خرید کشمش ارزان قیمت

امکان خرید کشمش ارزان قیمت به صورت فله ای و یا بسته بندی شده کارتونی در این مرکز ممکن شده است و مشتریان می توانند اقدام به تهیه این محصولات به صورت درب کارخانه داشته باشند.

محصول فله ای و در کیسه که آفتاب خشک می باشد. ⇓

کشمش ارزان قیمت

تولید کشمش فله ای و کارتونی

ابتدا باید این مورد عنوان شود که خرید شما در این مجموعه به صورت درب کارخانه خواهد بود و شما می توانید کشمش فله ای یعنی در کیسه بسته بندی شده و کشمش کارتونی که فرآوری شده کارخانه می باشد را در این مجموعه با قیمت کارخانه و کیفیت تازه خریداری نمایید.

این مجموعه در تاکستان استان قزوین فعالیت و تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و به صورت کلی بیس کار این مرکز و سایر کارخانه‌ های این شهر، کشمش پلویی می باشد که رنگ های مختلفی از این محصول در این شرکت تولید شده که شامل زرد، قهوه ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ می باشد.

 

لازم به ذکر است که منظور از کشمش فله محصولی است که باغداران و کشاورزان آن را تولید کرده و به مرحله فرآوری در کارخانه نرسیده که این محصولات ممکن است دارای دم و شاخه باشه و یا اینکه توسط کارگر به صورت سنتی عمل تمیز کردن آن انجام گرفته باشد. اما این محصول شسته نخواهد شد و وارد خط تولید کارخانه نمی‌شود و عملیات روغن زنی روی آن صورت نمی گیرد.

 

کشمش کارتونی هم که کاملا مشخص است که این محصول در خط تولید کارخانه، کارهای شستشو، دم کنی، روغن زنی و سورتینگ انجام گرفته و سپس در درون کارتون که ممکن است ۹ کیلویی باشد یا  ۱۰ کیلویی بسته بندی خواهد شد.

محصول فرآوری شده در کارخانه که به آن پلویی می گویند. ⇓

خرید کشمش ارزان

تهیه کشمش ارزان با خرید مستقیم از کارخانه

شما وقتی به صورت مستقیم از کارخانه هر نوع محصولی را خریداری می کنید طبیعتا نرخ آن از بازار ارزان تر خواهد بود اما باید توجه داشته باشید که یک محصول با کیفیت یکسان را مقایسه کنید نه اینکه به عنوان مثال در میان محصول جنس ضعیف هم قاطی شده باشد که متاسفانه امروزه با توجه به افزایش قیمت بسیار بالای انواع کشمش، شاهد آن هستیم.

 

با این اوصاف قرار هم نیست در این مجموعه ارزان تر از کف بازار تولید کنندگان و کارخانجات محصول را خریداری کنید چون در این صورت بازار به هم می‌ ریزد و این امکان وجود ندارد اما می توان به مشتری این تضمین را داد که قیمت کف برایش لحاظ خواهد شد.

 

به عنوان مثال قیمت کشمش پلویی آفتابی در کارتونهای ۹ کیلویی خالص در حال حاضر یعنی اوایل بهمن ۱۴۰۰ هر کارتون ۳۸۰ هزار تومان در بالاترین کیفیت و سوپر و درجه یک آن ۳۷۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود و شما این کیفیتی که در این مجموعه به شما با این قیمت تحویل داده می شود قطعاً پایین تر از آن را در تاکستان پیدا نخواهید کرد.

 

برای ارتباط با کارخانه تهیه کشمش ارزان هم با شرایطی که در بالا گفته شد شما می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرید و  و پس از استعلام قیمت به روز اقدام به ثبت سفارش با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه نمایید و مابقی مبلغ زمانی که بار به دستتان رسید تسویه خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما