کارخانه صادرات کشمش بسته بندی در ایران

کارخانه تولید و صادرات کشمش بسته بندی شده کارتونی در ایران در این مرکز حضور داشته و تاجران و شرکت های بازرگانی که قصد خرید این محصولات را با کیفیت صادراتی دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه به صورت تلفنی و یا در شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ ارتباط بگیرند.

کارخانه کشمش در ایران

کارخانه های کشمش در ایران

شاید خیلی از عزیزانی که در داخل کشور زندگی می کنند و یا خریدار کشمش هستند و یا نه، این مورد را نمی‌دانند که کارخانه کشمش در ایران ۰ تا ۱۰۰ تولید این محصول را انجام نمی‌دهد بلکه نیمی از آن به عهده باغدار و نیم دیگر به عهده کارخانه است.

 

به این صورت که باغدار و کشاورز است که انگور را تبدیل به کشمش می کند و سپس پس از خشک شدن در کیسه و گونی ریخته و برای فروش به کارخانه می آورد. حال وظیفه کارخانه این است که این محصولات را بر روی خط تولید به منظور فرآوری بریزند تا شسته و بسته بندی گردد.

 

مناطق مهمی در ایران هستند که کار تولید کشمش را انجام می‌دهند اما دو منطقه در کشورمان بیشترین سهم را به خود اختصاص می‌دهد که یکی تاکستان استان قزوین و دیگری ملایر همدان است که روی هم رفته در این دو منطقه حدود ۶۰ کارخانه موجود است که این محصولات را برای صادرات و یا برای عرضه در بازار داخلی آماده می کند.

صادرات کشمش بسته بندی

صادرات کشمش مستقیم از کارخانه

اما وقتی بحث صادرات کشمش مطرح می گردد این مورد را باید در نظر داشته باشید که وظیفه کارخانه تولید این محصولات است نه صادرات. اما مجموعه ای نظیر مجموعه تولیدی کشمش آراد هست که علاوه بر تولید این محصولات، کار صادرات آنها را به صورت مستقیم نیز انجام می دهد و از جمله کشورهایی که این محصولات را به آنها صادر کرده می توان به ارمنستان، گرجستان، روسیه، عراق، ترکیه، قطر و امارات اشاره نمود.

 

مجموعه تولیداتی که به صورت تخصصی این کارخانه بر روی آنها فعالیت می‌کند و می‌تواند آنها را با بهترین کیفیت ممکن به شما تحویل دهد عبارتند از:

  1. کشمش تیزابی که هم برای صادرات مناسب است و هم برای بازار داخل.
  2. کشمش زرد پلویی که بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. کشمش آفتابی پلویی که بیشتر برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. کشمش خرمایی که در واقع همان تیزابی است اما به آن گوگرد نمی‌زنند، این محصول نیز هم برای بازار داخلی و هم صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

لازم به ذکر است که نوع بسته‌بندی این محصولات در این مرکز به صورت کارتونی پنج لایه و ۱۰ کیلویی بوده که قابلیت آن را نیز دارد که وزن کارتون ها را مطابق خواست مشتری تغییر کند که وقتی با مدیر فروش مجموعه تلفنی ارتباط گرفتید شما را راهنمایی خواهد نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما