فروش کشمش پلویی تیزابی ملایر

کشمش به عنوان یک میوه خشک، طرف داران بسیار زیادی دارد و از قدیم تاکنون به خاطر خواص بی نظیری که دارد مصارف زیادی نیز داشته است. در ایران تاکستان های بزرگی در اکثر شهرها وجود دارد که بهترین انگور و در نتیجه بهترین کشمش محصول این باغات است. ملایر به عنوان قطب مهم تولید کشمش در ایران و جهان شناخته شده است.

 

اکثر کشاورزان این منطقه به تولید کشمش مشغولند و تقریبا تمام این محصول به کشور های مختلف صادر می گردد. کشمش پلویی تیزابی ملایر از کشمش های معروف دنیا است که بخش بزرگی از صادرات کشمش ملایر را تشکیل می دهد‌.

فروش کشمش پلویی تیزابی ملایر

معرفی کشمش پلویی تیزابی ملایر

معرفی کشمش پلویی تیزابی ملایر

 

کشمش پلویی تیزابی ملایر از مشهورترین کشمش های مرغوب جهان است و بخش بزرگی از این کشمش ها به کشورهای اروپایی و عربی صادر می شود.

 

کشمش پلویی تیزابی ملایر نام های گوناگونی دارد از جمله: کشمش سلطانی، کشمش انگوری، کشمش گلدن، کشمش کالیفرنیایی، کشمش زرد و طلایی که به سبب رنگ زیبای آن نام گذاری شده است.

 

روش تهیه ی کشمش پلویی تیزابی ملایر با سایر کشمش های تیزابی متفاوت است. در تهیه ی کشمش تیرابی ملایر ، انگور درجه یک بیدانه را پس از چیدن به تیزاب آغشته می کنند و سپس خوشه ها را بر روی بند هایی آویزان می کنند . بعد از آن با دود کردن گوگرد رنگ سبز کشمش را به زرد طلایی تغییر داده و در آخر که کشمش خشک شد به کارخانه می برند، شست و شو داده و بر اساس اندازه بسته بندی و صادر می کنند.

 

در ایران بیشتر از کشمش پلویی تیزابی ملایر برای پخت و پز استفاده می کنند که معروف ترین غذای پلویی کشمش دار محبوب ایرانی ها عدس پلو است .

تولید بهترین کشمش پلویی ملایر

تولید بهترین کشمش پلویی ملایر کشمش ملایر به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد در جهان معروف و مشهور شده است. از جمله این ویژگی ها می توان به نکات زیر اشاره کرد.

  1. کشمش ملایر به دلیل خاک مرغوب زمین کشاورزی طعم بسیار خوشمزه ای دارد و شیرینی آن به اندازه است.
  2. کشمش ملایر به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و رطوبت کم، رنگ بسیار زیبایی دارد و نوع پلویی آن به کشمش طلایی معروف است.
  3. کشمش ملایر از انگور بی دانه و گوشتی تهیه می شود.
  4. در تهیه ی کشمش ملایر از کود حیوانی استفاده می شود و محصول کاملا ارگانیک است.
  5. کشاورزان ملایر روش تهیه ی کشمش را به قدری دقیق انجام می دهند که محصول ماندگاری بالایی داشته باشد.

 

همینطور وجود کارخانه های فراوان در ملایر باعث رقابت در زمینه ی قیمت کشمش شده و کشمش پلویی ملایر و سایر کشمش های این منطقه قیمت منصفانه و ارزانی دارند. فروش کشمش ملایر مخصوصا فروش کشمش تیزابی ملایر به دلیل صادرات فراوان و کیفیت درجه یک آن از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما