فروش بهترین کشمش تیزابی تاکستان

بهترین کشمش تیزابی طلایی ایران که در تاکستان قزوین تولید و بسته بندی می گردد در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسد و اگر این محصول را برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی می خواهید می توانید نیازتان را در این کارخانه تامین کنید.

کشمش تیزابی طلایی ⇓

کشمش تیزابی تاکستان

تولید کشمش تیزابی با بهترین کیفیت

اگر در زمینه کشمش فعالیت می کنید به خوبی می دانید که یکی از بهترین محصولات ایران در زمینه صادرات و یا فروش در بازار داخلی، کشمش تیزابی می باشد که این محصول را که به آن کشمش سلطانی هم می گویند در حجم وسیعی در کشور ما تولید می گردد.

 

بهترین تولید کننده این محصول منطقه تاکستان استان قزوین است که از نظر رنگ و قند محصول در ایران بالاترین کیفیت را به خود اختصاص می‌دهد که در رتبه های بعدی می تواند ملایر استان همدان، زنجان و ابهر استان زنجان، بناب ملکان استان آذربایجان و قوچان استان خراسان اشاره کرد.

 

بهترین مشتریان کشمش تیزابی را می توان به کشورهای شمالی ایران اشاره کرد مانند روسیه، اوکراین، آذربایجان، ارمنستان و گرجستان که سالیانه حجم زیادی را از ایران وارد می کنند که بیشتر خرید آنها هم یا از منطقه ملایر است و یا تاکستان قزوین.

 

اگر شما به دنبال این محصول با بهترین کیفیت هستید این مجموعه چون کارخانه کشمش در تاکستان استان قزوین دارد می‌تواند بهترین گرید تولیدی کشورمان را تقدیمتان کند آن هم در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص که امکان ایکس ری کردن و جدا کردن کشمش هایی که درونشان فلز و یا اشیای دیگری هست هم در خط تولید این مجموعه وجود دارد که یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (کشمش خرمایی) ⇓

فروش کشمش تاکستان

فروش کشمش تاکستان درب کارخانه

اگر قصدتان خرید کشمش تیزابی در این مجموعه جهت صادرات و یا حتی فروش در بازار داخلی که در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی آن انجام می‌گیرد باشد این مورد را هم به شما گوشزد می‌کنیم که نوع دیگری از محصول تیزابی هم در ایران داریم که به آن گوگرد نمیزنند که تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد که آن هم قابلیت صادرات بالایی خواهد داشت.

 

البته نیاز است که این موضوع هم گفته شود برای مشتریان اختصاصی این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد که به دنبال خرید کشمش تیزابی تولید ملایر هستند هم این امکان وجود دارد که در این مرکز نیازشان را دقیقاً با همان قیمتی که کارخانه‌های ملایر به مشتری خود قیمت می دهند تامین نمایند.

 

به این علت که سعی می شود در این مجموعه نیاز مشتری به هر طریقی شده تامین گردد پس مطابق سفارش، محصول را که دارای دم و شاخه بوده و خاک هم به آن چسبیده از باغداران مناطق اشاره شده خریداری کرده و در کارخانه این مجموعه کارهای فرآوری روی آن صورت می گیرد.

 

از طرف دیگر برای برخی از مشتریانی که خیلی به دنبال دردسرهای صادرات محصول نباشند این موضوع گفته شود بسیار خوب است که بدانید علاوه بر اینکه در این مجموعه تولید انواع کشمش انجام می‌شود بلکه صادرات از صفر تا صد آن ها را هم می توانند برایتان انجام دهند که می توان به پروسه بهداشت، استاندارد، گمرک و ترانزیت بار اشاره نمود تا محموله مستقیم به دست مشتری برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما