خرید عمده کشمش گلدن

کشمش گلدن، همان طور که از نامش پیدا می باشد دارای رنگ گلدن و طلایی می باشد. کشمش گلدن یا همان کشمش های طلایی از بهترین کشمش های تولیدی در کشور ایران محسوب می شود. قیمت کشمش گلدن، با توجه به نوع انگور آن، اندازه آن و مزه آن تعیین می کند.

خرید عمده کشمش گلدن

عوامل موثر بر قیمت کشمش گلدن

خرید کشمش گلدن

از عوامل موثر در قیمت کشمش های گلدن می توان به اندازه، رنگ، مزه، نژاد آن و شکل آن اشاره نمود. این کشمش ها را می توان به صورت فله ایی نیز خریداری کرد که این خود در قیمت نهایی آن تاثیر گذار می باشد و باعث ارزان تر شدن آن می شود.

 

همچنین این کشمش ها را در بسته بندی های متنوعی روانه بازار می کنند که همه این ها از عواملی می باشد که بر فروش آن تاثیر گذاشته است. خرید کشمش های گلدن با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت در مرکز فروش ما قابل انجام می باشد. ما با بهترین روش تولید، دارای یکی از بهترین کشمش های گلدن در سراسر جهان می باشیم.

 

برای تهیه کشمش گلدن ابتدا می گذاریم انگور خشک شود پس آن، انگور را با احتیاط می چینیم و به تیزاب آغشته می کنیم (این کار باعث می شود یک لایه محافظتی بر روی آن ایجاد شد، همچنین از آفت زدگی نیز جلوگیری می کند) سپس انگور را در جای مناسب آویزان می کنیم و پس از خشک شدن آن را می شوییم و یکی از بهترین کشمش های گلدن را برای شما خریداران عزیز تهیه و آماده می کنیم.

 

استفاده از این کشمش ها دارای خواص فراوانی می باشد، و برای سلامتی بسیار مفید می باشد که استفاده از آنها را به شما پیشنهاد می کنیم.

جایگاه کشمش گلدن در بازار صادرات

جایگاه کشمش گلدن در بازار صادرات صادرات کشمش گلدن، به دلیل کیفیت بالای این محصول و مزه خوب آن بسیار موفق می باشد. درجه یک، یکی از بهترین کشمش های ممکن می باشد که شما می توانید آن را به هر قسمت از جهان صادر کنید زیرا تقاضا برای این گونه از کشمش ها فراوان می باشد.

 

هر ساله در ایران ۱۱ استان به صورت مستقیم درگیر تولید این نوع کشمش می باشد ولی فقط سه استان می باشد که اقدام به تولید کشمش های طلایی می کنند. با تولید انبوه کشمش های گلد و صادرات فراوان آن افراد فراوانی مشغول به فعالیت و کار شده اند و باعث اشتغال زایی فراوانی در این زمینه شده است.  از این جهت این کالا بسیار مهم می باشد کشمش ها را می‌توان در غذا در روی پلو ریخت  و یا می توان آن ها را با چایی میل کرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما