عمده فروشی بهترین کشمش گوشتی آفتابی

عمده فروشی بهترین کشمش آفتابی گوشتی و سایه خشک در این مرکز انجام می گیرد و شمای مشتری می توانید این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت از تولید به مصرف، مستقیم از کارخانه خریداری نمایید.

 

عمده فروشی کشمش آفتابی

بهترین کشمش آفتابی گوشتی

اگر به دنبال خرید کشمش آفتابی هستید باید این مورد را بدانید که منطقه تاکستان، شال، اسفرورین و نرجه استان قزوین بهترین و بالاترین درصد قند را در بین تمام کشمش های تولید کشورمان به خود اختصاص می دهند و اختلاف قیمتی که محصولات این منطقه با سایر مناطق دارد نیز به همین جهت است.

 

منطقه تاکستان و ملایر بیشترین درصد تولید کشمش آفتابی را در ایران به خود اختصاص می دهند اما منطقه ملایر اختلاف قیمتی حدوداً ۱۰ درصدی با تولیدات تاکستان دارد که همانطور که در بالا اشاره شد به علت تفاوت درصد قندی است که این دو محصول به خود اختصاص می دهند.

 

کشمش آفتابی یکی از ساده ترین انواع کشمش در بین تولیدات کشورمان می باشد به این صورت که وقتی انگور را در اواسط شهریور ماه چیدند، آن را بر روی زمین یا آسفالت پهن می‌کنند تا شدت آفتاب آنها را خشک کند اگر باران مزاحم کار نشود طی دو یا نهایتاً سه هفته این محصول تبدیل به محصول آفتابی خواهد شد.

عمده فروشی کشمش گوشتی

عمده فروشی کشمش آفتابی از کارخانه

کشمش آفتابی به دو صورت به فروش می رود یا به صورت فرآوری شده و یا به صورت فرآوری نشده اما این اصطلاح به چه معنی است؟ بسته بندی هر دو محصول به چه صورت است؟ این محصول چه ویژگی هایی باید داشته باشند تا بتوان آنها را عرضه نمود؟

 

همانطور که در بالا اشاره شد کشمش آفتابی را باغدار و کشاورز تولید می‌ کند حال ممکن است آن را به همان صورت که دارای دم، شاخه، خاک و سنگریزه باشد به فروش برساند و یا اینکه برای فروش به کارخانه دهد تا کارهای فرآوری نظیر شستشو، دم کنی و سورت کردن بار بر حسب کیفیت بر روی آن انجام گیرد که در انتها تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد.

 

اگر به صورت فرآوری نشده این محصول به فروش برسد قطعاً باید در کیسه و گونی بسته بندی آن انجام گیرد، در غیر اینصورت کشمش پلویی را در کارتون به فروش می رسانند که عموما در بازار ایران ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون است.

 

این مرکز خود کارخانه کشمش دارد و خرید شما به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خواهد بود چه بار به صورت فرآوری شده باشد و چه به صورت فرآوری نشده که در هر دو صورت کارخانه و انبار کشمش فله این مرکز تولیدی در خود تاکستان قزوین واقع شده است و عمده فروشی این محصولات به این صورت انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما