بسته بندی و صادرات کشمش طلایی

بسته بندی و صادرات مستقیم کشمش طلایی تولید بناب و ملکان در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید درب کارخانه این نوع کشمش را دارند می توانند با قیمت مناسب و رقابتی خریداری نمایند.

کشمش طلایی ملکان ⇓

صادرات کشمش بسته بندی

بهترین کشمش طلایی در ایران

اگر شما صادرکننده کشمش هستید باید به خوبی بدانید که لوکس ترین محصول ایران در بین انواع کشمش، کشمش طلایی یا انگوری می باشد که این محصول را به دو صورت تولید می کنند:

  1. یا انگور را ابتدا به مایع تیزاب آغشته و سپس از بارگاه یا داربست های بزرگ آویزان کرده و زیر آن دود گوگرد آتش می‌زنند تا محصول زرد رنگ گردد.
  2. و یا اینکه انگور را پس از آغشته شدن به مایع تیزاب در درون سبد ریخته و گوگرد را در اطراف آن می سوزانند تا محصول تبدیل به رنگی زرد گردد.

 

روش اول مختص مناطقی نظیر بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی می باشد که به تازگی در شهر تاکستان قزوین نیز به همین صورت محصول اشاره شده را تولید می کنند و بهترین کیفیت ممکن را نیز رقم خواهد زد. اما روش دوم را در ملایر استان همدان استفاده می کنند و کشمش طلایی تولید شده کیفیت بالایی نخواهد داشت.

 

در کشمش طلایی مهمترین موضوع مورد بحث، یکنواختی رنگ زرد در بین تمامی کشمش ها می باشد و هر چقدر از رنگ زرد محصول کاسته شود و رنگ هایی نظیر سبز و قرمز به آن اضافه گردد قیمت محصول هم پایین‌تر خواهد آمد به همین جهت تولید ملایر قیمتی ارزان تر نسبت به تولیدات سایر مناطق که اشاره شد خواهد داشت.

بارگاه آویزان کردن انگور جهت تولید محصول طلایی ⇓

کشمش طلایی بسته بندی

نوع بسته بندی و صادرات مستقیم کشمش

در این مرکز هم کشمش طلایی از تولیدات بناب، ملکان و مراغه تولید می گردد و با وجود اینکه این مجموعه در تاکستان قزوین فعالیت دارد و این منطقه هو تولیدکننده کشمش طلایی می باشد اما به این جهت که سالها از تولیدات مناطق استان آذربایجان استفاده کرده است به همین دلیل هم ادامه روند را به همین صورت انجام می دهد چرا که مشتریان همیشه کیفیت یکسان را طلب می کنند.

 

نوع بسته بندی محصول اشاره شده در این مجموعه به صورت کارتونی بوده که پنج لایه است و ۵ و یا ۱۰ کیلویی می باشد که برخی از مراکز به علت اینکه مشتری خاصی در مورد این محصول دارند آنها را در سلفون هایی با وزن کمتر از یک کیلو هم پر می‌کنند که البته درصد سود بسیار مناسبی هم دارد.

 

لازم به ذکر است که کشمش طلایی را فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ دهند و در بازار داخلی از آن استفاده نمی کنند به همین جهت کیفیت محصول نهایی بسیار مهم است پس اگر قصد خرید قطعی محصول اشاره شده را دارید سعی کنید حداقل یک بار هم که شده از خط تولید کارخانه ای که به دنبال همکاری با آن هستید بازدید داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما