شرکت بازرگانی کشمش پلویی تاکستان

مشتری در این مرکز می تواند کشمش پلویی تولید تاکستان قزوین را به صورت مستقیم از کارخانه با قیمتی ارزان تر از شرکت های بازرگانی خریداری نماید و این محصولات را به صورت فرآوری شده در کارتون درب کارخانه تحویل بگیرد.

کشمش پلویی آفتابی (فرآوری شده در کارخانه) ⇓

کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین را با نام کشمش پلویی می شناسند، این شهر و مناطق اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه بهترین تولیدکنندگان محصول اشاره شده در ایران محسوب می‌شود که البته شهری مانند ملایر در استان همدان نیز همین محصولات را در اختیار دارد اما با یک درجه کیفی پایینتر.

 

لازم به ذکر است هرگونه کشمش گرد و بیضی شکل که بی هسته باشد و سایز آن از ۱۰ میل پایین تر باشد به آن کشمش‌ پلویی گفته می شود که ممکن است رنگ های سرخ، زرد، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره را داشته باشد که در ایران بیشتر آن را با رنگ سرخ می شناسند در صورتی که هر چهار رنگی که در بالا به آن اشاره شد محصول پلویی محسوب می‌شود.

 

رنگ های اشاره شده در بالا همگی یک نوع کشمش محسوب می شود و تنها یکی نوع محصول وجود دارد که هم قابلیت فروش فله آن یعنی با دم و شاخه  هست و هم فروش فرآوری شده آن که در کارتون های ۹ کیلویی هم بسته بندی آن انجام می گیرد امکان پذیر می باشد.

 

در واقع کشمش پلویی این شرایط را دارد که رنگی سرخ داشته و از طریق کشمش آفتابی در کارخانه پس از فرآوری، شستشو و دمکنی که در انتها دستگاه سورتینگ لیزر، این محصول را درجه بندی می کنند به دست می آید.

کشمش آفتابی فرآوری نشده ⇓

شرکت کشمش تاکستان

خرید درب کارخانه محصول پلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد چون خود، کار تولید و بسته بندی انواع کشمش از جمله کشمش پلویی را در تاکستان انجام می دهد شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به خرید مستقیم و بدون واسطه، حال چه به صورت حضوری و چه به صورت غیرحضوری اقدام نمایید.

 

قبل از اینکه توضیح دهیم که خریدتان می‌تواند به‌ چه صورت باشد باید این مورد گفته شود که سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ بدترین سال کشمش در بعد از انقلاب خواهد بود به گونه‌ای که خود را برای شنیدن هر نوع قیمتی در مورد انواع این محصولات باید آماده کنید.

 

در حال حاضر بیشترین افزایش قیمت در شهر تاکستان مربوط به کشمش پلویی زرد یا همان طلایی می باشد که چیزی حدود ۴۵% نسبت به قیمت فصل گذشته افزایش قیمت داشته حال اینکه که بتوان محصول اشاره شده را با این قیمت صادر کرد یا خیر این موضوعی جداگانه است.

 

مشتری چه بار را برای صادرات خواهد و یا فروش در بازار داخل امکان خرید حضوری محصولات، درب کارخانه هم وجود دارد و دو مورد مهم را هم در نظر داشته باشید:

  1. اول اینکه امکان تمام پروسه های صادرات محموله از جمله بهداشت، استاندارد، گمرک و ترانزیت را این مجموعه می تواند برایتان انجام دهد.
  2. اگر مرکز پخشی در مناطق دوردست هستید که امکان خرید حضوری ندارید فقط هزینه کرایه وانت یا نیسان از شما دریافت می گردد و بار زمانی که به درب انبارتان رسید تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما