فروش کشمش پلویی در ساری

یکی از بازارهای مهم درباره خرید و فروش انواع کشمش علی الخصوص کشمش پلویی در ساری از توابع استان مازندران می‌ باشد که جز مناطق پرفروش در زمینه این نوع کشمش محسوب شده و مشتریان زیادی از این منطقه خرید خود را از کارخانه‌ های کشمش انجام می‌ دهند.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش پلویی

کشمش پلویی پرفروش‌ترین و البته پرتیراژ‌ترین از نظر میزان تولید در بین انواع کشمش در کشورمان محسوب می‌ شود محصولاتی که در خط تولید کارخانه و پس از شستشو، دم گیری و سورت کردن سایز اندازه این کشمش بین ۸ و ۹ میل قرار می‌ گیرد و جالب آنکه برعکس تفکر و تصور مردم که این محصول یک نوع کشمش است در واقعیت به این صورت نیست و در برگیرنده چهار نوع کشمش مختلف است محصولاتی که از کشمش آفتابی، کشمش تیزابی گوگردی و بدون گوگرد و کشمش انگوری در کارخانه به دست می‌ آیند و خروجی آنها به ترتیب در پایین آورده شده است:

  • کشمش پلویی آفتابی که موضوع مورد بحث این مقاله نیز در مورد همین محصول است این محصول قرمز پررنگ یا سیاه بوده و فقط در بازار داخل فروش می‌ رود و تحت هیچ عنوانی در آن از مایع تیزاب یا دود گوگرد استفاده نمی‌ شود.
  • کشمش تیزابی یا سلطانی که رنگ آن قهوه‌ ای روشن است و هم در بازار داخل حضور دارد و هم جهت صادرات از آن استفاده می‌ کنند.
  • کشمش خرمایی که رنگ آن قهوه‌ ای تیره است این محصول هم در بازار داخل و هم صادرات حضور دارد ولی میزان تولیدش از نمونه بالایی یعنی گوگردی آن کمتر می‌ باشد.
  • و در انتها کشمش طلایی که رنگ آن زرد است و فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد آن هم برای کشورهای عربی که علاقه زیادی به رنگ زرد یا طلایی دارند.

جهت اطلاع از روش پخش انواع کشمش در کرج به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

موضوع بسیار جالب در مورد این کشمش‌ ها و وجه اشتراک آنها این است که همگی از انگور بی دانه تولید می‌ شوند در واقع انگوری که این کشمش از آن تولید می‌ شود یک نوع است اما چون شیوه‌ های تولید و فرآوری در آنها متفاوت است باعث گردیده محصولاتی را به وجود بیاورد که از هم متفاوت هستند و هر کدام بازار مخصوص به خود را دارند.

پلویی قرمز رنگ ⇓

کشمش پلویی

برترین تولیدکننده کشمش پلویی در ایران

اگر قرار باشد یک منطقه را از ایران نام ببریم که بالاترین کیفیت این نوع کشمش‌ هایی که در بالا به آن اشاره شد را داشته باشد قطعاً ابتدا باید نام تاکستان استان قزوین را بیاوریم منطقه‌ ای از ایران که کشمش‌ های آن از نظر مرغوبیت، طعم و ظاهر رتبه اول را به خود اختصاص می‌ دهند هرچند در زمینه تولید کشمش طلایی یا همان انگوری زرد رنگ، منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی هم هست که کیفیت بسیار بالایی در مورد این نوع کشمش فقط، در اختیار دارد اما در مابقی محصولات فقط استان قزوین و شهر تاکستان است که کیفیت بسیار بالایی تولیدات آن در اختیار دارد.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کارخانه کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید نیز در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و شما پس از ارتباط گرفتن با شخص مدیر فروش همین کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می‌ توانید علاوه بر استعلام قیمت روز ثبت سفارش نمایید و بار در هر نقطه‌ ای از ایران که باشد دریافت کنید امکان خرید حضوری ویژگی ممتازی است که دلال و واسطه نمی‌ تواند برایتان فراهم آورد زیرا می‌ ترسد که از کارخانه دور بخورد اما در این مجموعه این امکان برای مشتریان فراهم است تا خیالشان از بابت اینکه با یک مجموعه تولیدی وارد معامله می‌ شوند راحت گردد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

این مجموعه کشمش پلویی آفتابی یا همان قرمز رنگ را که از بوجاری محصول آفتابی در خط تولید کارخانه به دست می‌ آید را در قالب کارتون ۹ کیلویی که نیم کیلو وزن کارتون است و مابقی وزن کشمش در بازار داخل عرضه کرده و جالب آنکه با وجود کیفیت بسیار بالا نسبت به خیلی از برندهایی نظیر صراف یا شیرین دانه قیمت بسیار رقابتی دارد که اگر شما کارکرده کشمش باشید باید به خوبی متوجه تفاوت کیفیت محصولات این مجموعه با سایر تولیدکنندگان حداقل در شهر تاکستان گردید.

پلویی طلایی ⇓

برترین تولیدکننده کشمش پلویی در ایران

قیمت و فروش کشمش پلویی در ساری

اگر در شهر ساری فعالیت دارید و قصد تهیه کشمش پلویی را با کیفیتی بسیار بالا دارید یکی از انتخاب‌ های شما می‌ تواند همین مجموعه باشد مجموعه‌ ای که بارها هم در شهر ساری این نوع کشمش‌ ها را فروخته ایم اما جالب آنکه یک سبکی که این مجموعه دارد این است که چند برند در اختیار دارد و اگر شما مشتری دائمی این مجموعه باشید و برند X این کارخانه را در اختیار داشته باشید و شخص دیگری در همین شهر بخواهد این کشمش را تهیه کند با آن برند به شخص دیگری بار نخواهیم فروخت بلکه از برند به عنوان مثال Y برای این کار استفاده می‌ کنیم تا زحمات خریدار اولیه از بین نرود چون ایشان برای جا انداختن یک محصول زحمات زیادی کشیده است.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

اما در حال حاضر که در اوایل بهمن ۱۴۰۲ هستیم قیمت هر کارتون کشمش پلویی درجه یک این مجموعه یک میلیون و صد هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود و جالب آنکه همان برند صرافی که در بالا گفته شد که از نظر کیفیت پایین‌ تر از تولیدات این مجموعه است یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان به مشتری به صورت نقدی قیمت می‌ دهد که شما باید ابتدا با مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید استعلام قیمت روز را انجام دهید و سپس یا حضوری یا غیر حضوری و درب انبار خود بار را تحویل بگیرید.

نکته بسیار مهم دیگر این است که امکان خرید چکی یا اعتباری هم وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که ابتدا استعلام شماره حساب شما انجام می‌ شود و اگر مثبت بود با شما امکان همکاری خواهیم داشت و در ادامه این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که تا ۴۰ روز امکان دادن بار وجود دارد اما افزایش قیمت به آن خواهد خورد. حدود یک سالی می‌ شود که باغداران که ماده اولیه کارخانه‌ های کشمش را فراهم می‌ کنند به ازای هر ۱۰ روز تاخیر در تسویه، اندکی افزایش قیمت روی کشمش خود اضافه خواهند کرد که طبیعتاً این پرداخت اضافه را باید خریدار انجام دهد.

پلویی قهوه ای روشن یا تیزابی ⇓

قیمت و فروش کشمش پلویی در ساری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما