تامین کننده کشمش تیزابی صادرات

تولید و تامین کننده کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی برای صادرات در این مرکز و این سایت حضور دارد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم انواع کشمش را از کارخانه دارند می توانند بدون واسطه با مدیر فروش مرکز تولیدی ارتباط بگیرند و سفارش خود را ثبت کنند.

 

تامین کننده کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی با بهترین کیفیت

بیشترین میزان صادرات و فروش در بازار داخلی مربوط به کشمش تیزابی می باشد، محصولی که تقریباً اکثر مناطقی که انگور تولید می کنند آن را نیز در حجم وسیعی تولید کرده و جهت فرآوری به کارخانه های کشمش در قالب بسته بندی کیسه ای به فروش می رساند.

 

همانطور که در بالا پرداخت شد مناطق زیادی در ایران هستند که این محصول را تولید می کنند اما اگر قرار باشد بهترین آنها را نام ببریم باید به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، ابهر و زنجان استان زنجان و بناب استان آذربایجان شرقی اشاره کرد.

 

مشتری شما ممکن است به دو دسته تقسیم شود یا بار باکیفیت می خواهد که طبیعتا قیمتی درخور دارد و یا اینکه بار کیفیت متوسط با قیمتی پایین تر می خواهد. اگر از دسته اول هستند قطعاً باید از تولیدات تاکستان استان قزوین خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت از تولیدات سایر مناطق می توانید بهره مند شوید چرا که کیفیت پایینی داشته و قیمتی ارزان.

 

کشمش تیزابی در این مرکز با توجه به اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع است از تولیدات همین منطقه بهره برده و در کارخانه توسط دستگاه های به روز و دستگاه سورتینگ لیزری که دقت بسیار بالایی دارد کیفیت این محصولات، درجه بندی می شود و در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات و یا ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

تامین کننده کشمش صادرات

صادرات کشمش تیزابی

این مجموعه علاوه بر اینکه کار تولید انواع کشمش را در اختیار دارد بلکه می تواند به صورت مستقیم اقدام به صادرات انواع کشمش از جمله کشمش تیزابی داشته باشد یعنی کارهای گمرک، استاندارد و قرنطینه بار را خود انجام داده و مستقیماً برای مشتری ارسال می نماید.

 

لازم به ذکر است کشمش تیزابی که در این مرکز تولید می‌شود به صورت بی دانه و بی هسته است و در حال حاضر یعنی در اوایل تیرماه ۱۴۰۰ قیمت هر کیلوی آن برای صادرات ۲۷ هزار تومان قیمت می‌خورد که برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی ۲۲۸ هزار تومان فاکتور خواهد شد.

 

برای مشتریانی که به دنبال صادرات کشمش هستند اینکه از مشتری خود دور نخورند خیلی مهم است به همین جهت در این مرکز بر روی کارتون هایی که این محصولات در آن پر می‌شوند هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماس و یا حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد تا مشتری شما نتواند این مرکز را پیدا کند و خرید مستقیم از آن انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما