قیمت روز کشمش انگوری تولید ملایر

قیمت روز کشمش انگوری تولید ملایر که ما آن را با نام های دیگری نظیر کشمش طلایی، زرد و کالیفرنی هم می شناسیم در این مرکز استعلام می گردد و تاجرانی که قصد صادرات این محصول را دارند می توانند با واحد عرضه کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

کشمش انگوری ملایر

کشمش انگوری تولید ملایر

یکی از تولیدات انواع کشمش در کشورمان، کشمش انگوری نام دارد که در حال حاضر یعنی در سال ۱۴۰۰ در مناطقی از استان آذربایجان شرقی نظیر بناب و ملکان، تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در حجم وسیعی تولید می گردد.

 

این محصول که به آن کشمش طلایی، کشمش کالیفرنی و کشمش پلویی زرد هم گفته می‌شود برای صادرات بسیار محصول مناسبی است و هر چقدر رنگ دانه های آن زردتر باشد قیمت و کیفیت بالاتری نیز خواهد داشت.

 

این محصولات به صورت بی دانه و بی هسته می باشند و از مشتریان اصلی آن می توان به کشورهای عربی که در همسایگی ایران هستند اشاره نمود که البته این مناطق همگی به دنبال خرید یک نوع بار با یک نوع کیفیت نیستند، به عنوان مثال عراق و سوریه یک نوع کیفیت و قیمت را می پسندد و قطر و عمان نوع دیگری از این محصول را.

 

به همین جهت لازم است که این مورد گفته شود محصولی که منطقه ملایر استان همدان تولید می‌کند از نظر کیفی و قیمتی پایین تر و ضعیف تر از تولیدات تاکستان و شهرهای استان آذربایجان شرقی است به همین جهت مناسب کشورهایی نظیر عراق و سوریه می باشد و بالعکس کشورهایی که بار درجه یک و اعلا می خواهند قطعاً باید از تولیدات استان قزوین و استان آذربایجان شرقی خرید محصول مورد نظر خود را انجام دهند.

تولید کشمش انگوری

قیمت روز کشمش ملایر

در حال حاضر یعنی در اواخر خرداد ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش انگوری ملایری در بهترین حالت خود به کیلویی ۲۸ هزار تومان می رسد در صورتی که تولیدات ملکان، بناب و نیز تاکستان قزوین در بهترین حالت کیفی خود به کیلویی ۳۴۵۰۰ تومان می‌رسد که به صورت کلی کارتون هایی که برای بسته بندی این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد ۵ کیلویی یا ۱۰ کیلویی خالص خواهد بود.

 

مشتریان مجموعه تولیدی کشمش آراد هم به دنبال خرید بهترین نوع کیفی کشمش انگوری هستند به همین جهت محصولی که در این مرکز تولید می گردد بهترین گرید ممکن این نوع محصولات باید باشد و از آنجایی که تولیدات استان آذربایجان کمی قوی تر و مرغوب تر از تولیدات استان قزوین است از ملکان، بارها به صورت فله خریداری شده و در کارخانه مجموعه کشمش آراد کارهای فرآوری روی آن صورت می گیرد.

 

نکته ی مهمی در مورد این محصولات وجود دارد و آن این است که:

هر عرضه کننده و کارخانه ای اگر به شما گفت تمام دانه های کشمش یک کارتون را زرد رنگ به شما تحویل می دهد بدانید که این مورد امکان پذیر نیست و متاسفانه به شما دروغ گفته می شود. تنها در یک صورت این امکان وجود دارد و آن اینکه چندین و چند بار عملیات سورت که می‌تواند کالر سورتر و یا لیزری باشد صورت گیرد تا تمام دانه های غیر زرد از محصول جدا گردد که در این صورت قیمت محصول ۲۰ الی ۳۰ درصد گران تر خواهد شد که البته برای مشتری دیگر صرفه اقتصادی ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما