خرید عمده کشمش آفتابی قزوین

کشمش آفتابی قزوین یکی از انواع کشمش های با کیفیت و مرغوب در کشور به حساب می آید. میزان تولید کشمش آفتابی در قزوین به دلیل تاکستان های فراوانی که در این شهر وجود دارد زیاد می باشد و به گونه ای است که علاوه بر رفع نیازهای داخلی بخش اعظمی از آن هر ساله به کشورهای خارجی صادر می شود و از این جهت کمک زیادی به اقتصاد کشور می کند. کشمش آفتابی بدون افزودن هیچ گونه ماده افزودنی زیر نور خورشید به وجود می آید که دارای رنگ قهوه ای است.

 

تولید کشمش آفتابی در قزوین

تولید کشمش آفتابی در قزوین کشمش آفتابی در حقیقت از انگورهای بدون هسته تهیه می شود به صورتی که  ابتدا انگورهای رسیده و کاملا سالمی را دارای دانه درشت و طعم شیرینی هستند سپس آنها را شستشو می دهند سپس آنها را در زیر نور مستقیم خورشید خشک می کنند.

 

در شهر قزوین تاکستان های زیادی وجود دارد که هر ساله میزان زیادی از انگورهای بدون هسته را به صورت کشمش آفتابی وارد بازار فروش می کنند. کشمش به عنوان یکی از خشکبار بسیار پر مصرف می باشد که همیشه میزان تقاضا برای آن بالا است به همین دلیل بازار کشمش آفتابی از فروش خیلی خوبی برخوردار است و به یکی از کسب و کارهای پر رونق تبدیل شده است و همین عامل باعث شده است که همواره بر میزان تولید کشمش افزوده شود.

 

کشمش آفتابی دارای خواص مفید فراوانی برای بدن است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم: سرشار از مواد معدنی مفید و ویتامین می باشد، کلسترول بد خون را کاهش می دهد، برای سلامت دهان و دندان و پوست خیلی مفید است، از افزایش قند خون جلوگیری می کند، برای سلامت و استحکام استخوان ها موثر است، منبع خیلی خوبی از انرژی و فیبر می باشد همچنین حاوی آهن فراوان می باشد که کم خونی را رفع می کند.

خرید کشمش آفتابی قزوین زیر قیمت بازار

خرید کشمش آفتابی قزوین زیر قیمت بازار

قیمت کشمش قزوین بستگی به درجه کیفیت و طعم و رنگ خیلی خوب آن دارد هرچه دانه های کشمش درشت تر و رنگ درخشان تری داشته باشند قیمت بالاتری خواهد داشت. برای خرید کشمش آفتابی می توان به فروشگاه های معتبر عرضه مواد غذایی و یا مراکز پخش موجود در سطح بازار مراجعه کرد همچنین می توان خرید خود را به صورت مستقیم و با حذف واسطه و زیر قیمت بازار از تولید کننده های کشمش انجام داد که از این طریق هم می توان محصول تازه تر و با کیفیت تری را خریداری کرد هم از تخفیف ویژه بهره مند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما