قیمت کشمش خرمایی در زاهدان

اگر به دنبال استعلام قیمت کشمش خرمایی در زاهدان هستید یکی از تولیدکنندگان این نوع کشمش آن هم در قالب دو کیفیت مختلف که طبیعتاً نرخ‌ های متفاوتی هم دارد مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین است و شما می‌ توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان ارتباط بگیرید.

برای استعلام قیمت کشمش قهوه ای با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

کشمش خرمایی

یکی از تولیدات کشورمان در زمینه انواع کشمش محصول خرمایی می‌ باشد که در واقع به علت ظاهر آن به این نام شهرت یافته است ظاهری که قهوه‌ ای تیره بوده و جالب آنکه خیلی از مشتریان نمی‌ دانند این کشمش هم نوعی از کشمش تیزابی است فقط چون به آن گوگرد نمی‌ زنند به این رنگ تمایل پیدا کرده است محصول اشاره شده بدون هسته و بدون دانه بوده و در خط تولید کارخانه سایز آن توسط دستگاه سورتینگ ۸ و ۹ میل تعریف می‌ گردد و در قالب بسته‌ بندی کارتونی در بازار داخل و حتی امر صادرات عرضه آن صورت می‌ گیرد.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

روال تولید این کشمش به این صورت است که وقتی در شهریورماه باغدار، انگور را چید بلافاصله آن را به مایع تیزاب داغ آغشته می‌ کند آن هم فقط به مدت چند ثانیه سپس آن را در مقابل آفتاب پهن کرده تا طی نهایتاً ۵ روز شدت نور آفتاب محصول اشاره شده را به وجود آورد و در ادامه دو حالت برای این کشمش به وجود می‌ آید:

  1. تصمیم می‌گیرد به آن گوگرد بزند که در این صورت رنگ محصول اندکی روشن و طلایی شده و محصول اشاره شده در واقع همان کشمش تیزابی طلایی است.
  2. و یا اینکه تحت هیچ عنوانی به آن گوگرد نمی‌ زند و دقیقاً رنگ آن قهوه‌ ای تیره خواهد شد در اینجاست که کشمش خرمایی به وجود می‌ آید و از آنجایی که به مایع تیزاب آغشته شده می‌ توان تا مدت طولانی در انبار ذخیره آن را انجام داد.

به منظور مطلع شدن از قیمت مویز افغان درجه یک با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

محصول اشاره شده از این جهت که شباهت زیادی به کشمش پلویی آفتابی دیگر محصول پرفروش در بازار داخل دارد چون همیشه قیمت این نوع کشمش پایین‌ تر از نمونه پلویی آفتابی است لذا برخی از مشتریان که به دنبال خرید نمونه ارزان‌ تر پلویی می‌ باشند این نوع کشمش را خریداری می‌ کنند، محصولی که فروش خوبی هم در بازار داخل و هم امر صادرات دارد و از این جهت که در آن گوگرد استفاده نمی‌ گردد استفاده از آن ضرری هم برای مشتری و مصرف کننده نخواهد داشت.

تیزابی بدون گوگرد یا همان خرمایی ⇓

کشمش خرمایی

برترین تولیدکننده کشمش خرمایی در ایران

تقریبا در تمامی مناطقی که انگور و کشمش در اختیار دارند این نوع محصول را نیز تولید می‌ کنند اما میزان تولیدش همیشه نسبت به کشمش پلویی آفتابی و تیزابی طلایی پایین‌ تر است چون مشتریانش کمتر به سراغ این نوع کشمش می‌ روند اما همچنان مشتریان خود را دارد و حتی از آن برای صادرات استفاده می‌ کنند محصولی که در حجم زیادی در شهرهایی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تولید می‌ شود.

اما اگر بخواهیم برترین تولیدکننده این محصولات در ایران را ذکر کنیم قطعاً نام تاکستان استان قزوین را باید اشاره کنیم منطقه‌ ای که درصد قند انگور و کشمش آن بیشترین میزان را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد و از طرفی حساسیت و تعصب باغداران و کارخانه داران این منطقه از ایران باعث گردیده کشمش‌ های این منطقه از عیار بالاتری نسبت به سایر نقاط تولیدکننده این محصولات برخوردار باشد. به عنوان مثال شما اگر تولید خرمایی منطقه تاکستان را در کنار ملایر قرار دهید متوجه تفاوت کیفیت خواهید شد هرچند قیمت تولیدات این منطقه نیز گران‌ تر از تولیدات سایر مناطق خواهد بود که طبیعی است هر چقدر پول بدهید همان قدر هم آش خواهید خورد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

شماره تماس قرار داده شده در صفحات این سایت مربوط به مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی است که اگر قصد خرید این محصول را داشته باشید ابتدا باید با ایشان برای استعلام قیمت روز تماس حاضل نموده و فیلم واقعی بار را در یکی از شبکه‌ های اجتماعی دریافت کنید و یا اینکه یک نمونه کارتون به عنوان سمپل دریافت کنید بار اصلی مطابق با همان نمونه فیلم یا فیزیک بار برایتان ارسال خواهد شد و زمانی که به درب انبارتان رسید تسویه می‌ کنید.

تیزابی طلایی یا گوگردی ⇓

برترین تولیدکننده کشمش خرمایی در ایران

قیمت کشمش خرمایی در زاهدان

کشمش خرمایی در سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان فروش بسیار خوبی دارد شما اگر قصد دارید به صورت مستقیم با یک کارخانه وارد معامله شوید یکی از این مجموعه‌ ها می‌ تواند کارخانه کشمش آراد باشد از طرفی امکان خرید حضوری به این جهت قرار داده‌ ایم تا مشتری خیالش از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله شود راحت شود. محصول اشاره شده در قالب کارتون ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است به دست مشتری خواهد رسید در شهری نظیر ملایر ممکن است وزن کارتون ۸۰۰ گرم و وزن کشمش ۸.۲ کیلوگرم باشد.

در حال حاضر محصول اشاره شده اگر با کیفیتی بالا قصد خرید آن را داشته باشید در قالب وزن بسته‌ بندی که در بالا هم به آن اشاره شد هر کارتون یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت یک ماهه فاکتور می‌ شود که هرچند نرخ اشاره شده برای نیمه دوم اردیبهشت ماه است و شما هر زمان که قصد خرید محصول اشاره شده را داشته باشید باید استعلام قیمت روز آن را از شخص جناب آقای عینی دریافت نمایید.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

جنس ضعیف‌ تر این کشمش را می‌ توان با قیمت یک میلیون و صد هزار تومان فاکتور کرد که طبیعتاً عیار محصول اشاره شده پایین‌ تر می‌ باشد و به صورت کلی توجه داشته باشید هر وقت هر کارخانه‌ ای قیمتی پایین تر و ارزان‌ تر از عرف بازار را به شما داد بدانید که در میان بار ناخالصی وجود دارد که این ناخالصی می‌ تواند هم اضافه کردن غوره در میان بار باشد و یا اینکه به عنوان مثال در خط تولید کارخانه به جای افت ۲۰ درصد افت ۱۷ درصد روی کشمش فله اعمال شود که در این صورت درصد بسیار کمی از ضایعات نیز در میان بار اصلی مخلوط شده و به این صورت به دست شما خواهد رسید.

نمونه خرمایی با قیمت ارزان تر که طبیعتا کیفیتی پایین تر دارد. ⇓

قیمت کشمش خرمایی در زاهدان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما