبیعتا با خیال راحت تری می توانید خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما