فروش کشمش طلایی با نرخ مناسب

فروش کشمش طلایی مرغوب و صادراتی با نرخ مناسب در این مرکز زیر نظر کارخانه تولید و بسته بندی کشمش آراد در تاکستان قزوین انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

محصول طلایی پلویی تاکستان ⇓

فروش کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی اعلا

لوکس ترین و بهترین محصول صادراتی کشورمان کشمش طلایی یا همان کشمش انگوری می باشد که در مناطق معدودی این محصول تولید می گردد اما با دو ظاهر متفاوت یعنی ما دو نوع محصول طلایی در کشورمان در اختیار داریم که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

 

یک نمونه از این محصول، کشمش طلایی قلمی است که همان گونه که از اسمش پیداست قلمی و پیکامی و کشیده بوده و مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است اما نوع دیگری که از تولیدات همین مرکز است کشمش طلایی پلویی است که گرد است و بی هسته.

 

از بهترین خریداران محصولات اشاره شده کشورهای عربی می باشند که آن را برای طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می دهند که می توان به عراق، قطر، کویت، امارات، الجزایر، مصر و مراکش اشاره نمود که آن را در حجم وسیعی تهیه و در کشور خود توزیع می‌ کنند.

 

اما لازم است که گفته شود برترین تولیدکنندگان محصول طلایی پلویی مناطقی هستند که انگور آن را از بارگاه آویزان می کنند و سپس به آن گوگرد می‌ زنند و این اتفاق در شهرهایی نظیر ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین می‌افتد که این مجموعه هم در آن کارخانه کشمش دارد.

محصول طلایی قلمی کاشمر ⇓

نرخ کشمش طلایی

فروش کشمش با نرخ مناسب

اینکه شما کارخانه ای را پیدا کنید که بتوانید کشمش باکیفیت و مرغوب را مستقیماً از آن خریداری کنید و از طرفی آن مجموعه قیمت مناسب به شما بدهد می‌تواند بهترین اتفاقی باشد که برای یک تاجر خواهد افتاد.

 

منظور این نیست که این مجموعه دقیقا شرایط بالا را دارد، وظیفه تاجر این است که با ارتباط گرفتن با مراکز مختلف و صحبت کردن با مدیر فروش های متفاوت به این نتیجه برسد که کدام مجموعه و کدام شخصیت کلاس کاری و تجاری داشته و می تواند به شما در یک فروش موفق کمک کند نه اینکه صرفاً به فکر سود خود باشد.

 

کشمش طلایی هم از آن جمله محصولاتی است که بسیار حساس است و متاسفانه بارها پیش آمده که کارخانه ای یک نمونه کشمش را برای مشتری ارسال کرده اما باری که بارگیری شده و ترانزیت، با آن نمونه تطابق ندارد باید بسیار دقت کنید چرا چون هر چقدر رنگ زرد کشمش در میان دانه های یک کارتون کمتر شود قیمت آن نیز پایین تر خواهد آمد.

 

اینکه گفته می شود نرخ مناسب به معنای آن است که در ازای کیفیت دریافتی، قیمتی متعادل هم دریافت خواهید کرد قطعا امکان دادن نرخ ارزان تر وجود ندارد چون قرار نیست کسی بازار را به هم بریزد. در شرایطی که با شما صحبت می شود یعنی اوایل آذر ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش طلایی اگر به دنبال کیفیت مرغوب و اعلای آن هستید کیلویی ۶۸۰۰۰ تومان در کارتون ۱۰ کیلویی خالص فاکتور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما