خرید کشمش زرد قلمی تولید کاشمر

امکان خرید کشمش زرد قلمی که تولید کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد در این مرکز مهیا می باشد و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با قسمت فروش این مرکز تولیدی ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

کشمش زرد کاشمر

تولید کشمش زرد قلمی

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان تولید می‌شود و می‌توان از آن هم برای فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات بهره برداری کرد کشمش طلایی یا زرد قلمی که به آن پیکامی هم گفته می‌شود بوده و میزان تولید این محصول در ایران در حجم بالایی صورت نمی گیرد و بیشتر از آنکه جهت فروش در بازار داخلی باشد بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی که از تولیدکنندگان انواع انگور و کشمش در کشورمان محسوب می‌شود این محصول را تولید می‌کنند و وجود کارخانه‌های بسیاری در شهرکهای صنعتی نظیر شهرک بردسکن کار فرآوری و بسته بندی آنها را انجام می دهند.

 

این محصولات به صورت کلی با نام بی هسته و بی دانه شناخته می شوند اما در واقعیت به اینگونه نیست و وقتی که کارتون آنها را باز می کنید درصد قابل توجهی هسته دار و دانه دار هم در میان محتویات یک بسته دیده می شود.

 

در تولید این محصول و پروسه تبدیل انگور به کشمش از مایع تیزاب استفاده شده که اگر پس از این، به محصول گوگرد نزنند تبدیل به کشمش سبز و اگر در حد بالایی آغشته به دود گوگرد بکنند تبدیل به کشمش طلایی و زرد قلمی خواهد شد.

خرید کشمش کاشمر

خرید کشمش زرد قلمی

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین فعالیت دارد و از طرفی این مرکز به صورت تخصصی بر روی تولید و صادرات انواع کشمش پلویی که به چهار دسته تقسیم می‌شوند فعالیت دارد و از آن جایی که منطقه تاکستان تولید کننده کشمش زرد و کشمش سبز قلمی نیست لذا این مرکز ناچار است برای تامین مشتریان خود که بار به این کشورها صادر می کند به صورت فله ای بار را از کارخانه داران مناطق اشاره شده در بالا خریداری کرده و در کارخانه خود، کارهای بسته بندی را روی آن انجام دهد.

 

نکته مهم این است که دقیقاً با همان قیمتی که آن مراکز به مشتری خود قیمت می دهند در این مرکز هم نرخ گذاری می شود و شاید سود خاصی نصیب مجموعه کشمش آراد نگردد اما چون ناچار است مشتریان خود را تأمین کند اقدام به انجام چنین کاری خواهد کرد.

 

خرید این محصولات از کارخانه های استان خراسان در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی انجام می‌شود در صورتی که در تاکستان به این صورت است که آنها را در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته‌بندی و صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما