فروش کشمش پلویی کارتونی 9 کیلویی

کشمش کارتونی پلویی با بسته بندی 9 کیلویی در این مرکز به فروش می رسد و مشتریانی کشمشمی توانند این محصولات را مستقیما از کارخانه خریداری نمایند با واحد فروش مرکز تولیدی ارتباط بگیرند.

فروش کشمش پلویی

کشمش پلویی در بازار ایران

یکی از محصولات پرفروش و البته با عرضه در بالا در ایران کشمش پلویی می باشد.
این محصول بیشتر به این علت که در آشپزی و طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می گیرد به این نام مشهور شده است.

اما کشمش پلویی چگونه محصولیست و انواع آن کدام است:

کشمش پلویی در ایران عموما به انواع بی هسته یا بی دانه محصولات زرد، قهوه ای و سیاه رنگ گفته می شود.
محصول زرد رنگ همان کشمش انگوری طلایی، محصول قهوه ای همان کشمش تیزابی و محصول سیاه رنگ همان کشمش پلویی آفتابی می باشد.

به صورت کلی در کشورمان عموما همان محصول آفتابی شسته و فرآوری شده را پلویی در نظر می گیرند.
میزان مصرف این محصول در کشورمان بسیار بیشتر از گونه های دیگر است.
البته لازم به ذکر است که دو محصول دیگر یعنی تیزابی و طلایی (انگوری) برای صادرات بیشتر مود استفاده قرار می گیرند.

بهترین تولیدکنندگان انواع کشمش پلویی در کشورمان عبارتند از:

  1. بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان
  2. ملایر استان همدان
  3. تاکستان، نرجه، شال و اسفرورین استان قزوین
  4. زنجان و ابهر استان زنجان
  5. قوچان استان خراسان

فروش کشمش کارتونی

قیمت فروش کشمش کارتونی در 99/1/1

در این میان بهتر است درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

با توجه به در حال حاضر شرایط خرید و فروش کشمش در ایران بسیار بحرانی است.
و عملا به یک پنجم سال قبل رسیده لذا قیمت محصولات نیز به محض آزاد شدن از این شرایط (کرونا) ممکن است تغییر کند.
با این اوصاف قیمت انواع کشمش کارتونی و یا کیسه ای به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی آفتابی     هر کارتون 9 کیلویی 195000 تومان
  2. کشمش پلویی تیزابی    هر کارتون 9 کیلویی 18000 تومان
  3. کشمش خرمایی     هر کارتون 9 کیلویی 160000 تومان
  4. کشمش پلویی زرد (طلایی)  کیلویی 29000 تومان (این محصول برای صادرات است و در بازار داخلی امکان عرضه آن نیست)
  5. کشمش کیسه ای آفتابی (ارگانیک و بدون روغن)    کیلویی 17000 تومان
  6. کشمش مویز کیسه ای فخری (ارگانیک و بدون دم و شاخه)      کیلویی 15000 تومان
  7. کشمش سرکه ای (کشمش درجه 3)    کیلویی 14000 تومان

محصولات بالا بیشتر از تولیدات تاکستان استان قزوین می باشد و مشتری امکان خرید حضوری در دفتر تهران و یا انبار کارخانه در تاکستان را دارد.

مورد مهم دیگر در مورد بسته بندی انواع کشمش می باشد:

بسته بندی های شهر تاکستان و ملایر برای بازار داخل 9 کیلویی می باشد اما با این تفاوت که وزن کارتون در ملایر با یقه هست و 800 گرم وزن دارد (8.2 کیلو کشمش) و در تاکستان 500 گرمی است به این صورت که وزن کشمش 8.5 کیلو لحاظ می شود.

شاید خیلی ها کشمش پلویی کارتونی را یک محصول ببینند و همان نمونه سرخ و سیاه رنگی که در بازار ایران بسیار پرفروش است و در سالاد، کیک و کلوچه و شیرینی و در طبخ برنج مورد استفاده قرار می گیرد آن را می‌شناسند اما در واقع کشمش پلویی به هر محصول گرد یا بیضی شکلی می گویند که به صورت بدون دانه و بدون هسته باشد و سایز آن به صورت عمومی زیر ده میل و به صورت تخصصی زیر هشت میل در خط تولید کارخانه سورت گردد.

ما در کشورمان ۴ نوع کشمش پلویی داریم که به رنگ های زرد و طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ یا سیاه موجود بوده یا در کارتون بسته بندی آن صورت می گیرد یا در سلفون، از بهترین تولیدکنندگان این محصول که در حقیقت فرآوری و بوجاری شده کارخانه ها می باشد تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشند که بیشترین میزان حجم تولید را به خود اختصاص می دهند.

اما منظور این مقاله همان کشمش پلویی کارتونی سرخ یا سیاه رنگی است که در استان تهران، البرز و استان های شمالی کشورمان بسیار پرفروش است. محصولی که در واقع از کشمش آفتابی در خط تولید کارخانه به دست می آید یعنی وقتی که باغدار و کشاورز انگور را در اواسط تا اواخر شهریور ماه چیدند آن را روی زمین پهن کرده تا شدت نور آفتاب آن را طی دو هفته تبدیل به کشمش کند، محصول حاصل دارای دم، شاخه، سنگریزه و ضایعات است و یا آن را به همان صورت به فروش می رسانند یا اینکه جهت فرآوری و بوجاری به کارخانه ها می فروشند تا این مراکز کارهای گفته شده را روی آن انجام داده و در انتهای خط تولید کشمش پلویی کارتونی آفتابی سرخ یا سیاه رنگ تولید گردد.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

لازم به ذکر است که بسته بندی این محصولات در کارخانه های ایران به صورت کارتونی است و به صورت ۵ لایه یا سه لایه بوده و در کارخانه های تاکستان این محصول در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی می شود که نیم کیلو از آن وزن کارتون است که البته در شهر ملایر کارخانه ها در کارتن های ۸۰۰ گرمی این محصولات را پر می کنند که با یقه این کار صورت می‌گیرد و با وزن کارتون که ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم می باشد تبدیل به ۹ کیلو خواهد شد.

اگر در اواخر خرداد ۱۴۰۲ که در حال حاضر در آن قرار داریم بخواهید قیمت کشمش پلویی کارتونی را از مجموعه تولیدی کشمش آراد استعلام بگیرید در بالاترین کیفیت ممکن که به واقع بیشترین کیفیت ممکن را دارد در کارتون ۹ کیلویی، ۸۰۰ هزار تومان فاکتور می‌ گردد که اگر بخواهیم باری مطابق با عرف بازار یعنی برندهایی نظیر صراف یا احسان به مشتری بار بدهیم، ۷۶۰ هزار تومان می توان تقدیمتان کرد.

لازم به ذکر است کارخانه‌های اشاره شده و خیلی‌ های دیگر درون کشمش پلویی آفتابی، محصول خرمایی قاطی می کنند تا به این صورت قیمت نهایی را پایین بیاورند همان محصولی که این مجموعه ۷۶۰,۰۰۰ تومان فاکتور می‌ کند این عزیزان ۷۸۰,۰۰۰ تومان تقدیم مشتری می کنند یعنی ۲۰ هزار تومان با قیمت پایین تر می توانید اقدام به خرید در این مجموعه داشته باشید و برای کسانی که پخش و یا بنکدار هستند می دانند که این میزان سود چه معنی دارد.

اما با توجه به اینکه وارد تابستان خواهیم شد و موجودی کشمش آفتابی رو به کاهش می باشد افزایش قیمت را قطعاً برای این محصول پیش‌بینی می‌کنیم، محصولی که فقط برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و به ندرت برای صادرات از آن استفاده می کنند. شرایط به گونه‌ای پیش رفته است که برای تامین نیاز مشتریان و اینکه خیلی ها جنس ارزان قیمت می خواهند جلوی مشتری چند نمونه جنس با چند قیمت قرار خواهیم داد تا ایشان بتوانند تصمیم گیری کند که کدام یک از محصولات مدنظرشان است یعنی برای هر طیف نظر مشتری، بار می توانیم تقدیمتان کنیم.

خرید کشمش پلویی کارتونی

خرید کشمش پلویی کارتونی

شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده است و حتی راه های ارتباطی ایشان در شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و تلگرام، تا شمای مشتری بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید خود را انجام دهید. برعکس تمامی سایت های اینترنتی که همگی واسطه و دلال هستند و بار را از کارخانه می گیرند و میزانی سود روی آن اضافه می کنند و بعد به شما می فروشند در این مرکز و این مجموعه به این گونه نیست و شما مستقیما با کارخانه وارد معامله خواهید شد.

البته لازم به ذکر است که سیاست فروش این مجموعه و نحوه قیمت گذاری محصولات آن به دو صورت است یا شما بار را روی تناژ می خواهید یعنی حداقل ۱۰۰ کارتون که قیمت کف کار محاسبه می شود به عنوان مثال همان نرخ کشمش پلویی آفتابی که در بالا به آن پرداخته شد برایتان فاکتور خواهد شد، اما اگر به عنوان مثال ۳۰ کارتون یا ۵۰ کارتون بخواهید هر کارتونی ۲۰ هزار تومان روی آن اضافه خواهد شد و این سیاست تشویقی است که باعث می گردد شما فروشتان را بیشتر کنید.

علاوه بر اینکه می توانید به صورت اینترنتی و غیرحضوری ثبت سفارش نمایید به عنوان مثال بگویید که ما یک نیسان از هر نوع کشمشی که مد نظرتان باشد سفارش داریم، نمونه به دستتان رسیده، تایید کردید، بسته بندی را پسندیدید، کیفیت را دیدید و حالا باید میزانی به عنوان بیعانه پرداخت کنید که این مبلغ را مدیر فروش پس از تماس تلفنی با شما خواهد گفت که رقم بالایی نیست و ما بقیه هزینه زمانی که بار به درب انبار تان رسید حساب خواهید کرد حالا یا به صورت چکی یا به صورت نقدی.

از طرفی توصیه می شود که برای بار اول اگر قصد همکاری طولانی مدت را برای کشمش پلویی کارتونی دارید، یک بار حضوری به کارخانه بیایید، به این صورت اعتمادتان بسیار بیشتر خواهد شد، نمونه را پس از بازدید خرید می کنید و از سری های بعد تنها کافیست با یک تماس ثبت سفارش کنید. به هر حال کلاهبرداری هایی در زمینه اینترنتی و فروش غیرحضوری شده است و مردم به نوعی ترسیده اند و حق را نیز به شما می دهیم به خاطر همین هم اصرار به خرید حضوری درب کارخانه داریم تا به صورت غیر حضوری.

در حال حاضر سه گرید مختلف از کشمش پلویی کارتونی آفتابی را می توانیم تقدیمتان کنیم، ویژگی مشترک همه آنها این است که کاملا سورت شده است بدون دم، شاخه و البته ضایعاتی هم در آن دیده نمی شود و کاملا  کشمش گوشتی به شما خواهیم داد اما چون میزانی خرمایی درون آن هست باعث می گردد که قیمت آن پایین تر بیاید که در حال حاضر بالاترین کیفیت ممکن بدون ذره‌ای از محصول خرمایی هر کارتون ۹ کیلویی، ۸۰۰ هزار تومان، ۳۰ درصد خرمایی اگر درون کارتون باشد ۷۶۰ هزار تومان و اگر ۶۰ درصد خرمایی درون آن باشد ۷۲۰,۰۰۰ تومان تقدیمتان خواهد شد. لازم به ذکر است این ۶۰ درصد خرمایی از خیلی از کشمش های موجود در بازار باکیفیت تر و با ارزش تر است.

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان و شهرک صنعتی خرمدشت واقع شده است و برای خرید کشمش پلویی کارتونی و بازدید کارخانه شما می توانید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید تا ایشان لوکیشن و آدرس دقیق را برایتان ارسال کنند. اینکه در حال حاضر لوکیشن روی سایت قرار نمی دهیم به این علت است که برخی از مشتریان بدون هماهنگی به کارخانه آمده و گاهی اوقات حتی در میان جلسه متوجه شدیم که خریدار بیرون کارخانه منتظر است و این اشتباهی است که متاسفانه خیلی ها انجام می دهند که بدون هماهنگی به مرکزی می روند آن هم برای خرید یک محموله.

فروش کشمش پلویی کارتونی

شما برای بحث فروش کشمش پلویی کارتونی، مبلغ را می توانید هم به صورت نقدی و هم به صورت چکی پرداخت نمایید. روال چکی اما به این صورت است که ابتدا شماره حساب شما از بانک استعلام می گردد و باید سه ویژگی زیر را دارا باشد:

  • از افتتاح حساب شما حداقل دو سال بگذرد؛
  • تراکنش شما در ماه بیش از دو برابر میزان سفارشتان از مجموعه تولیدی کشمش آراد باشد؛
  • چک برگشتی یا توقیفی یا چیزی شبیه به آن نداشته باشید.

به این صورت ۱۰ درصد معامله ابتدا از شما بیعانه به صورت نقدی گرفته خواهد شد و مابقی زمانی که بار به درب انبار تان رسید، اما نکته مهم دیگری هم باقی می ماند:

اگر می خواهید مبلغی روی کارتون های کشمش پلویی کارتونی کشیده نشود یا گران تر نشود، مبلغ چکتان باید نهایتا ۱۵ روزه باشد در غیر این صورت اگر بخواهیم به عنوان مثال یک ماهه چک بدهید هر کارتونی ۲۵ هزار تومان افزایش قیمت خواهد خورد حال باید ببینید کدام یک از موارد گفته شده برایتان به صرفه خواهد بود.

موضوع بعدی این است که روی کارتون های کشمش این مجموعه هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی درج نگردیده  تا شما نگرانی از این بابت نداشته باشید که خریدارتان بخواهد مستقیم از ما خرید کند و بگذارید خیالتان را راحت کنیم اگر میزان فروش شما در ماه بیش از یک نیسان باشد ما تحت هیچ عنوانی به آن منطقه و در آن شهر (اگر شهر کوچکی باشد) به شخص دیگری بار نخواهیم فروخت و اگر هم میزان فروش شما در طول ماه یک نیسان نباشد اگر مشتری تماس بگیرد و بگوید به عنوان مثال بنده ۲۰ یا ۳۰ کارتون می خواهم قیمت گرانتری برای این مشتریان در نظر می گیریم که هر کارتونی افزایش ۲۰ هزار تومانی می باشد یعنی به عنوان مثال قیمت کشمش پلویی کارتونی که هشتصد هزار تومان بود برای میزان خرید گفته شده ۸۲۰,۰۰۰ تومان فاکتور می‌گردد و مشتری دیگر برایش صرفه ندارد که بخواهد مستقیم از ما خرید کند.

برای اطلاع از قیمت و روش خرید مویز اصل با ما در تماس باشید.

با توجه به اینکه این مجموعه در شهر تاکستان و شهرک صنعتی خرمدشت استان قزوین واقع شده لذا تولیدات تاکستان و محصولات فله این شهر جهت فرآوری و بوجاری استفاده می کند و اگر به عنوان مثال جنس ضعیف و ارزان‌ قیمت بخواهید تولیدات ملایر به کارتان خواهد آمد، منطقه ای از ایران که به علت اینکه انگورهای آن از میزان قند بالایی برخوردار نیست لذا کشمش حاصل نیز کیفیت چندانی ندارد و به واقع برای مشتریانی مناسب است که جنس ارزان قیمت و کم کیفیت می خواهند.

حتی در شهر تاکستان هم هستند مراکزی که به عنوان مثال از ابهر که آن هم کشمش آفتابی کم کیفیت تولید می‌ کند بار را خریداری کرده و به همراه جنس تاکستان مخلوط و میکس و سپس بر روی خط تولید می ریزند تا قیمت خروجی محصولاتشان ارزان تر تمام شود. به صورت کلی نحوه خریدتان و اینکه از چه مرکزی خرید می کنید و با چه نوع کیفیتی، کاملا به شما بستگی دارد اگر عیار مشتری شما بالاست قطعاً باید از تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت مناطق دیگری هستند که بتوانند به کار شما بیایند و جنس ارزان در کنار کیفیت پایین به شما تقدیم کنند.

کشمش پلویی کارتونی

همانطور که کشمش پلویی آفتابی که به رنگ سیاه و سرخ است در مناطقی که در بالا به آن پرداخته شد خرید و فروش زیادی روی آن صورت می گیرد اما نوع دیگری از کشمش پلویی کارتونی هم داریم که قهوه ای روشن است و به آن تیزابی می گویند که این محصول هم از انواع پلویی محسوب شده و در استان اصفهان، کرمان و مناطق جنوبی کشور بسیار پرفروش است.

کلاً هرچقدر به سمت جنوب کشور برویم بیشتر مایل هستند که رنگ محصول روشن باشد تا تیره و اگر به دنبال بهترین کیفیت این محصول باشید در مجموعه تولیدی کشمش آراد، کشمش پلویی تیزابی هم در کارتون های ۹ کیلویی به فروش می رسد که هر چند در قالب سه کیفیت متفاوت در خرداد ۱۴۰۲ که در آن هستیم تقدیم مشتری می گردد.

سیاست این مجموعه به اینگونه است که جلوی مشتری چند کیفیت مختلف از یک کشمش قرار داده می شود تا ایشان باشند تا تصمیم بگیرند کدام یک از این محصولات به کارش خواهد آمد و برای آن بیشتر مشتری دارد. در حال حاضر که در تاریخ اشاره شده هستیم شرایط اقتصادی کشور به گونه ای پیش می‌ رود که قیمت انواع کشمش رشد قابل توجهی داشته و همین موضوع باعث گردیده، مثل گذشته مردم به دنبال خرید جنس سوپر از انواع محصولات نباشند و گاهی اوقات خود بنکدار و مرکز پخش می گوید باری به من بدهید که با وجود اینکه میدانم کیفیتش پایین است اما قیمتی ارزان تر از نمونه سوپر شما دارد که به عنوان مثال گاهی اوقات تا ۳۰ درصد ارزان تر هم می شود و این برای مشتری می تواند بسیار عالی باشد.

موضوع دیگری که باید بدانید این است که کشمش پلویی کارتونی و انواع آن در شهر تاکستان استان قزوین به صورت هشت و نیم کیلو خالص دست مشتری می رسد اما در شهری مانند ملایر ۸ کیلو ۲۰۰ گرم به مشتری خود بار می دهند یعنی وزن کارتون ۸۰۰ گرم است به این صورت علاوه بر اینکه نیم کیلو وزن کارتون محاسبه می شود که ۳۰۰ گرم هم وزن یقه آن است پس به قول یکی از کارخانه داران مشهور تاکستان که می گفت مراقب باشید به جای کشمش، کارتون نخرید چون نه یقه آن به کار شما خواهد آمد و نه جنس کارتون.

قیمت کشمش پلویی کارتونی امروز

همانطور که در بالا اشاره کردیم کیفیت های متفاوتی از انواع کشمش پلویی کارتونی جلوی مشتری قرار می دهیم که هر کدام طبیعتا قیمت مخصوص به خود را دارد که در پایین به این نرخ ها و کیفیت ها می رسیم و باز هم نیاز است که بدانید تمامی این بسته بندی ها به صورت هشت و نیم کیلو خالص یا همان ۹ کیلویی با وزن کارتون دست مشتری می رسد و ممکن است در قالب های برندهای مختلفی که همگی مربوط به مجموعه تولیدی کشمش آراد هستند، تقدیم مشتری گردد.

در حال حاضر کشمش پلویی آفتابی در بالاترین کیفیت ممکن بدون حتی یک دانه کشمش خرمایی در کارتون ۹ کیلویی ۸۰۰ هزار تومان، ۳۰ درصد خرمایی که همان نمونه عرف بازار می باشد ۷۶۰ هزار تومان و ۶۰ درصد خرمایی که در آن مخلوط باشد، ۷۲۰,۰۰۰ تومان تقدیم مشتری می گردد. لازم به ذکر است قیمت های پایین تر این محصول به معنای از دست دادن کیفیت گوشت کشمش و مخلوط کردن ضایعات و غوره در آن نیست بلکه کاملا کشمش گوشتی بدون ضایعات تقدیمتان می گردد فقط کمی رنگ آن نسبت به جنس ۸۰۰ هزار تومانی ضعیف تر می باشد.

در مورد کشمش پلویی تیزابی که دارای رنگ قهوه ای روشن است در بالاترین کیفیت ممکن ۷۵۰۰۰۰ تومان، جنس کمی ضعیف تر ۷۱۰ هزار تومان و باز هم ضعیف تر از آن ۶۳۰ هزار تومان در کارتون ۹ کیلویی تقدیم مشتری می گردد و همه این کشمش ها و این نرخ ها بسیار رقابتی تر از سایر تولیدکنندگان در ایران می باشد که شما اگر یکبار فقط حضوری به کارخانه بیایید و نمونه گرفته و به سایر مراکز بروید متوجه این رقابتی بودن نرخ کشمش ها خواهید شد.

در حال حاضر که در خرداد ۱۴۰۲ هستیم و برای تابستان علی الخصوص کشمش پلویی قرمز و سیاه رنگ آفتابی افزایش قیمت را پیش بینی می‌کنیم اما برای محصول تیزابی خیر و پیش بینی ما نرخ ثابت محصول اشاره شده برای کل تابستان ۱۴۰۲ می باشد. لازم به ذکر است قیمت کشمش پلویی کارتونی امروز را هیچ کدام از کارخانه ها در سایتهای خود (اگر داشته باشند) بیان نمی کنند و این شفافیت نرخ و قیمت گذاری در این مجموعه بسیار رعایت می شود و مشتری حق دارد طبق نرخ های اشاره شده تصمیم گیری کند.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز با ما در تماس باشید.

فروش کشمش پلویی کارتونی

کشمش پلویی کارتونی کیلویی چنده

شیوه قیمت گذاری انواع کشمش پلویی کارتونی که در بالا به آن پرداختیم به صورت کارتونی است نه کیلویی و زمانی نرخ کیلویی این محصولات به مشتری داده می‌شود که برای صادرات بار بخواهید، حال چه در بسته بندی های کارتونی ۵ کیلویی و یا ۱۰ کیلویی خالص. اما اگر به دنبال استعلام قیمت کیلویی این محصولات هستید و می خواهید بدانید کشمش پلویی کارتونی کیلویی چنده در پایین به آن می‌ پردازیم که چطوری محاسبه آن صورت می گیرد.

هر نرخی که در این مجموعه به شما داده می‌ شود و یا هر کارخانه دیگری (حداقل در تاکستان قزوین) شما باید بپرسید که چه میزان کشمش خالص تقدیمتان می گردد و به این صورت باید نرخ کل را تقسیم بر آن نرخ خالص بکنید. به عنوان مثال اگر قیمت کشمش پلویی کارتونی امروز یعنی اواخر خرداد ۱۴۰۲ در بالاترین کیفیت ممکن ۸۰۰ هزار تومان باشد و چون کارتون های این مجموعه برای بازار داخل به صورت هشت و نیم کیلو خالص است پس شما باید میزان اشاره شده را تقسیم بر هشت و نیم بکنید و این عدد ممکن است در شهر ملایر تقسیم بر ۸.۲ باشد چون در کارخانه های اشاره شده ۸۰۰ گرم وزن کارتون لحاظ می گردد و مابقی وزن کشمش.

اما توجه داشته باشید چون همه چیز در ایران متاسفانه طی چند سال اخیر در حال گران شدن است قیمت کشمش هم در برخی از محصولات بیش از ۲۰ برابر افزایش نرخ داشته و تمام این نرخ هایی که سالیان گذشته در سایتهای مجموعه تولیدی کشمش آراد درج گردیده همراه با تاریخ است. به عنوان مثال مشتری زنگ می زند و می گوید شما در سایتتان اعلام کردید کشمش پلویی آفتابی کارتونی ۴۰۰ هزار تومان است، نه اینکه اشتباه می‌ گوید بلکه کاملا درست می‌گوید اما نرخ اشاره شده برای ابتدای سال ۱۴۰۰ بود نه حال حاضر که در اواخر خرداد ۱۴۰۲ هستیم پس به تاریخ های  درج شده توجه ویژه داشته باشید.

نکته مهم دیگر قرار گرفتن شماره تماس مدیر فروش کارخانه که عضو هیئت مدیره این مجموعه نیز می باشد هست که شما می توانید به روز و به لحظه با ایشان ارتباط بگیرید حال چه به صورت تلفنی و چه به صورت ارتباط در شبکه های اجتماعی به صورت ۲۴ ساعته که پاسخگوی شما هستند و استعلام نرخ انواع کشمش را تقدیمتان می کنند.

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

نکته مهم دیگری که در مورد خرید کشمش پلویی کارتونی وجود دارد این است که اگر مایل باشید و دوست داشته باشید و حجم خریدتان قابل توجه است به این گونه که بتوان روی شما سرمایه گذاری کرد می توانیم یک امتیاز خاص برای آن قائل شویم و آن این است که یا طرح کلیشه به ما می دهید که می توانیم کشمش ها را درون کارتون مربوط به خودتان پر کنیم که می تواند برایتان بسیار عالی باشد و یا این که با هزینه کمتر فقط طرح برچسب را به ما می دهید به این صورت که محصول خریداری شده شما، درون کارتون سفید پر شده و برچسب مربوط به شما که شماره تماس های شما هم روی آن درج گردیده بر پهنای کارتون چسبانده می شود. موضوع بسیار مهم این است که باید قبل از تمامی این کارها برایتان ظرفیت خالی بگیریم که یکسری پروسه های اداری دارد و می توانیم برای مشتریان خاص خود این کار را نیز انجام دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما