قیمت امروز کشمش تیزابی صادراتی ملایر

کشمش تیزابی ملایر از بهترین محصولات صادراتی ایران می باشد و سالیانه حجم بسیار بالایی از آن به کشورهایی نظیر اوکراین و روسیه ارسال می گردد. استعلام قیمت امروز این محصول را می توانید در این سایت انجام دهید.

قیمت کشمش ملایر

کشمش تیزابی بهترین محصول صادراتی ایران

در بین انواع کشمشی که در کشورمان تولید می شود کشمش تیزابی یکی از همین تولیدات می باشد.
میزان صادرات این محصول بسیار بالاست و مشتریان زیادی از جمله روسیه و اوکراین از خریداران اصلی این محصولات به شمار می روند.
هر چند که طی یک سال گذشته یعنی سال 98 به کمترین میزان صادرات بعد از انقلاب رسیدیم.
که این برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان مسئولان اقتصادی کشورمان می باشد.

کشمش در سراسر دنیا خریدار دارد و هیچ کشوری نیست از این محصول استفاده نکند حالا اینکه چرا نمی توان آن را صادر نمود باید از کسی پرسید که به جای رفع موانع صادرات، سنگ زیر پای تاجر و صادر کننده می گذارد.

از تولیدکننده های اصلی کشمش تیزابی در ایران می توان موارد زیر را نام برد:

  1. ملایر استان همدان
  2. تاکستان استان قزوین
  3. و قوچان استان خراسان

به صورت کلی محصولات تیزابی باید بی هسته یا بی دانه باشند که بتوان آن را صادر نمود.

قیمت کشمش تیزابی

قیمت امروز کشمش تیزابی ملایر در نوروز 99

در نوروز 99 به این علت که کل کشور درگیر کرونا بود لذا اصلا خرید و فروشی انجام نشد.
به همین جهت قیمت مشخصی نیز وجود نخواهد داشت و باید منتظر بمانیم ببینیم چه اتفاقی بعد این جریانات پیش خواهد آمد.

با این اوصاف قیمت کشمش تیزابی ملایر و سایر محصولات تولیدی این مجموعه به شرح زیر خواهد بود:

  1. کشمش تیزابی در کارتون 9 کیلویی     180000 تومان
  2. کشمش تیزابی برای صادرات      کیلویی 19000 تومان
  3. کشمش پلویی در کارتون 9 کیلویی     195000 تومان
  4. کشمش خرمایی (تیزابی بدون گوگرد) در کارتون 9 کیلویی     160000 تومان
  5. کشمش طلایی انگوری بناب برای صادرات     کیلویی 30000 تومان

در بین انواع گردو، گردو بدون پوست در بازار از طرفداران بیشتری برخوردار است. 

کشمش محصولیست صادراتی و لذا با تغییرات نرخ ارز قیمت نهایی آن هم تغییر می کند اما نه با یک الگوی مشخص.

همین مورد کار را برای صادرکننده سخت کرده و خیلیها را می شناسیم که از صادر کردن این محصول دست کشیده اند و به سمت سایر خشکبارها رفته اند.

اگر یک سیاست مشخص و یا یک سازمان تعیین قیمت برای کشمش در نظر گفته می شد (به مانند آمریکا) هم باغدار تکلیف خود را می دانست و هم صادر کننده. به این صورت که ابتدای هر سال کشمش (اول مهر هر سال) نرخی دقیق تعیین می شد و باغدار موظف به فروش با این قیمت بود. البته ناگفته نماند این چنین سیاستی نیازمند تفکر دقیق و با برنامه می باشد و باید هزینه های تمام شده انگور و کشمش برای باغدار مشخص شود، سپس کارخانه دار نیز تعرفه ای دقیق برایش در نظر می گرفتند تا تمام تولیدکنندگان در سراسر کشورمان در هر محصولی مشخص به یک قیمت واحد می رسیدند. متاسفانه این چنین سیاستی هرگز در ایران پیاده نخواهد شد چون هیچ وقت سیاست دقیقی در مورد این محصولات غیر نفتی نداشتیم.

قیمت کشمش تیزابی صادراتی ملایر

شهر ملایر از توابع استان همدان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع انگور و کشمش در کشورمان و حتی سرتاسر دنیا به عنوان قیمت کشمش تیزابی صادراتی ملایر شناخته شده و به عنوان قطب تولید این محصولات در نظر گرفته می شود. معروفیت این شهر در دنیا به گونه ای است که در برخی از کشورهای واردکننده انواع کشمش به محصولاتی که قصد خرید آن را از این شهر دارند ملایری گفته می شود.

این شهر علاوه بر اینکه در بازار داخلی بسیار فعالیت دارد و فروش محصولات خود را در سراسر ایران انجام می دهد برای امر صادرات هم بسیار فعال بوده و هر ساله حجم قابل توجهی از تولیدات آن به کشورهای واردکننده این محصولات صادر می گردد. اما باید یک نکته اصلی را در مورد تولیدات این شهر بدانید و آن اینکه به صورت کلی اگر مشتری چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران به دنبال خرید جنس با قیمتی ارزان و طبیعتاً کیفیتی پایین تر باشد به سمت تولیدات همین شهر می رود اما اگر قصد خرید محصولاتی با کیفیت بالاتر که طبیعتاً قیمتی بالاتر هم دارند برود باید از مناطقی نظیر تاکستان استان قزوین یا بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی نیاز خود را تامین کند.

یکی از تولیدات معروف و مشهور این منطقه کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی نام دارد که آن را به وفور در بازار داخلی دیده اید و برای امر صادرات هم بسیار از آن استفاده می گردد و کشورهایی نظیر روسیه و اوکراین (البته تا قبل از جنگ بین این دو کشور) از خریداران اصلی و حجم بالای محصول اشاره شده از این منطقه بوده‌اند. 

برای اطلاع از قیمت کشمش قهوه ای با ما در تماس باشید.

محصول اشاره شده از انگور بی دانه به دست می‌آید به این صورت که در اواسط شهریور ماه وقتی که این میوه چیده شد آن را به مایع تیزاب داغ آغشته کرده و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌ کنند تا شدت نور آن طی نهایتاً ۵ الی ۶ روز محصول تیزابی را تولید کند که در ادامه یا به آن گوگرد می زنند یا نمی زنند که در این صورت دو محصول متفاوت از هم تولید می گردد که اولی همان تیزابی گوگردی است و دومی کشمش خرمایی نامیده می شود و دارای رنگ قهوه ای تیره خواهد بود.

جهت استعلام قیمت کشمش تیزابی صادراتی ملایر شما می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش همین مجموعه که در تاکستان استان قزوین است ارتباط گرفته و این مورد را انجام دهید و در صورت لزوم خرید محصول اشاره شده را درب کارخانه تاکستان داشته باشید و آن را در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص دریافت نمایید. 

البته لازم به ذکر است قیمت کشمش اشاره شده در حال حاضر در کیفیت خوب آن کیلویی ۶۵ و کیفیت ضعیف‌ تر آن کیلویی ۶۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود و شما می توانید به هر میزانی که نیاز داشته باشید سفارش آن را انجام دهید. لازم به ذکر است در حال حاضر در تیر ۱۴۰۲ هستیم و ممکن است برای دو ماه آینده که فصل جدید شروع خواهد شد قیمت این محصولات کاهشی باشد که باید دید چه اتفاقی برای قیمت محصولات کشورمان پیش خواهد آمد.

خرید کشمش تیزابی صادراتی ملایر

برای خرید کشمش تیزابی صادراتی ملایر شما باید با کارخانه های موجود در این شرکت ارتباط بگیرید، تعداد آنها بیش از ۴۰ عدد می باشد اما باید با درصد قابل توجهی از آنها ارتباط بگیرید تا ببینید می توانید با کدام یک از آنها وارد معامله شوید. سبک و سیاق کار کردن با کارخانه داران ملایری کمی سخت است و باید قلق آن دستتان باشد تا به یک جمع بندی نهایی برسید و همانطور که در بالا هم عنوان شد محصول قیمت کشمش تیزابی صادراتی ملایر کیفیت قابل توجهی ندارد و شما اگر به دنبال جنس ارزان قیمت در کنار کیفیتی پایین تر هستید برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

اما مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین واقع شده یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در سر تا سر ایران محسوب می گردد و محصولات خود را هم برای فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات بهره‌ برداری می‌کند هم، تولیدات ملایر را در اختیار دارد. یعنی شما می توانید همان محصولات ملایری را حتی با قیمتی مناسب تر در همین مجموعه تامین کنید. 

خیلی راحت شما می توانید به کارخانه های ملایر رفته نمونه جنس تحویل بگیرید و در کنار استعلام قیمت آن، به همین مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین بیایید آن موقع نمونه مورد نظر شما را بررسی و قیمت می دهیم اگر دیدید خرید از این مجموعه به صرفه است این کار را انجام دهید.

مهمتر از جنس با کیفیت و یا حتی با قیمتی رقابتی، رفتار کارخانه دار است بارها و بارها گفته شد تمامی کارخانه های کشمش در ایران سواد دادن کشمش را در هر کیفیتی به مشتری دارند اما چیزی که باعث می گردد یک مجموعه متمایز از سایر مجموعه های تولید کننده باشد رفتاری است که مشتری حس کند که آن مجموعه دلسوزش است نه صرفاً یک سود می کند و یکبار بار بفرستد.

شما به صورت تلفنی و یا ارتباط گرفتن در یکی از شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ، تلگرام، روبیکا یا نرم افزار بله هم می توانید با دریافت فیلم و قیمت هر نوع محصولی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. اینکه میگوییم حضوری به کارخانه ها بروید صرفاً برای دیدن رفتار آن مجموعه است اگر یک تاجر قصد همیشگی کارکردن را بر روی هر محصول داشته باشد توصیه ما به عنوان کسی که سالها در این زمینه فعالیت دارد این است که باید با مجموعه ای کار کنیم که بتوانید این دوام را داشته باشد و صرفاً یک بار کارکردن و حتی خدای ناکرده برگشت بار می تواند خسارت های جبران ناپذیری برای خریدار و یا حتی تولیدکننده داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت و روش پخش انواع کشمش در کرج با ما در تماس باشید.

متاسفانه بارها شنیده ایم که بار خیلی از مجموعه داران و کارخانه ها برگشت خورده آن هم به علت رعایت نکردن موارد توافق، حال چه به صورت مکتوب باشد و چه به صورت شفاهی. برای برخی از مشتریان خاص و ویژه در این مجموعه حتی برای بازار داخل چه برسد برای بازار صادرات، آنالیز محصول را با مهر کنترل کیفیت به مشتری می دهیم که در آن جزئیات ریز به ریز بار ارسالی برایش مکتوب ارسال می گردد و این بهترین تضمینی است که می‌ توان به یک خریدار داد و خیالش را از بابت خرید راحت کرد.

قیمت کشمش تیزابی ملایر

کشمش تیزابی ملایر علاوه بر اینکه برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد برای فروش در بازار داخلی هم بسته بندی شده و در بازار عرضه می گردد اما بر خلاف کارخانه‌ داران تاکستانی که محصولات داخلی را در کارتون های ۹ کیلویی و هشت و نیم کیلو خالص کشمش پر می‌کنند و در بازار عرضه می‌ کنند، کارخانه‌ داران ملایری به این صورت نیستند و این محصولات را در کارتون های باز همان ۹ کیلویی اما با این تفاوت که ۸.۲ دهم کشمش یا حتی ۸ کیلویی کشمش را درون آن پر کرده و در بازار عرضه می کنند.

کارتون های ۹ کیلویی که کارخانه داران ایرانی خریداری می کنند قابلیت پر کردن کشمش از ۸ تا ۱۰ کیلو خالص را دارد که شما می‌ توانید هر میزانی که مایل باشید در این کارتون ها کشمش پر کنید (البته در رنج اشاره شده) و متاسفانه آن اضافه وزنی که باعث می گردد کشمش به ۹ کیلو برسد با فرض اینکه هر کارتون نهایتاً نیم کیلو یا ۴۵۰ گرم وزن دارد استفاده از یقه کارتونی است که درون کارتون کشمش قرار می گیرد، کاری که هیچ کدام از مجموعه داران تاکستانی آن را انجام نمی‌دهند و هشت و نیم کیلو خالص به مشتری خود کشمش تحویل می دهند.

یکی از علت هایی که کشمش تیزابی ملایر در بازار داخل و یا حتی صادرات قیمت ارزانی نسبت به تولیدات سایر مناطق دارد این است که کارخانه داران این شهر گاهی اوقات محصول اشاره شده را که به صورت فله ای وارد کارخانه می‌ شود و دارای دم و شاخه است، شستشو کرده و دم گیری می کنند اما دیگر آن را سورت نمی کنند و به همان صورت درون کارتون می ریزند و حتی گاهی اوقات غوره گیر دستگاه را روشن نمی کنند که در میان محصول اشاره شده غوره هم قاطی می شود و باعث می گردد قیمت کشمش نهایی بسیار پایین بیاید به گونه ای که در حال حاضر که در تیرماه ۱۴۰۲ هستیم قیمت بهترین کشمش تیزابی تاکستان که واقعاً کیفیت بی نظیری دارد در کارتون های ۸ و نیم کیلو خالص ۷۰۰ هزار تومان فاکتور می شود در صورتی که در ملایر امکان دادن جنس با قیمت ۵۰۰ هزار تومان هم وجود دارد که دقیقاً همین کیفیت هم در این مجموعه تولید می گردد آن هم برای مشتریانی که به دنبال خرید جنس ملایری هستند یعنی ترجیح می دهند کیفیت محصول پایین بیاید اما قیمت آن نیز ارزان شود.

در گذشته اصلا به این صورت نبود و مشتری همیشه به دنبال خرید بالاترین جنس از نظر کیفیت می گشت، اما طی چند سال اخیر آرام‌ آرام بازار ایران حداقل، به سمتی رفته که خرید جنس ارزانتر را حتی اگر کیفیت آن پایین آمده باشد را ترجیح می دهند به همین جهت هم در این مجموعه کیفیت های متفاوتی از یک نوع کشمش که می تواند تیزابی باشد جلوی مشتری قرار داده می شود و ایشان است که انتخاب می کند کدام یک از این محصولات به کارش خواهد آمد.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

قیمت کشمش تیزابی ملایر امروز

قیمت کشمش تیزابی ملایر امروز رو به کاهش بوده و به علت اینکه نرخ این محصول در طول سال افزایش های بی حساب و کتاب داشته و در حال حاضر تحت هیچ عنوانی امکان صادرات آن وجود ندارد به همین جهت باعث گردیده این محصول صادراتی کاهش قیمت داشته باشد و با وجود اینکه کمتر از دو ماه و نیم دیگر فصل جدید شروع شده و بار جدید به بازار می آید لذا این اتفاق برای این محصول افتاده است اما در مورد کشمش آفتابی ممکن است همچنین شرایطی نداشته باشیم و حتی در ادامه باز هم گران تر شود.

فرمولی تقریبی در مورد کشمش تیزابی ملایر و صادرات آن وجود دارد و آن این است که به طور میانگین باید درب کارخانه این محصول در کیفیت عالی یک و نیم دلار محاسبه گردد تا برای خریدار صرفه اقتصادی داشته باشد. یعنی اگر در حال حاضر نرخ ارز توافقی روی ۴۰ هزار تومان باشد نرخ این کشمش درب کارخانه باید حدود ۶۰ هزار تومان با بسته بندی فاکتور گردد و با احتساب هزینه های حمل و نقل تا به مقصد برسد برای مشتری صرفه اقتصادی داشته باشد اما در حال حاضر جنس عالی این محصول در کارتون ۱۰ کیلویی خالص یعنی همان تولیدات تاکستان که کیفیت بسیار بالایی دارد، ۷۷ هزار تومان فاکتور می شود هرچند می توان ۶۰ هزار تومان هم به مشتری قیمت داد اما کیفیت آن بالا نیست و روی مرغوبیت آن اصلا نمی توان حساب باز کرد و به نوعی درجه دو محسوب می گردد.

برای اطلاع از قیمت مویز سرخ با ما در تماس باشید.

اما اگر به دنبال خرید جنس کشمش تیزابی ملایر هستید بدانید که در حال حاضر قیمت آن از پایین ترین کیفیت تا به بالاترین آن از ۶۰ هزار تومان شروع شده و تا ۷۲ هزار تومان هم ادامه پیدا می کند و تفاوت کیفیت آن هم برمی گردد به این موضوع که آیا درون آن غوره هم هست یا خیر یا اینکه سورت شده یا خیر. اگر تمام این کارها انجام بگیرد قیمت آن ۷۲ هزار تومان و اگر انجام نگیرد ۶۰ هزار تومان خواهد بود آن هم در کارتون ۱۰ کیلویی خالص یعنی شما اگر آن را در کارتون ۵ کیلویی خالص بخواهید کیلویی ۶۰۰ تومان به نرخ کلی محصول اضافه خواهد شد.

اما برای شروع فصل آینده پیش بینی شرایط مناسب و مساعدی برای کشمش نخواهیم کرد به این علت که میزان تولید انگور تا به الان و شرایط زمین و باغ در تاکستان و ملایر به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان این محصول در ایران خوب نبوده و همین موضوع باعث گردیده که زمزمه هایی مبنی بر رشد قیمت آن هم در ابتدای فصل داشته باشیم و امید است این پیش بینی اشتباه باشد. از طرفی احتمال می‌دهیم باغداران و کشاورزان بیشتر رو به تولید کشمش آفتابی داشته باشند تا محصولی نظیر تیزابی، چون باید باور کرد شرایط صادرات کشمش ایران مناسب نیست ولی محصول آفتابی همیشه مشتری خود را در داخل کشورمان دارد و قیمت آن هم با وجود دردسرهای کمتر تولید، بیشتر از محصول تیزابی می باشد.

 

قیمت عمده کشمش تیزابی

باید توجه داشته باشید که کشمش تیزابی محصولی نیست که بتوان به صورت خرده آن را عرضه کرد یعنی کارخانه کشمشی وجود ندارد که این محصول را ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلویی بفروشد و فقط می توان آن را به صورت عمده عرضه نمود چه برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخل. پس قیمتی که از هر مرکز تولیدی دریافت می کنید قطعاً قیمت عمده این محصولات خواهد بود نه فروش جزئی.

تمام نرخ هایی که در بالا به آن پرداخته شد در واقع همان قیمت عمده کشمش تیزابی است که هم از تولیدات ملایر می باشد و هم از تولیدات تاکستان استان قزوین و به صورت کلی چون این مجموعه می داند که مشتری در داخل و یا حتی خارج از ایران به دنبال چه نوع محصولی است به راحتی نیاز آن شخص را تامین می کند چرا که پیچ دستگاه سورتینگ دست کارخانه دار است و میتواند تنظیم کند که دقیقاً چه خروجی کیفیتی از این بار بدهد. از طرفی چون علاقه به انجام این کار وجود دارد با وسواس بیشتری هم این کار صورت می گیرد شاید این حوصله و علاقه را خیلی از کارخانه داران کشمش در ایران نداشته باشند.

با وجود این که کشمش تیزابی ملایر دانه دار هم در کشورمان تولید می شود و آن را بیشتر در شهر درگز استان خراسان رضوی می بینیم اما به صورت کلی آن تیزابی هایی که شما در بازار می بینید که در کارتون بسته بندی شده و عرضه می گردد همگی به صورت بدون دانه است. مشتری چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران فقط قصد خرید محصول تیزابی بدون دانه را دارد و خیلی کم پیش می آید که نمونه دانه دار آن عرضه گردد و به فروش رسد.

لازم به ذکر است که کشمش تیزابی بدون گوگرد هم در بازار داخلی فروش خوبی دارد و هم برای صادرات از آن بسیار استفاده می گردد. این محصول در بازار تهران و کرج فروش بسیار خوبی دارد و به علت قیمت پایین تر آن نسبت به تیزابی اگر بنکدار یا پخشی هستید به راحتی می‌توانید عرضه آن را انجام دهید. به علت اینکه به این محصول گوگرد نمیزنند ظاهری شبیه کشمش پلویی آفتابی به خود می گیرد و همین موضوع باعث می شود که فروش آن در تهران به عنوان یکی از بزرگترین مشتریان محصول پلویی آفتابی، بالا رود و به نوعی می توان جای محصول اشاره شده در بازار عرضه کرد به هر حال قیمت آن هم حدود ۲۰ درصد ارزان تر است و برای هر خریداری می تواند عالی باشد.

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

محصول اشاره شده در حال حاضر از تولیدات تاکستان می توان از ۵۰۰ هزار تومان تا ۶۵۰ هزار تومان قیمت داد که بدون غوره بوده و هر چقدر سورتینگ دستگاه حساسیت آن را بالاتر ببریم قیمت بالاتر و هر چقدر پایین تر بیاوریم و یا حتی صفر کنیم قیمت آن به کف کار خود خواهد رسید البته اگر میزانی در آن غوره ها هم قاطی کرد قیمت آن به راحتی به ۴۵۰ هزار تومان هم در کارتون ۹ کیلویی خواهد رسید.

قیمت کشمش صادراتی ملایر

به صورت کلی کشمش محصولی است صادراتی و اگر حجم قابل توجهی از آن صادر نگردد بار روی دست باغدار در انتهای فصل باقی خواهد ماند، علی الخصوص اگر محصولی مانند تیزابی و طلایی باشد که حجم قابل توجهی از آن صادر می گردد و درصد کمی از آن در بازار داخل به فروش می رسد.

اگر به دنبال استعلام قیمت کشمش صادراتی ملایر هستید باید به همان  سه محصولی که در بالا به آن اشاره شد پرداخت یعنی کشمش تیزابی گوگردی، تیزابی بدون گوگرد و کشمش طلایی که هر سه محصول اشاره شده در حجم قابل توجهی در این شهر تولید می گردد و کارخانه های آن که بیش از ۴۰ عدد می باشند کار فرآوری و بوجاری آن را انجام داده و یا به صورت مستقیم و یا به صورت غیرمستقیم صادرات آنها را انجام می دهند.

محصولات اشاره شده در این شهر یا در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می شوند و یا ۵ کیلویی خالص که به صورت پنج لایه بوده و کار شیرینک آن هم در کارخانه انجام می گیرد. لازم به ذکر است که شیرینک در واقع پلاستیک ضخیمی است که به صورت فشرده دور کارتون را می‌گیرد و باعث می‌شود طی ترانزیت بار از هم نپاشد علی الخصوص اگر صادرات محصول به صورت دریایی باشد و رطوبت دریا باعث می گردد کارتون به راحتی خیس و متلاشی شود.

تولیدات کشمش صادراتی ملایر از کیفیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار نیستند و کارخانه های این شهر هم به خوبی فهمیده اند که تولیدات آنها برای کشورهایی مناسب است که به دنبال بار ارزان قیمت در کنار کیفیتی معمولی می گردند، به عنوان مثال همانطور که کشمش طلایی ملکان برای کشورهایی نظیر قطر و کویت مناسب می باشد کشمش طلایی ملایر برای بازاری نظیر عراق بسیار خوش فروش است.

از طرفی تاجر و یا شرکت بازرگانی باید بداند که مبنای محاسبه ارز صادراتی برای هر محصولی همان ارز توافقی است که در حال حاضر که در اواسط تیر ۱۴۰۲ هستیم حدود ۴۰ هزار تومان قیمت می خورد که البته اگر ارز، تک نرخی شود مشکلات صادرکنندگان تا حد زیادی برطرف شده و همگی چه تولید کننده و چه خریدار تکلیف خود را می دانند اما متاسفانه به علت رانت های متعددی که در این مورد و این قانون وجود دارد همچنان این کار صورت نگرفته و چند نرخی بودن ارز باعث صدمات بسیار زیادی به صادرکنندگان انواع محصولات از جمله کشمش نموده است.

برای اطلاع از قیمت و روش خرید مویز اصل با ما در تماس باشید.

کشمش طلایی صادراتی ملایر

یکی از محصولات صادراتی شهر ملایر کشمش طلایی می باشد که این محصول به علت میزان گوگرد زنی بالا به رنگ زرد در می آید یا حداقل به این رنگ میل می کند البته نه اینکه قطعاً تمام دانه های یک کارتون کشمش، زرد و طلایی باشند علی الخصوص در شهری مانند ملایر آن هم به علت تولید محصول به روشی که خروجی بار با کیفیت نمی شود باعث می گردد نهایتاً ۴۰ عدد از ۱۰۰ عدد کشمش درون کارتون، رنگش زرد و طلایی شود و مابقی سبز، قرمز و سفید خواهد بود.

برعکس شهر ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین که این کشمش را به‌ صورت بارگاهی آماده کرده و یا از داربست آویزان می کنند در این شهر به اینگونه نیست و انگور پس از آغشته شدن به مایع تیزاب که پس از چند روز خشک گردید درون سبد یا روی توری به آن گوگرد زده می شود که باعث می گردد خروجی محصول باکیفیت از آب در نیاید که البته قیمت آن هم همیشه بین ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزانتر از تولیدات مناطق اشاره شده است که جنس باکیفیت تولید می کنند.

همانطور که در بالا عنوان شد محصول ملایری مناسب کشورهایی است که جنس ارزان قیمت در کنار کیفیتی معقول می خواهند و شما اگر تولیدات این شهر را در کنار تولیدات سایر مناطق اشاره شده بگذارید کاملاً به این موضوع می رسید که چرا قیمت کشمش ملایر ارزان تر از تولیدات سایر مناطق اشاره شده می باشد. هر چند همه چی به کشمش باغدار و کشاورز بر نمی گردد بلکه نوع بوجاری و سورتینگ کشمش است که تکمیل کننده کیفیت متوسط تولیدات این مناطق است. شما خیلی راحت می توانید با حساسیت دستگاه سورتینگ محصول بسیار با کیفیتی خروجی داشته باشید اما در این صورت با تولید ضایعات بیشتر باعث می گردد بار مالی زیادتری روی دست  کارخانه گذاشته شود.

سیستم قیمت دهی در کشمش طلایی به این صورت است که بر حسب تعداد دانه های رنگ زرد این کار صورت می گیرد یعنی هر چقدر دانه های زرد در میان یک کارتون بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می رود. به عنوان مثال در کشمش طلایی بناب و ملکان و به صورت میانگین در طول فصل تعداد دانه های زرد درون یک کارتون به حدود ۷۵ عدد می رسد و باعث می گردد که قیمت آن در حال حاضر اگر موجودی آن را بشود تامین کرد (با توجه به نزدیک شدن اتمام فصل) کیلویی ۱۲۰ هزار تومان باشد اما به عنوان مثال در محصول طلایی ملایر میزان دانه های زرد به ۳۵ تا ۴۰ عدد در صد دانه کشمش می رسد و باعث می گردد قیمت آن در حال حاضر کیلویی ۹۰ هزار تومان باشد حال شما هم این محصول ملایری را اگر به استاندارد بناب و ملکان برسانید قیمت این محصول نیز دقیقاً همان خواهد شد اما همین موضوع باعث می گردد دو کیفیت متفاوت جلوی مشتری قرار داده شود، طبیعتا اگر خریدار، واقعی باشد یکی از آن دو را انتخاب خواهد نمود.

برای اطلاع از قیمت مویز افغان درجه یک با ما در تماس باشید.

قیمت کشمش تیزابی بی دانه ملایر

برای استعلام قیمت کشمش تیزابی بی دانه ملایر، شما می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته شده، ارتباط بگیرید. وقتی که به صورت مستقیم با واحد فروش یک کارخانه وارد معامله می شوید، خیالتان از اینکه به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را از کارخانه انجام می دهید راحت می‌شود و هم اینکه هر سوالی که نیاز است پاسخش را بدانید دریافت خواهید کرد.

خیلی از عرضه کنندگانی که در اینترنت و در شبکه های مجازی و چه در سایت های اینترنتی فعالیت دارند واسطه هستند و خیلی از همین ها هم نیازشان را از همین مجموعه تامین می کنند اما واقعیت کار این است که اگر حجم خریدتان بالاست باید از کارخانه خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت برای شما صرفه خرید نخواهد داشت.

با وجود اینکه این مجموعه در شهر تاکستان و شهرک صنعتی خرمدشت در استان قزوین واقع شده اما همانطور که در بالا عنوان شد کیفیت های متفاوتی از همین کشمش یعنی کشمش تیزابی بی دانه تولید می گردد که بهترین آن و باکیفیت ترین آن جنس سوپر محسوب شده و مشتریان خاص خود را دارد اما درجات پایین تر این محصول با کشمش ملایر برابری می کند و شاید حتی قیمت آن پایین تر از تولیدات آنجا باشد به همین جهت توصیه می شود اگر قصد خریدتان همیشگیست یا مرکز پخش هستید و یا صادرکننده که سالها فعالیت در مورد کشمش دارد بهتر است حضوری به کارخانه بیایید نمونه های متفاوتی جلوی شما قرار داده می شود آن هم با قیمت های متفاوت و تصمیم خواهید گرفت کدام یک از این نمونه ها به کارتان خواهد آمد.

نکته بسیار مهم این است که بر روی بسته بندی این شرکت هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست و همین موضوع باعث می گردد مشتری شما نتواند ما را پیدا کند اما این را بدانید چه برای صادرات بار بخواهید و چه برای فروش در بازار داخل ما به رفتاری متعهد هستیم که خیلی از کارخانه های کشمش در ایران آن را رعایت نمی کنند و آن رفتار حرفه‌ای تجارت است. قطعاً متوجه خواهیم شد که بار ما به منطقه ای رفته و مشتریتان به ما زنگ زده در این صورت به آن شخص بار نخواهیم فروخت چون دو سبک فروش هم وجود دارد که در پایین به آن اشاره می کنیم.

ابتدا اینکه در فروش های جزئی و کمتر از ۱۰۰ کارتون قیمت هر کارتون کشمش (فرقی ندارد کدام نوع می باشد) ۲۰ هزار تومان گرانتر قیمت داده می شود و طبیعتا اگر در بازار داخلی فعالیت کنید و مشتری شما ماهیان ۲۰ یا ۳۰ کارتون از شما خرید می کند، ما را پیدا کرده و استعلام قیمت کند متوجه می‌شود که هر کارتونی گرانتر برایش تمام می شود با این اوصاف نمیصرفد که با ما کار کند و دوباره سمت شما خواهد آمد از طرفی چه در ایران و چه در خارج از کشور مشتری که همیشه قصد خرید داشته باشد و این طی چند به ماه ثابت خواهد شد که میزان فروشش به چه صورت است ما به آن شخص نمایندگی می دهیم. 

به عنوان مثال یکی از مشتریان این مجموعه ماهیانه حجم قابل توجهی کشمش را به ارمنستان صادر می کند قطعاً ایرانی هایی در این کشور هستند که با این مجموعه تماس می گیرند ما همان شخصی را میشناسیم که بار ما را به آن طرف برده روی آن برند بازاریابی کرده و فروش آن را انجام می دهد یعنی آن برند را اختصاصی و انحصاری به آن شخص می دهیم نه به شخص دیگری، البته لازم به ذکر است که بدانید این کارخانه سه برند در اختیار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما