فروش عمده کشمش آفتابی + عکس محصولات

اگر قرار باشد یک محصول را در بین انواع کشمش در بازار داخلی نام ببریم که بیشترین میزان خرید و فروش را به خود اختصاص دهد قطعاً باید به نام کشمش آفتابی اشاره کنیم، محصولی که در دو حالت فله ای و فرآوری نشده و نیز فرآوری و بسته بندی شده در بازار ایران موجود است و امکان خرید و فروش این محصول در هر حجمی مهیا می باشد.

جهت استعلام قیمت و دریافت عکس این محصولات مشتری می تواند علاوه بر این که در این سایت و این صفحه نیاز خود را برطرف کند بلکه امکان ارتباط تلفنی با مدیر فروش کارخانه نیز وجود خواهد داشت.

انواع کشمش آفتابی

ابتدا بپردازیم به اینکه کشمش آفتابی چیست و چگونه تولید می شود تا این که در ادامه به انواع آن نیز بپردازیم و به قیمت آن نیز اشاره کنیم:

روال کار بسیار ساده است وقتی که انگور در شهریورماه چیده می شود برای این که تبدیل به کشمش گردد راه های متفاوتی وجود دارد اما یکی از آنها با توجه به اینکه در ماه گرم سال هستیم استفاده از نور خورشید برای خشک کردن انگور است که از قرن ها یکی از راه های خشک کردن هر محصولی همین استفاده کردن از نور خورشید بوده است. به همین صورت انگور چیده شده به راحتی بر روی زمین که می تواند باغ همان باغدار باشد یا بر روی آسفالت بر روی چادری بزرگ که پهن شده می اندازند تا شدت نور آفتاب باعث شود طی دو الی نهایتا سه هفته محصول آفتابی آماده شود که این روش آسان ترین روش خشک کردن انگور است اما دو عیب بزرگ دارد که در پایین به آن اشاره می کنیم:

  • برای خشک کردن انگور به فضای بزرگی نیاز داریم، به عنوان مثال اگر قرار باشد یک تن انگور را در زیر نور آفتاب خشک کنیم به حدود ۳۰ الی ٤۰ متر مربع فضا نیاز داریم که از هر چهار کیلو انگور فقط یک کیلو کشمش تولید می شود در واقع از متراژ گفته شده فقط ۲۵۰ کیلو کشمش تولید می گردد که میزان کمی است و البته امروزه این مورد را با ساخت دستگاه های پیشرفته خشک کن حل کرده اند.
  • عیب بزرگ بعدی این است که اگر در طی فرآیند خشک شدن باران ببارد که البته این اتفاق به ندرت پیش می آید ممکن است خسارت سنگینی به باغدار وارد گردد.

اما در ادامه باید به انواع این نوع کشمش بپردازیم که در واقع می شود گفت حالت های متفاوتی از این محصول موجود است که می توان به هسته دار یا بدون هسته بودن آن اشاره کرد، قلمی یا گرد بودن شکل ظاهری محصول اشاره کرد، به اینکه قند بالا یا قند پایین داشته باشد اشاره کرد و همه اینها باعث می گردد قیمت های متفاوتی در مورد کشمش آفتابی موجود باشد.

در اینجا ما به دو حالت کلی اشاره می کنیم یعنی حالتی که کشمش هنوز وارد کارخانه نشده است که به آن فله ای می گویند و در کیسه و گونی عرضه آن صورت می گیرد و در بهترین حالت ممکن توسط دستگاه سرند و یا کارگر به صورت سنتی تمیز می شود این محصول حاوی پکتین بوده و ارزش خوراکی بالایی دارد. اما حالت دیگر زمانی است که وارد کارخانه می شود و کارهای بوجاری روی آن صورت می گیرد که در اینصورت محصول دیگری تولید می گردد که در بسته بندی کارتونی عرضه می شود و ما آن را در بازار ایران با نام کشمش پلویی می‌شناسیم و مصارف خاص خود را دارد.

انواع کشمش آفتابی

قیمت خرید کشمش آفتابی

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین که یکی از تولیدکنندگان اصلی کشمش اشاره شده است واقع شده و هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شده را در سبد کالایی خود دارند و شما امکان خرید آن را تا هر میزانی که باشد از این مجموعه خواهید داشت.

اما نکته مهم این است که متاسفانه قیمت ها چند سالی است که دیگر ثابت نیست حداقل در گذشته به گونه ای بود که گاهی اوقات تا شش ماه نرخ ها تغییر نمی کرد اما الان ممکن است امروز یک قیمت باشد و فردا قیمت دیگر. به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه قرار داده شده تا پاسخگویی استعلام قیمت خرید و فروش انواع کشمش مشتریان باشد که البته امکان دریافت مشاوره و سایر مواردی که به این محصول مربوط می باشد نیز ایشان پاسخگو خواهند بود.

اما در حال حاضر قیمت خرید کشمش آفتابی در حالت فله ای که دارای دم و شاخه است و در کیسه و گونی بسته بندی می شود و اصطلاحاً فرآوری نشده است کیلویی ۴۳ هزار تومان و اگر محصول را فرآوری کنیم و در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش در درون آن واقع شده قرار دهیم برای مشتری فاکتور کنیم کارتونی ۵۵۰ هزار تومان ثبت خواهد شد که این نرخ برای آبان ۱۴۰۱ می باشد ولی توصیه می شود اگر قصد حساب و کتاب و بررسی سود را دارید با تماس تلفنی قیمت روز محصولات را دریافت نمایید.

قیمت خرید کشمش آفتابی

عکس کشمش آفتابی

طبیعتاً وقتی مشتری قصد خرید هر محصولی را داشته باشد دوست دارد ابتدا آن را ببیند که این موضوع ممکن است در قالب دریافت عکس، فیلم و هر چیز دیگری که کمک کند تا محصول را بهتر ببینند خواهد بود که ما همیشه توصیه ای به خریداران انواع کشمش می‌کنیم و آن اینکه محصول را به صورت فیزیکی ملاحظه کنند بدین صورت که نمونه‌ای برای شما ارسال میکنیم و وقتی که مشتری به عنوان مثال سفارش ۵ تن کشمش آفتابی را داشته باشد بگوید که من دقیقا عین همین محصول سفارش را می خواهم که در این صورت از ایشان میزانی به عنوان بیعانه دریافت می گردد و طی چند روز کاری بارش آماده و برایش ارسال خواهد شد تا درب انبار که رسید اقدام به تسویه داشته باشد.

اما با این اوصاف علاوه بر اینکه در این صفحه، عکس محصول آفتابی قرار داده خواهد شد شما می توانید در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، واتساپ و تلگرام اقدام به دریافت فیلم واقعی بار را از شخص مدیر فروش کارخانه داشته باشید و در این صورت می توانید تصمیم بگیرید که آیا محصول مورد نظر را با همان کیفیت اشاره شده می خواهید یا خیر.

البته متاسفانه کسانی هستند که با ارسال عکس کشمش برای مشتری، سفارش را دریافت می‌کنند اما باری که برای مشتری می فرستند آن چیزی نیست که قولش را دادند و همین موضوع باعث گردیده کمی بی اعتمادی از طریق این نوع خرید برای مشتری حاصل شود که طبیعتاً نمی تواند برای تولیدکننده هایی که از این طریق هم داد و ستد می کنند، باشد پس در هر صورت قبل از خرید از هر مجموعه ای بیشتر مراقب باشید چون از طریق یک سری رفتارها و کردارهای شخص فروشنده یا مجموعه تولیدی می توانید برخی چیزها را متوجه شوید.

عکس کشمش آفتابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما