قیمت عمده اینترنتی انواع کشمش

برای دریافت قیمت عمده انواع کشمش که خرید آن می تواند هم به صورت حضوری باشد و هم اینترنتی مشتری می تواند در این مرکز که خود، کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و مدیر فروش آن اقدام نماید.

 

قیمت اینترنتی کشمش

انواع کشمش تولیدشده در این مرکز

مرکز تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین فعالیت تجاری دارد و اکثر تولیدات همین منطقه را برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی استفاده می‌ کند که مهمترین آنها عبارتند از کشمش تیزابی، کشمش آفتابی و کشمش خرمایی که بهترین تولیدات کشورمان برای این محصولات نیز مربوط به همین منطقه است.

 

اما برای تامین محصولاتی نیز نیازمند هستیم که از مناطق دیگری کشمش را از باغدار خریداری کنیم و در کارخانه خود، کارهای فرآوری روی آن انجام دهیم که باید به کشمش سبز و زرد قلمی از تولیدات استان خراسان، کشمش زرد پلویی از تولیدات ملکان استان آذربایجان و نیز کشمش مویز هسته دار سیاه و قرمز ایرانی از تولیدات استان فارس اشاره نمود.

 

بسته بندی کشمش ها نیز به دو صورت خواهد بود یا در کارتون بسته بندی آن انجام می گیرد که کاملاً کشمش را فرآوری می‌کنند و تمیز و سپس در کارتون پر می کنند و یا اینکه محصول را به همان صورت فرآوری نشده و فله ای که دارای دم و شاخه است در گونی و کیسه بسته بندی خواهند کرد که این نوع مناسب برای بازار ایران است نه صادرات.

قیمت عمده کشمش

قیمت عمده کشمش های قابل عرضه

به این جهت که در بازار کشورمان نوسان شدید قیمت وجود دارد که اکثراً هم افزایشی است لذا از درج قیمت خودداری می کنیم و شماره تماس مدیر فروش کارخانه را برای ارتباط راحت تر شما در صفحات این سایت و پس از پر کردن فرم تماس قرار داده ایم تا بتوانید سوالات متداولی که برایتان پیش می آید از ایشان بپرسید که قیمت نیز یکی از آنهاست.

 

برای فروش کشمش کارتونی حداقل از ۱۰ کارتون امکان عرضه آن وجود دارد و برای فروش کشمش های فله ای آفتاب خشک و یا سایه خشک نیز حداقل سفارش باید ۴۰ کیلو باشد و به شما این امکان را دارید هم به صورت غیر حضوری و هم به صورت حضوری درب کارخانه یا انبار فله خرید خود را انجام دهید.

 

لازم به ذکر است سیاست فروش این مجموعه به این صورت است که کیفیت عالی به مشتری خود تقدیم می کند و در عوض پول محصول را نیز کامل دریافت خواهد کرد یعنی اگر به دنبال خرید کشمش ارزان هستید این اطمینان را داشته باشید که باید از کیفیت محصول کم کرد.

 

شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه در یکی از شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، فیلم واقعی بار مورد نیازتان را از ایشان دریافت نمایید. ویدیویی که کاملاً قابل استناد است و بار ارسالی دقیقا همان خواهد بود که البته تلرانس ۵ درصد در بین کیفیت و رنگ کشمش کاملاً طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما