مرکز فروش کشمش سبز درجه یک

مرکز فروش کشمش سبز درجه یک کاشمر و خلیل آباد در این سایت واقع شده و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با بهترین قیمت هستند می توانند این محصولات را در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی تهیه نمایند.

 

فروش کشمش درجه یک

تولید کشمش سبز درجه یک

منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی بهترین تولید کننده کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی، نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا محسوب شده و این محصولات را علاوه بر اینکه در بازار داخلی به فروش می‌رسانند جهت صادرات نیز از آن بهره می گیرند.

 

این نوع محصولات را با نام کشمش بی دانه یا بی هسته می شناسند اما در صورتی که در واقع به این شکل نیست بلکه در میان کارتون های کشمش محصولات دانه دار و هسته دار هم مخلوط شده است که البته جزئی جدایی ناپذیر از آن خواهد بود.

 

وقتی که انگور را در اوایل شهریورماه چیدند (در این مناطق انگور را زودتر می چییند) آن را برای تولید کشمش سبز و یا کشمش زرد کاشمر به مایع تیزاب آغشته می کنند و سپس از سیم های مفتولی آویزان کرده تا آرام آرام کار خشک شدن آنها انجام گیرد.

 

در ادامه باید تصمیم بگیرند که میزان گوگردزنی به این نوع محصول تا چه اندازه باید باشد اگر حد کم یا ناچیز باشد تبدیل به محصول سبز رنگ و اگر میزان آن بالاتر باشد تبدیل به محصولی زرد رنگ و طلایی خواهد شد.

فروش کشمش درجه یک

فروش انواع کشمش از تولید به مصرف

طبیعتاً اگر نیازتان در حجم بالا باشد به عنوان مثال برای مرکز پخش و یا صادرات نیاز به یک کارخانه کشمش و یا تولیدکننده دارید که بار را از تولید به مصرف و بدون واسطه خریداری نمایید که این امکان در این مرکز برای شما مهیا می باشد.

 

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین مجموعه تولیدی و بسته بندی دارد و این منطقه از تولیدکنندگان کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی نیست، با این اوصاف برای تامین مشتریان خود نیاز است که کاری صورت گیرد.

 

به این صورت از کارخانه‌های کاشمر و خلیل آباد بار را به صورت فرآوری شده (اما بدون کارتون) و با قیمتی پایین تر از آنچه که به مشتری خود قیمت می‌دهند خریداری کرده و در کارخانه تاکستان کارهای بسته بندی آن انجام می گیرد و با همان قیمتی که مراکز تولیدی استان خراسان به مشتری خود قیمت می‌دهند در این مرکز نرخ داده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است این محصولات را عموماً در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی بسته بندی می شود اما این امکان هم وجود دارد که برای کارتون های ۱۰ کیلویی هم کار بسته بندی آنان انجام گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما