قیمت کشمش پاک کرده آفتابی در بازار

قیمت کشمش پاک کرده آفتابی و سایه خشک ارزان تر از بازار در این مرکز قابلیت استعلام داشته و مشتریانی که قصد خرید این محصولات فله ای را دارند می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه نیاز خود را تامین نمایند.

 

قیمت کشمش پاک شده

کشمش آفتابی مرغوب در مجموعه کشمش آراد

یکی از بهترین تولید کنندگان کشمش آفتابی در ایران منطقه تاکستان استان قزوین است همان منطقه ای که مجموعه تولیدی کشمش آراد در آن کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی در اختیار دارد.

 

قویترین آیتمی که در مورد کشمش آفتابی مورد بحث قرار می گیرد میزان درصد قند آن محصول است که محصولات این منطقه بیشترین میزان آن را در ایران به خود اختصاص می دهند و به همین جهت نیز قیمت آن کمی از محصول سایر مناطق کشورمان بالاتر می باشد.

 

کشمش آفتابی ممکن است هم بی دانه یا بی هسته باشد و هم دانه دار یا هسته دار که به صورت کلی مشتریان بی دانه یا بی هسته بسیار بیشتر است البته هر دوی این محصولات در این مرکز موجود بوده و هم به صورت فله ای و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه امکان عرضه آن وجود دارد.

 

لازم به ذکر است کشمش پلویی آفتابی که شما در بازار آن را خریداری می کنید از کشمش آفتابی بی دانه پس از فرآوری، شستشو و سورتینگ در کارخانه به دست می آید که کارتونهای آن هم ۹ کیلویی می باشد.

قیمت کشمش آفتابی

خرید کشمش آفتابی طبیعی در این مرکز

شما در هر جایی از ایران که باشید امکان آن را دارید که ابتدا با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی به صورت تلفنی یا در یکی از شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرید و فیلم مورد نیاز خود را به همراه استعلام قیمت از ایشان دریافت کنید.

 

این تضمین به شما داده می شود باری که برایتان ارسال می گردد مطابق با نمونه فیلم ارسالی است اما باید این را در نظر داشته باشید که تلورانس ۵ درصد در مورد کیفیت و ظاهر کشمش کاملاً طبیعی است حتی برای کشمش صادراتی.

 

کشمش عسگری، کشمش فخری و کشمش بی دانه که در دو حالت فرآوری شده در کارخانه اما بدون روغن پارافین خوراکی و یا پاک شده سنتی با دست کارگر در این مرکز وجود دارد و همه این محصولات آفتاب خشک درصد قند بالایی را به خود اختصاص می‌دهند.

 

برای مشتریانی که در حجم بالا قصد خرید این محصولات را دارند امکان خرید حضوری درب کارخانه هم وجود دارد اما برای حجم های پایین و یا در مناطق دوردست حتماً بار باید با اتوبوس و یا باربری کامیونی ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما