شرکت پخش کشمش تیزابی به صورت عمده

شرکت پخش کشمش تیزابی به صورت عمده و جزئی در این سایت واقع شده و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

کشمش تیزابی گوگردی

پخش کشمش تیزابی

تولید بهترین کشمش تیزابی

کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی یکی از محصولات ایران می باشد که در حجم وسیعی تولید شده و برای صادرات یا فروش در بازار داخلی از آن استفاده می برند و به این جهت که برای تولید آن از مایع تیزآب داغ بهره می‌برند به این محصول کشمش تیزابی اطلاق می گردد.

 

مناطق زیادی هستند که این نوع کشمش را در ایران تولید می کنند و جالب آنکه علاوه بر اینکه نمونه بدون هسته آن تولید می گردد در برخی از مناطق ایران نمونه هسته دار آن هم تولید می شود چون مشتریان خاص خود را دارد آن هم طبیعتاً به علت قیمتی پایین تر.

 

اما اگر قرار باشد بهترین تولید کننده این نوع کشمش را نام ببریم قطعاً باید به تاکستان استان قزوین اشاره کنیم که کیفیت بارهای آن به علت دارا بودن انگوری مرغوب‌تر، بهترین در ایران می باشد و این اطمینان به شما داده می شود که اگر به دنبال بهترین کیفیت این بار هستید از همین منطقه آن را خریداری کنید در غیر اینصورت تولیدات ملایر، زنجان، ابهر، بناب و قوچان به شما توصیه می گردد.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (کشمش خرمایی)

پخش عمده کشمش

پخش عمده کشمش از تولید به مصرف

مشتری و خریدار به خصوص زمانی که قصد خرید، عمده و حجم بالا باشد دوست دارند مستقیماً با کارخانه کشمش وارد مذاکره شوند و این امکان در این مرکز به ایشان داده می شود تا با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و سپس جهت خرید حضوری و ثبت سفارش، هماهنگی لازم انجام شود.

 

به همین جهت این مجموعه از حدود پنج سال پیش اقدام به تاسیس سایت های مختلف در فضای مجازی نموده تا مشتری چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور بتواند مستقیما با کارخانه وارد مذاکره شود.

 

کشمش تیزابی هم از جمله محصولاتی به شمار می رود که برای صادرات و فروش داخل مشتریان بسیاری دارد و این محصول برای داخل در کارتون ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون و برای صادرات در کارتون ۱۰ کیلویی خالص آماده و بسته‌ بندی می‌شود.

 

از طرفی نیاز است که این موضوع مهم را هم در نظر داشته باشید که کشمش تیزابی به دو صورت در ایران تولید می گردد:

یک حالت زمانی است که به آن گوگرد می زنند که تبدیل به همان محصولی می شود که در بالا به آن پرداخته شد و حالت دیگر زمانی است که به آن گوگرد نمی زنند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی می شود و این محصول را برای کشورهایی که با مصرف گوگرد در محصولات غذایی به شدت مخالف هستند بسیار مناسب می باشد که از جمله این کشورها می‌توان به کشور کانادا اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما