فروش عمده کشمش آفتابی فله ای

فروش عمده کشمش آفتابی به صورت فله ای در این مرکز که خود، تولید و بسته بندی کننده این محصولات در تاکستان استان قزوین است انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند می توانند با قسمت فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

فروش کشمش فله

تولید کشمش آفتابی در تاکستان قزوین

کشمش آفتابی یا کشمش آفتاب خشک از جمله محصولاتی در ایران به شمار می‌رود که در حجم بسیار وسیعی تولید می گردد و تقریبا تمام مناطقی در ایران که انگور را در اختیار دارند این محصول را نیز تولید می کنند و شاید بزرگترین عامل این مورد این است که روال تولید آن ساده و بدون هزینه است.

 

به این صورت که وقتی انگور را کشاورز و باغدار در شهریور ماه می چیند آن را ممکن است یا بر روی زمین باغ یا بر روی آسفالت و یا بر روی ایزوگام که سریعتر خشک می‌شود، پهن کرده تا نور آفتاب و شدت آن این محصول را طی دو الی سه هفته تبدیل به کشمش آفتابی کند.

 

مناطق زیادی در ایران هستند که این محصول را تولید می کنند اما بزرگترین آنها را می‌توان ملایر استان همدان، تاکستان استان قزوین و بوانات استان فارس اشاره نمود اما اگر به دنبال خرید بهترین نوع کیفیت این محصول هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید محصول مورد نظر خود را انجام دهید چرا که از نظر میزان قند و ظاهر محصول در رده بالاتری قرار می گیرد.

کشمش آفتابی عمده

فروش انواع کشمش آفتابی

ابتدا لازم است این مورد گفته شود که کشمش آفتابی بر دو دسته اصلی هسته دار و بی هسته تقسیم می شود و هر دو محصول هم در ایران تولید شده اما مشتریان نمونه بی هسته بسیار بیشتر از نمونه هسته دار است.

 

اما در ادامه باید این مورد را اشاره کنیم که این محصول را می‌توان هم به صورت فرآوری نشده یعنی دقیقاً همان انگوری را که خشک شده و در کیسه موجود است به فروش رساند و یا اینکه آن را در کارخانه آورد بر روی خط تولید ریخت تا کارهای فرآوری روی آن انجام شود به این محصول فرآوری شده، کشمش پلویی می گویند.

 

هر دو محصول فوق قابلیت فروش عمده و جزئی آن در این مرکز که خود، تولید و بسته بندی کننده این محصولات به شمار می رود وجود دارد و مشتری می تواند خرید خود را یا حضوری درب کارخانه در تاکستان انجام دهد و یا اینکه به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که باشد سفارش خود را ثبت نماید تا بار از طریق باربری برایشان ارسال شود.

 

موضوع مهمی که وجود دارد این است که شکل بسته بندی محصول فرآوری نشده آفتابی در کیسه و گونی می باشد که به صورت کلی بین ۲۰ تا ۴۰ کیلویی این کار انجام می‌شود اما اگر محصول فرآوری شده را بخواهید آن را در کارتون پر می کنند که وزن آن ۹ کیلو است که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما