کشمش زرد تیزابی | فروش با قیمت کارخانه

اگر به دنبال خرید کشمش زرد تیزابی هستید و قصد دارید با قیمت کارخانه این محصول را یا برای بازار داخل یا امر صادرات تهیه نمایید بدانید که مجموعه تولیدی کشمش آراد این محصولات را با کیفیتی بالا و با قیمتی رقابتی درب کارخانه به مشتریان تقدیم می‌ کند.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش زرد تیزابی

ابتدا باید بدانید منظور از کشمش زرد تیزابی چیست در واقع سه کلمه اشاره شده دو نوع کشمش مختلف را در بر می‌ گیرد، کشمش زرد یک محصول است و کشمش تیزابی محصول دیگر و جالب است اینکه خود کشمش تیزابی هم به دو دسته گوگردی و بدون گوگرد تقسیم می‌ شود. خیلی از مشتریان چه برای بازار داخل و چه امر صادرات بارها شده است که از این واژه استفاده می‌ کنند که باید کامل توضیح داد که کمتر دچار این اشتباه شوند.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش زرد در واقع همان کشمش انگوری یا طلایی می‌ باشد و فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد آن هم برای کشورهای عربی و کشورمان ایران در مناطقی نظیر بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان از تولیدکنندگان این نوع کشمش می‌ باشد. اما کشمش تیزابی محصولی است که از نظر رنگ با محصول زرد متفاوت است و در واقع رنگ آن کهربایی یا قهوه‌ ای روشن می‌ باشد که علت این تغییر رنگ میزان گوگردزنی کمتر نسبت به محصول زردرنگ است چون در کشمش زرد بارها و بارها دود گوگرد به کشمش زده می‌ شود تا محصول طلایی رنگ گردد.

جهت استعلام قیمت و روش خرید مویز اصل با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما جالب است اینکه بدانید هر دو محصول از مایع تیزاب استفاده می‌ کنند و به این جهت است که هر دو محصول چون برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرند باید یک مایع یا ماده‌ ای نگهدارنده باشد تا بتوان آن را برای مدت طولانی در انبار یا سردخانه نگهداری کرد و وجه مشترک دیگر این است که دقیقاً یک نوع انگور می‌ باشند یعنی ریشه اولیه هر دو کشمش یک نوع انگور است و آن انگور بیدانه نامیده می‌ شود فقط چون روال تولید در آنها متفاوت است دو محصول متفاوت پدید خواهد آمد.

محصول زرد طلایی ⇓

کشمش زرد تیزابی

تولید کشمش زرد و تیزابی در ایران

مناطق اصلی تولیدکننده کشمش زرد در بالا گفته شد اما در مورد تیزابی باید بگوییم که منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان به همراه قوچان استان خراسان برترین تولیدکننده این نوع کشمش هستند که از نظر عیار محصول تاکستان یک سر و گردن بالاتر از سایر تولیدات است به صورت کلی جنس تاکستان باکیفیت‌ ترین نوع کشمش ایران است که فقط در نمونه زرد رنگ با بناب و ملکان برابری می‌ کند یعنی از نمونه بارگاهی این نوع کشمش استفاده کرده و برای صادرات مورد استفاده و بهره‌ برداری قرار می‌ گیرد.

اما محصولات اشاره شده برعکس کشمش آفتابی یا آفتاب خشک که هم نمونه فله یا باغدار آن به فروش می‌ رسد و هم نمونه بوجاری شده آن در کارخانه، فقط در کارخانه نمونه بوجاری شده آن به فروش می‌ رسد و تحت هیچ عنوانی فله آن برای صادرات مورد استفاده قرار نمی‌ گیرد در واقع کارخانه‌ های کشمش در ایران کار شستشو، دم کنی، سورتینگ و بسته‌ بندی این نوع کشمش‌ ها را انجام می‌ دهند و ماده اولیه خود را از باغدار تامین می‌ کنند.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و از آنجایی که این شهر از ایران در زمینه تولید کشمش زرد در نمونه بارگاهی و کشمش تیزابی در ایران فعالیت بسیار دارد و هر دو محصول کیفیت بسیار بالایی را به خود اختصاص می‌ دهند لذا محصول فله خود را از باغداران همین منطقه تامین می‌ کند و جنس باکیفیت درب کارخانه به مشتری خود آن هم با قیمتی رقابتی تقدیم خواهد کرد و اگر شما حضوری درب کارخانه بیایید و از هر کارخانه دیگر نمونه داشته باشید با شنیدن قیمت محصول خودتان اقدام به مقایسه خواهید کرد و متوجه خواهید شد که اینکه می‌ گوییم قیمتی رقابتی یعنی چه.

تیزابی بدون گوگرد ⇓

تولید کشمش زرد و تیزابی در ایران

فروش کشمش درب کارخانه

این مجموعه برعکس تمامی سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی، خود کارخانه کشمش دارد آن هم در شهرک صنعتی خرمدشت و اصرار جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش کارخانه که عضو هیئت مدیره این مجموعه نیز می‌ باشد برای خرید حضوری به همین جهت است تا شما متوجه تفاوت‌ ها شوید. به صورت کلی در نظر داشته باشید اگر به هر شخص فروشنده بگویید من می‌ خواهم حضوری به کارخانه بیایم اگر پذیرا بود بدانید که مجموعه‌ دار و کارخانه‌ دار است در غیر این صورت آن شخص واسطه و دلال خواهد بود.

هر دو کشمش اشاره شده یعنی کشمش زرد و کشمش تیزابی و نمونه تیزابی در دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد در این مجموعه با کیفیت‌ های بالا تولید می‌ شود که هرچند برای برخی از مشتریان خود که به دنبال خرید جنس ارزان و طبیعتاً کم کیفیت هستند امکان تامین آن وجود دارد و سعی می‌ شود به صورت کلی سه کیفیت مختلف از هر نوع کشمش را جلوی مشتری خود قرار دهیم تا ایشان باشد که انتخاب کند کدام محصول به کارش خواهد آمد اما موضوع مهم این است که اعتبار قیمت‌ ها فقط ۲۴ ساعت است و متاسفانه قیمت‌ ها نوسانات زیادی را به خود خواهد دید به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده تا شمای مشتری بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان ارتباط بگیرید علاوه بر استعلام قیمت روز دریافت مشاوره‌ های لازم در مورد این محصول را نیز از ایشان داشته باشید.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

اما برای آنکه برخی از قیمت‌ های این محصولات را در حال حاضر که در اواخر آذر ۱۴۰۲ هستیم بدانید باید بگوییم کشمش زرد در کارتون‌ های ۱۰ کیلویی خالص و با بالاترین کیفیت ممکن کیلویی ۱۴۳ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود که اگر بخواهید جنس درجه یک این محصول را خریداری کنید کیلویی ۱۳۰ هزار تومان خواهد بود و محصول دیگری که عیار آن کمی پایین‌ تر از درجه یک است ۱۱۷ هزار تومان می‌باشد در واقع محصول آخری همان کشمش زرد ملایر و از تولیدات همین شهر است.

تیزابی گوگردی ⇓

فروش کشمش درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما