صادرات مستقیم کشمش انگوری دودی در ایران

امکان خرید و صادرات مستقیم کشمش انگوری دودی در ایران با بالاترین کیفیت ملکان و بناب در این مرکز تولید و بسته بندی این محصولات ممکن است و مشتریانی که قصد همکاری درازمدت را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه تماس تلفنی بگیرند.

محصول انگوری ملکان (دارای بالاترین کیفیت)

کشمش انگوری دودی

تولید کشمش انگوری دودی صادراتی

کشمش انگوری دودی که به آن کشمش طلایی و کشمش پلویی زرد هم گفته می‌شود از بهترین محصولات صادراتی کشورمان بوده و در مناطقی نظیر بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان و به تازگی تاکستان استان قزوین در حجم وسیعی تولید می گردد.

 

این محصول که رنگی زرد دارد ابتدا به وسیله مایع تیزاب تولید شده و سپس به آن دود گوگرد می زنند آن هم چندین مرتبه تا محصول، طلایی رنگ شود و این گوگردزنی به دو صورت انجام می گیرد یا از بارگاه انگور آویزان شده و یا اینکه در درون سبد به محصول دود گوگرد زده خواهد شد.

 

اگر به دنبال مرغوبیت بار هستید باید نوعی از کشمش انگوری خریداری کنید که از بارگاه آویزان شده باشد که در استان آذربایجان شرقی و شهر تاکستان به این صورت آن را تولید می‌ کنند. ولی اگر به دنبال محصولی هستید که در کنار کیفیتی متوسط، قیمتی ارزان هم داشته باشد تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد.

 

در این مجموعه هم محصول اشاره شده با بهترین کیفیت ممکن توسط دستگاه های به روز و سورتینگ لیزر که در ادامه ایکس ری هم می شود آماده شده و مشتری این امکان را دارد که درب کارخانه قیمت گرفته و خرید خود را یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام دهد.

محصول طلایی ملایر (کیفیت متوسط)

صادرات کشمش دودی

صادرات مستقیم کشمش

این مرکز علاوه بر اینکه تولید انواع کشمش را در تاکستان انجام می‌ دهد و آنها را در کارتون بسته بندی و در انبار دپو می کند امکان صادرات مستقیم آنها را نیز برای مشتری خواهد داشت، یعنی تمام کارهای بارگیری، ترانزیت، بهداشت، استاندارد و در انتها گمرک را انجام می دهد تا بار مستقیم به دست مشتری برسد.

کشمش انگوری که در این مرکز تولید می‌شود هم از بارگاه داران ملکان خریداری شده و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری روی آن صورت می گیرد، پس در کیفیت بالای آن شک نداشته باشید و اگر به دنبال محصول مرغوب هستید قطعاً این مجموعه می‌ تواند به شما کمک کند.

 

برای صادرات از کارتونهای ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌ شود که برخی از مشتریان آن‌ ها را در کارتون های ۵ کیلویی خالص مایلند که تحویل بگیرند که این موضوع هم قابل انجام است. از طرفی امکان درج برند خریدار و راه‌ های ارتباطی ایشان هم بر روی کارتون ها وجود دارد که شما نیاز به اطلاعات تکمیلی دارید و باید از مدیر فروش مجموعه جزئیات بیشتری را دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر است کشمش تیزابی عمده اشاره شده در اواخر آبان ۱۴۰۰ رشد چشمگیری داشته تا آنجا که قیمت آن در حال حاضر به کیلویی ۶۰ هزار تومان رسیده است و شرایط را برای صادرات آن دشوار کرده است. اگر به دنبال انجام این کار هستید قطعاً باید چند ماهی صبر کنید تا موجودی کشمش اشاره شده در انبارهای خریداران در آن طرف مرزها تمام شود تا با شرایط قیمتی جدید کنار بیایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما