قیمت کشمش امروز تاکستان

جهت استعلام قیمت کشمش امروز تاکستان که این مجموعه در آنجا کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد مشتری می تواند مستقیما با مدیر فروش ارتباط تلفنی بگیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

محصول تیزابی پلویی ⇓

قیمت کشمش تاکستان

تولیدات تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود و در کنار ملایر استان همدان بیشترین درصد تولید این محصولات را در ایران به خود اختصاص می دهند که محصولات آنها هم در بازار داخلی به فروش می‌ رسد و هم جهت صادرات از آنها استفاده می کنند.

 

تولیدات این منطقه و شهرهای اطراف آن نظیر شال، نرجه و اسفرورین به انواع کشمش پلویی در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ محدود نمی شود بلکه مویز فخری و شانی و نیز کشمش عسگری را هم در اختیار دارد که این محصولات به صورت فله ای و در کیسه به فروش می رسند.

 

به صورت کلی اگر به دنبال خرید محصولات پلویی در بهترین کیفیت خود هستید قطعاً باید از تولیدات این منطقه خرید خود را انجام دهید اما اگر قیمت برای شما ملاک اصلی است، طبیعتا باید از تولیدات ملایر، قوچان، ابهر و زنجان استان زنجان خرید خود را انجام دهید.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین مرکز تولید و بسته بندی انواع این محصولات را در اختیار دارد و کشمش تاکستان را هم به صورت کارتونی و هم به صورت بسته بندی کیسه ای و فله ای در سراسر ایران و هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌دهد.

محصول پلویی آفتابی ⇓

قیمت کشمش تاکستان

قیمت روز انواع کشمش

با توجه به شرایط نابسامان اقتصاد کشورمان و اینکه هر شخصی هر محصولی را که در اختیار دارد می‌تواند به راحتی قیمت دهد و هیچگونه نظارتی بر روی آن وجود ندارد قیمت انواع کشمش نیز از شروع فصل تا به الان که در اواسط آذر ۱۴۰۰ هستیم رشد بسیار بالایی را به خود تجربه کرده به گونه ای که بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت به این محصولات خورده شده است.

 

مثالی در این مورد ذکر می کنیم، کشمش پلویی که در شهریورماه هر کارتون ۹ کیلویی ۲۴۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شد در حال حاضر همان کیفیت ۴۰۰ هزار تومان قیمت می خورد.

همین موضوع باعث شده درصد قابل توجهی از کارخانه های کشمش در ایران به ابتکار جالبی دست بزنند:

قضیه از این قرار است که وقتی برای تولید هر محصولی کشمش فله را بر روی خط تولید می ریزند تا کارهای فرآوری روی آن انجام گیرد علاوه بر بار تاکستان که ریخته می شود، کشمش ملایر را هم که طبیعتا دارای قیمت کمتری است در میان بار قاطی می کنند و خروجی این کار باعث می شود قیمت نهایی محصول بین ۵ تا ۱۰ درصد کمتر گردد.

 

با این اوصاف اگر قصد سفارش بالاترین کیفیت محصول تاکستان را در کنار موردی که در بالا به آن پرداخته شد (قطعا قبل خرید به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.)، دارید می توانید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط تلفنی گرفته و ثبت سفارش نمایید و بار خود را یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری در هر جایی از ایران که هستید، تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما