قیمت کشمش پلویی بیدانه

قیمت کشمش پلویی بیدانه یا بی هسته که از کشمش آفتابی و تیزابی پس از فرآوری در کارخانه بدست می آید در این مرکز استعلام می گردد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم و بدون واسطه را از مرکز تولیدی دارند می توانند با واحد فروش ارتباط تلفنی بگیرند.

 

قیمت کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی قرمز و قهوه ای

وقتی کشمش تیزابی و کشمش آفتابی در کارخانه، کارهای فرآوری و شستشوی آن انجام می گیرد قسمتی در این خط وجود دارد که به آن دستگاه سورتینگ گفته می شود که در سه حالت لیزری، دوربینی و کالر سورتر در کارخانه های کشمش موجود است. این دستگاه کار درجه بندی کیفی و سایز کشمش را انجام می دهد و به محصول درجه ۱ و سایز ۱۰ میلی متر به پایین، کشمش پلویی گفته می شود.

 

بهترین تولید کننده این محصول در ایران منطقه تاکستان استان قزوین است که حدود ۲۰ کارخانه در این مرکز کار فرآوری و بسته بندی آن را انجام می دهند که برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص است و برای صادرات ۱۰ کیلو خالص آن را در کارتون پر می کنند.

 

کشمش پلویی باید بی‌دانه و بی هسته باشد تا مشتری داشته باشد و به صورت کلی خریداران مایلند کشمش یا مویزی که مصرف می‌کنند به صورت بیدانه باشد.

 

کشمش پلویی آفتابی، قرمز و سرخ رنگ است و کشمش پلویی تیزابی، قهوه‌ای و کهربایی رنگ و وقتی این دو محصول را در کنار یکدیگر قرار می‌دهید به خوبی متوجه تفاوت رنگ آن دو خواهید شد.

قیمت کشمش بیدانه

استعلام قیمت انواع کشمش پلویی

علاوه بر کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد محصول پلویی دیگری نیز در ایران در حجم وسیع تولید می گردد که برای صادرات بسیار مناسب و کشورهای عربی از خریداران اصلی آن محسوب می شوند، به این محصول کشمش پلویی زرد یا همان کشمش کالیفرنی گفته می‌شود که از بهترین تولیدکنندگان آن هم می توان به ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و ملایر همدان اشاره نمود.

 

در مجموعه تولیدی کشمش آراد هر سه محصول پلویی که در بالا به آن پرداخته شد با بهترین کیفیت ممکن تولید و بسته بندی می شود و مشتریان این محصولات می توانند هم برای صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی با قیمت تولیدی، درب کارخانه و یا درب انبار خود تحویل بگیرند.

 

به جهت اینکه متاسفانه نرخ هر چیزی در ایران به روز ممکن است تغییر کند لذا از قرار دادن قیمت در این سایت جلوگیری به عمل آمده چرا که ممکن است باعث اشتباه خریدار و مشتری شود. به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه را قرار داده ایم تا به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان صحبت کرده، استعلام‌ قیمت نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما