فروش کلی کشمش در تاکستان

فروش کلی و جزئی کشمش تاکستان در این مجموعه و این سایت به صورت مستقیم انجام می گیرد و بنکداران و تاجران می توانند محصولات اشاره شده را با قیمت و کیفیت درب کارخانه از تولید به مصرف خریداری نمایند.

محصول پلویی آفتابی محبوب ترین محصول تاکستان ⇓

فروش کشمش تاکستان

تولید انواع کشمش تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین را به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی و انواع کشمش می‌شناسیم و تخصص و تبحر باغداران و کارخانه های این شهر انواع کشمش پلویی می باشد که در چهار رنگ مختلف جهت فروش در بازار داخلی و امر صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

علاوه بر محصولاتی که در بالا عنوان شد و ما آن را به عنوان پلویی می‌ شناسیم، کشمش های آفتاب خشک نظیر عسگری و فخری و نیز مویز شانی هم در این مجموعه تولید می‌شود که محصولات اشاره شده بیشتر به صورت فله ای و در کیسه و گونی به فروش می رسد.

 

این مجموعه هم در این شهر مرکز تولید و بسته بندی محصولات اشاره شده را در اختیار دارد و مشتریان می توانند درب کارخانه اقدام به خرید این محصولات داشته باشند که این کار هم به صورت حضوری انجام می گیرد و هم به صورت غیر حضوری که بار از طریق باربری و یا وانت و کامیونت ارسال خواهد شد.

 

کشمش تاکستان از نظر مرغوبیت و درصد قند، بالاترین نمره را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و به صورت کلی اگر مشتری به دنبال خرید بالاترین کیفیت انواع پلویی باشد قطعاً باید از همین منطقه خرید خود را انجام دهد. البته نه صرفاً از این کارخانه، بلکه حدود ۲۰ کارخانه دیگر هم در این شهر کار فرآوری و بسته‌ بندی آنها را در دستور کار دارند.

محصول پلویی زرد یا طلایی که بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

فروش کشمش تاکستان

فروش کشمش مرغوب تاکستان

این مجموعه علاوه بر این که در زمینه تولید و فرآوری کشمش تاکستان فعالیت دارد بلکه امکان صادرات مستقیم محصولات صادراتی را از صفر تا صد برای مشتری نیز در اختیار خواهد داشت. به این صورت که تمامی پروسه‌ های مربوط به بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را تا زمانی که بار به دست خریدار شما برسد انجام می دهد.

 

این موضوع از این جهت اهمیت دارد که بسیاری از تاجران در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و شاید وقت آن را نداشته باشند که تمامی مراحل صادرات یک محصول را خود انجام دهند اما این مجموعه می تواند به شما در انجام این مورد یاری رساند.

 

در عنوان این مطلب آمده فروش کلی، در صورتی که برخلاف اکثر کارخانه های ایران که زیر یک نیسان و یا تناژ فروش انجام نمی دهند در این مجموعه شما می توانید برای سفارش کشمش کارتونی، حداقل ۲۰ عدد از آنها را انجام دهید آن هم با قیمت عمده و این برای کسانی که تازه قصد شروع در مورد این محصولات را دارند می تواند بسیار عالی باشد.

 

از طرفی نوع بسته بندی در این مجموعه و سایر کارخانه کشمش در ایران به صورت کارتونی است که اوزان مختلفی دارد که ممکن است ۳، ۵، ۹، ۱۰ و یا حتی ۱۲ کیلویی باشد که در این مرکز هم به صورت کلی برای صادرات از ۱۰ کیلویی استفاده می‌شود و برای بازار داخلی از ۹ کیلویی که بر روی این بسته بندی ها هیچگونه راه ارتباطی و آدرس دقیق کارخانه نیست تا مشتری شما این مجموعه را پیدا نکند و این نکته بسیار مهم خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما