توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی

توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی از تولیدات ممتاز ملکان و بناب استان آذربایجان در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم انواع کشمش برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی هستند می توانند در این سایت مورد خود را حل کنند.

 

توزیع کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی صادراتی

اگر در زمینه صادرات کشمش فعالیت دارید قطعاً این مورد را می دانید که یکی از بهترین کشمش های صادراتی تولید کشورمان کشمش طلایی بوده که از بهترین تولیدات استان آذربایجان شرقی در مناطقی نظیر بناب، ملکان و مراغه و استان همدان در شهری مانند ملایر است و سایر مناطقی که این محصول را در ایران تولید می کنند در حجم بسیار کمی این مورد انجام می گیرد.

 

باغداران وقتی انگور این محصول را که به صورت بی دانه و بی هسته است در اواسط شهریور ماه می چینند یا آن را از بارگاه آویزان می کنند و یا اینکه بر روی زمین آن را پهن می کنند تا به مانند کشمش تیزابی عمل خشک شدن آن انجام گیرد و سپس به آن گوگرد می زنند.

 

در روش بارگاه، محصول بسیار خوش رنگ تر خواهد شد چرا که دود گوگرد به تمام نواحی کشمش می رسد که البته این روش روش استان آذربایجان‌ در مناطق اشاره شده است اما اینکه روی زمین پهن می گردد و سپس در درون سبد به آن گوگرد بزنند محصول حاصل مرغوب نخواهد شد به همین جهت محصول تولید ملایر از نظر قیمت و کیفیت پایین‌تر از شهرهای ملکان و بناب و مراغه استان آذربایجان خواهد شد.

توزیع کشمش صادراتی

عرضه مستقیم کشمش طلایی از کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین فعالیت دارد و منطقه تاکستان در زمینه‌ تولید کشمش تیزابی و کشمش آفتابی تخصص بالایی دارد اما در زمینه محصول طلایی تولیدات منحصر به فردی ندارد، به همین جهت عموماً کارخانه‌ های این شهر برای تامین مشتری های خود از ملکان و بناب که محصول مرغوب تری در اختیار دارند بار را به صورت فله از بارگاه داران خریداری می‌کند و در کارخانه خودشان کارهای فرآوری را روی آنها انجام می دهند.

 

این مرکز هم به همین صورت عمل می کند و محصولی مرغوب در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص که پنج لایه است آماده و بسته بندی می کند و تا الان به ۵ کشور همسایه صادرات آن را انجام داده است.

 

امیدواریم روزی شرایط سیاسی کشورمان مساعد شود به گونه ای که بتوانیم با کشورهای همجوار به راحتی کار کنیم چون ایران یکی از برترین تولیدکنندگان کشمش طلایی که به آن کشمش انگوری هم گفته می‌شود بوده و مشتریان زیادی برای این محصول کشورمان وجود دارد.

 

نکته مهمی که در مورد این محصولات وجود دارد و متاسفانه علم بسیاری از تاجران ایرانی در مورد آن بسیار کم است این است که بدانند رنج قیمت کشمش طلایی در ایران از ۲۵ هزار تومان در در ابتدای مرداد ۱۴۰۰ شروع می‌شود و تا ۴۰ هزار تومان هم می‌رسد و این را بدانید که هر چقدر رنگ محصول زردتر و یکدست تر باشد قیمت آن بالاتر می رود پس وقتی از جایی استعلام گرفتید نگویید که ما قیمتی ارزانتر هم سراغ داریم، این را همه می دانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما