مرکز فروش کشمش کالیفرنی در تهران

کشمش کالیفرنی از انگور خشک شده بدست می آید و کشمش دارای خواص زیادی از جمله آهن، پتاسیم‌، کلسیم و … است. کشمش هم در غذا و هم در خشکبار وجود دارد.

یکی از فایده های پسته بادامی امروز مربوط به دوران بارداری می باشد. خوردن پسته در دوران بارداری موجب وزن گیری موثر در جنین میشود.

مرکز فروش کشمش کالیفرنی در تهران

روش تولید کشمش کالیفرنی

روش تولید کشمش کالیفرنی در کشمش به دلیل وجود آنتی اکسیدان برای بدن مفید است. خوردن و مصرف کردن آن باعث جلوگیری از سرطان می شود. هم چنین کسانی که مشکل قند خون دارند و هنگام مصرف چای نمی توانند از قند استفاده کنند به آن های پیشنهاد می شود که جای قند از کشمش خشک شده استفاده کنند.

پسته بادامی زرند به عنوان عضو مهمی از آجیل است که در کنار سایر مغزها مانند بادام و گردو و فندق قرار دارد وقتی در کنار این اجزا قرار می گیرد فایده اش برای بدن چندین برابر می شود می توان گفت مکمل هم دیگر هستند.

روش تولید کشمش کالیفرنی به این صورت است که انگور را داخل آفتاب قرار می دهیم تا خشک شود این روش باعث می شود ک رنگ کشمش به صورت قهوه ای تبدیل می شود. مدت زمانی که انگور باید خشک شود بستگی به نوع و اندازه انگور دارد. اگر انگور را در معرض مستقیم افتاب قرار ندهیم و آن را در سایه بگذاریم باعث می شود که این فرایند رمان بیش تری طول بکشد و یا باعث خرابی و کپک زدن انگور ها می شود.

 

یکی از نکاتی که باید توجه کنیم این است که انگوری که می خواهیم خشک کنیم باید بی دانه باشد. انگور های خشک شده برای اینکه تبدیل به کشمش طلایی یا همان کالیفرنی شود باید آن را توسط گوگرد دودهی کرد که این کار باعث می شود رنگ کشمش، زرد یا سبز شود.

 

و نکته ی دیگری که حائز اهمیت است این است که هنگامی که انگور را خشک کردیم و آن را دودهی کردیم نباید آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهیم چون این کار باعث می شود که رنگ کشمش عوض شود و قرمز خواهد شد. از کشمش برای تهیه ی انواع بیسکوییت ها، مواد غذایی، شیرینی جات و … استفاده می شود که به دلیل شیرینی مفید و طعم خوبی که دارد طرفداران زیادی را به همراه دارد .

عرضه کننده کشمش کالیفرنی باکیفیت

عرضه کننده کشمش کالیفرنی باکیفیت عرضه کشمش زرد کالیفرنی در بازار خرید و فروش از رونق خوبی برخوردار است چون کشمش از خشک کردن انگور بدست می آید در شهرهایی چون کاشمر، ملایر، تاکستان، قوچان به دلیل داشتن آب و هوای مساعد انگور در این شهر ها وجود دارد. پس کشمش که از خشک کردن انگور به دست می آید در این شهر ها وجود دارد و این شهر ها عمده اصلی پخش کشمش کالیفرنی هستند.

 

هر کدام از این شهرها به دلیل وجود زیاد انگور، کارخانه های مختلفی در این شهرها جای دارد علاوه بر این که به استان ها صادر می شود به خارج از کشور هم صادر می شود، کشور هایی نظیر : ترکیه ، روسیه و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما