قیمت انواع کشمش کارتونی

کشمش به عنوان یک خشکبار دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. این محصول سرشار از انرژی، کلسیم، پتاسیم، ویتامین و منبع فیبر فراوانی است. کشمش در واقع همان انگوری است که پس از فرآوری در کارخانجات مختلف به صورت خشک شده آماده بسته بندی و ارسال به بازار فروش می شود.

 

این محصول غالبا در بسته بندی های کارتونی با وزن های ۳، ۵, ۹ و ۱۰ کیلویی آماده ارسال به‌ بازار فروش می شود. قیمت انواع کشمش کارتونی به نوع کشمش، وزن آن و طریق خشک کردن این محصول بستگی دارد. به همین دلیل این محصول دارای تنوع قیمت بالایی است.

قیمت انواع کشمش کارتونی

مراحل بسته بندی کشمش در کارتن

مراحل بسته بندی کشمش در کارتن مرحله خشک کردن و بسته بندی کشمش می تواند به صورت سنتی یا صنعتی انجام پذیرد. در خشک کردن سنتی، انگور های گوشتی و بدون هسته، با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید خشک شده و‌ آماده بسته بندی در کارتون می شوند. خط تولید و بسته بندی کشمش می تواند به صورت صنعتی نیز انجام گیرد. عمل خشک کردن و بسته بندی صنعتی به کمک دستگاه های سورتینگ و خشک کن میوه تونلی و دستگاه بسته بندی کارتونی صورت می گیرد.

 

ابتدا انگور پس از شسته شدن و جدا سازی به وسیله دستگاه سورتینگ، در دستگاه میوه خشک کن تونلی قرار می گیرد. در این دستگاه به کمک سیستم گردش هوا و سیستم حرارتی، رطوبت گیری و خشک شدن میوه انجام می گیرد. توسط دستگاه بسته بندی توزین دار یا حجمی کارتونی این محصول در وزن های مختلف و در بسته بندی های گوناگون آماده عرضه به بازار می شود.

 

نام شرکت تولید کننده، همچنین وزن محصول و تاریخ تولید و انقضا بر روی کارتون درج می شود. کشمش بسته بندی شده به صورت پلویی یا به عنوان یکی از تنقلات شیرین آماده مصرف می شود.

فروش عمده کشمش کارتونی

فروش کشمش کارتونی

فروش کشمش کارتونی غالبا به صورت عمده صورت می گیرد. تولید کنندگان این محصول با عرضه مستقیم و فروش عمده کشمش کارتونی در قالب تخفیفات فوق العاده سعی می کنند، قیمت این محصول را کنترل کرده و موجبات رضایت مشتریان را فراهم کنند. این تولید کنندگان پس از کسب بازار های داخلی به فکر عرضه این محصول به بازار های خارجی افتاده اند. امروزه کشمش به محصولی صادراتی تبدیل شده است و سهم عمده ای در صادرات کشور دارد.

 

فروش عمده این محصول در بسته بندی های کارتونی شیک با حجم های مختلف صورت می پذیرد. غالبا کشورهایی مانند عراق، افغانستان، ترکیه و کویت خریداران عمده انواع کشمش از ایران هستند. سالانه مقادیر بالایی ارز از طریق صادرات کشمش وارد چرخه اقتصادی کشور ما می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما