قیمت فروش کشمش سبز ایرانی

فروش کشمش سبز ایرانی با قیمت مناسب در این مجموعه قابل تامین بوده و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با واحد فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط و استعلام نرخ بگیرند.

محصول سبز قلمی یا پیکامی ⇓

فروش کشمش سبز

کشمش سبز و زرد قلمی در ایران

همان طور که ما انگورهای متفاوتی از نظر ظاهر و رنگ داریم در میان کشمش ها نیز دقیقا به همان صورت است، چون محصول کشمش در واقع خشک شده انگور است و ممکن است در ظاهر و رنگ، شکل متفاوتی این محصولات نسبت به هم داشته باشند.

 

به همین جهت اگر قرار باشد از نظر ظاهر کشمش آن را به دو دسته تقسیم کنیم باید بگوییم که یا این محصولات به صورت گرد و بیضی شکل هستند و یا قلمی و کشیده که به حالت اول کشمش پلویی اطلاق می گردد و به حالت دوم کشمش قلمی.

 

مناطقی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان در زمینه تولید محصول پلویی تخصص و تبحر دارد اما محصولات قلمی در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی تولید می شود که در واقع به دو دسته تقسیم می شوند یا کشمش سبز قلمی هستند یا کشمش زرد قلمی.

 

این محصولات توسط تیزاب تولید شده که در انتها به ازای میزان گوگردی که به محصول می زنند دو رنگ متفاوت از آن به دست می‌آید که هر دو محصول را می توان هم برای فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار داد و هم جهت صادرات.

محصول زرد قلمی یا پیکامی ⇓

قیمت فروش کشمش

قیمت کشمش سبز و زرد در مهر ۱۴۰۰

کشمش سبز و زرد قلمی یا پیکامی استان خراسان متاسفانه شرایط خوبی نداشته و تقریباً هر سال با کمبود موجودی برای تامین نیاز کشورمان مواجه بودیم که این به خاطر ناکارآمدی مسئولین امر اقتصادی کشورمان می‌ باشد که باعث شده تاجران سایر کشورها به ایران آمده و این محصول را به اصطلاح جارو کنند و با برند و مبدا کشور خود به سایر کشورها صادر نمایند.

 

نوع بسته‌ بندی این محصولات برای داخل عموما ۳ یا ۵ کیلویی می باشد که برای صادرات هم می توان از ۱۰ کیلویی خالص استفاده نمود که بهترین نوع بسته بندی برای صادر کردن انواع کشمش هم همین بسته بندی می‌باشد چرا که بهتر روی پالت نشسته و امکان شمارش بهتری به تولیدکننده و خریدار خواهد داد.

 

در حال حاضر یعنی اواخر مهر ۱۴۰۰ قیمت کشمش سبز با کیفیتی مناسب ۶۰۰۰۰ تومان و کشمش زرد قلمی هم ۴۵۰۰۰ تومان می باشد که این نرخ در واقع درب کارخانه بوده و برای مشتری در هر جایی از ایران که باشد باید هزینه ارسال هم محاسبه گردد.

 

در مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود اینکه در تاکستان فعالیت دارد و در این منطقه کشمش سبز و زرد به صورت اختصاصی تولید نمی گردد اما امکان تامین محصولات با قیمت درب کارخانه های استان خراسان وجود دارد و دقیقا با همان قیمتی که در آن مراکز می توانید خرید آنها را انجام دهید در این مجموعه هم امکان تهیه آنها وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما