کشمش آراد | تولیدکننده انواع کشمش بی دانه برای صادرات

یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش بی دانه برای صادرات مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌باشد که با همین برند علاوه بر فروش در بازار داخلی، جهت صادرات نیز بسیار فعال است.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد

یکی از مناطق اصلی تولیدکننده انواع کشمش بی دانه در ایران که کیفیت محصولات آن در ایران رتبه اول را به خود اختصاص می‌ دهد منطقه تاکستان استان قزوین و شهرهای اطراف آن نظیر شال، نرجه و اسفرورین می‌ باشد که این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در شهر تاکستان استان قزوین و شهرک صنعتی خرمدشت واقع شده است.

از فعالیت این شرکت که در حال حاضر در سال ۱۴۰۲ هستیم حدود ۸ سال می‌گذرد و این مجموعه علاوه بر اینکه در بازار داخل بسیار فعال و پرفروش بوده جهت صادرات هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم اقدامات ویژه‌ای انجام داده است به گونه‌ای که تا به اکنون به حدود بیش از ۱۰ کشور سابقه صادرات کشمش بی دانه داشته که برخی از آنها عبارتند از ارمنستان، گرجستان، روسیه، ترکیه، عراق، کویت، عربستان، کنیا، الجزایر و لبنان که جالب آنکه درصد قابل توجهی از این مشتریان خارج از کشور حتی یک بار هم به کارخانه نیامده‌اند اما به خاطر اعتبار و ارزش این برند و این شرکت، سفارش غیرحضوری در خارج از کشور ثبت نموده اند.

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

این مجموعه ۴ برند در اختیار دارد که یکی از آنها برند کشمش آراد می‌ باشد و بنا به صلاحدید هیئت مدیره هر کدام از این برندها را برای مقاصد خاصی به فروش می‌ رساند اما به صورت کلی برای بازار داخل شکل بسته‌بندی به صورت کارتونی بوده و هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون با هم ۹ کیلویی محسوب می‌شوند اما برای صادرات همیشه از کارتون ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌گردد که با وزن کارتون ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم خواهد شد، البته گاهی اوقات پیش می‌آید که برای مشتریان کارتون‌های ۵ و ۳ کیلویی هم تعبیه گردد تا نیاز این عزیزان هم برطرف شود.

محصول انگوری طلایی صادراتی ⇓

مجموعه تولیدی کشمش آراد

تولید انواع کشمش برای صادرات

موضوع مهمی که برای صادرات کشمش وجود دارد این است که حداقل سه آیتم زیر باید موجود باشد تا بتوان آن محصول را در بازارهای جهانی به فروش رساند:

  1. از مایع یا ماده نگهدارنده استفاده گردد تا بتوان برای مدت طولانی‌ تری در انبار مقصد، آن را دپو کرد.
  2. میزان تولیدش در طول سال به گونه‌ ای باشد که نگرانی بابت عدم تامین وجود نداشته باشد.
  3. و در انتها به صورت بی دانه و بدون هسته باشد به صورت کلی مشتریان چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران درصد قابل توجه کشمشی که مصرف می‌ کنند باید بی‌ دانه یا بدون هسته باشد.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

حال شرایط بالا در این مجموعه کامل رعایت می‌شود و از محصولات متفاوتی که در این مجموعه تولید می‌گردد سه محصول به صورت کلی برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان انتظار تامین و فروش آن را برای طول سال کشمشی داشت، سال کشمشی از مهر هر سال شروع می‌شود و تا پایان شهریور سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

کشمش تیزابی یا همان سلطانی در دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد و کشمش انگوری طلایی که به آن پلویی زرد می‌گویند سه محصول اصلی کشمش صادراتی در شهر تاکستان و در سراسر ایران می‌ باشد، هرچند نمونه کشمش سبز و زرد قلمی هم برای صادرات بسیار مناسب است که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می‌باشند.

برعکس تقریباً تمامی سایت‌های اینترنتی و پیج‌های اینستاگرامی که واسطه و دلال هستند این مجموعه خود تولید و بسته‌ بندی کننده انواع کشمش داخلی و صادراتی می‌ باشد و شماره مدیر فروش کارخانه هم جناب آقای مصطفی عینی در صفحات همین سایت به این جهت قرار داده شده است تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان صحبت داشته باشید و حتی قرار حضوری تنظیم نمایید چون اصرار بر این است که شما یک بار برای خرید، حضوری به کارخانه بیایید تا از دفعات بعدی این اطمینان برایتان مسجل شود که خریدتان بدون واسطه از کارخانه است نه از شرکت‌های بازرگانی یا واسطه‌های بسیاری که در ایران فعالیت می‌کنند.

به منظور مطلع شدن از قیمت مویز افغان درجه یک با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

محصول تیزابی گوگردی صادراتی ⇓

تولید انواع کشمش برای صادرات

روال فروش کشمش برای صادرات

ابتدا شما باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید یا در یکی از شبکه‌های اجتماعی لیست قیمت و فیلم واقعی محصول را دریافت نمایید. مشکلی که وجود دارد این است که هنوز خیلی از کارخانه داران یک فیلم درست و حسابی از محصول خود ندارند تا برای مشتری بفرستند یا حداقل انقدر نمونه مورد اشاره بی‌کیفیت است که خریدار اصلاً نمی‌تواند تصمیم گیری خاصی روی آن داشته باشد.

پس از استعلام قیمت و کیفیت اشاره شده (لازم به ذکر است که در این مجموعه سه کیفیت مختلف همیشه تولید می‌گردد تا جلوی مشتری قرار داده شود اگر واقعاً آن شخص، خریدار باشد یکی از آنها را انتخاب خواهد کرد.) خریدار باید به محاسبه نرخ ترانزیت از درب کارخانه تا به مقصد بپردازد و اگر برایش صرفه اقتصادی داشت درخواست نمونه جنس به صورت فیزیکی داشته تا با نمونه‌های دیگری که از سایر کارخانه‌ها می‌آید مقایسه کند. این ادعا در این مجموعه می‌ شود که رقابتی‌ ترین قیمت کشمش در ایران برای مشتری لحاظ می‌گردد و زمانی که به مقایسه کیفیت‌ها می‌پردازید باید به این نتیجه برسید که آیا این مجموعه به شما حرف راست زده یا خیر.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش پلویی طلایی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

پس از تایید نمونه، شما باید حضوری به کارخانه بیایید مشاوره های لازم در مورد نوع بسته‌ بندی (که می‌تواند حتی بسته‌ بندی خودتان یا شرکتتان باشد)، استعلام گمرک، بهداشت و استاندارد محصول اشاره شده و روال تسویه را پرس و جو کنید و اگر به توافق نهایی رسیدید باید ۲۰ درصد بیعانه کار را به صورت حضوری پرداخت کنید تا بار عموماً طی ۸ روز کاری آماده گردد و زمانی که آماده شد شما یا می‌توانید درب کارخانه آن را تحویل بگیرید و یا اینکه در هر نقطه مرزی این کار صورت گیرد و هر زمان بار به دستتان رسید تسویه خواهید نمود.

به خاطر شرایط سیاسی حاکم بر کشورمان و نوع ارتباط ایران با سایر کشورها متاسفانه تسویه ال سی وجود ندارد نه در این کارخانه و نه در کارخانه دیگری، اما اگر ضمانت‌ نامه بانکی بیاورید طی مدتی معین و مشخص می‌توانیم بار را به شما به گونه‌ای بفروشیم که هر وقت به دست خریدارتان رسید اقدام به تسویه داشته باشید.

محصول تیزابی بدون گوگرد صادراتی ⇓

روال فروش کشمش برای صادرات

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما