فروش انواع کشمش کاشمر صادراتی

انواع کشمش کاشمر برای بازار صادراتی و داخلی در این سایت به فروش می رسد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با قیمت درب کارخانه دارند می توانند از طریق پل ارتباطی قرار گرفته شده نیاز خود را تامین نمایند.

محصول زرد قلمی که برای بازار داخلی و صادراتی کاربرد دارد. ⇓

فروش کشمش کاشمر

تولید انواع کشمش در کاشمر

اگر در زمینه کشمش فعالیت می کنید به خوبی می دانید که یکی از مناطق اصلی تولیدکننده این محصولات شهر کاشمر و در کنار آن خلیل آباد استان خراسان رضوی است که محصولات خاص خود را از نظر رنگ و ظاهر محصول در اختیار دارد که آن هم برمی گردد به نوع انگوری که در این مناطق تولید می گردد.

 

اگر قرار باشد به کشمش های اصلی مناطق اشاره شده بپردازیم باید ابتدا از معروفترین آن شروع کنیم که نامش کشمش سبز قلمی یا کشمش آجیلی است. در مرحله بعدی باید به کشمش زرد قلمی یا پیکامی اشاره کرد که هر دو محصول اشاره شده هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم صادراتی.

 

محصولات دیگری هم در این مناطق تولید می‌گردند که همگی به اتفاق قلمی و کشیده هستند که باید به نوعی خاص از مویز کاشمری هسته دار و قرمز رنگ اشاره کنیم و نیز کشمش آفتابی این منطقه که ظاهر آن از سایر محصولات آفتابی در ایران متمایز و متفاوت می باشند.

 

وجود کارخانه های زیادی در دو شهر اشاره شده کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می دهند که مهمترین آنها در شهرک بردسکن قرار دارد و نوع بسته بندی محصولات در این مناطق به صورت کارتونی است که بین ۳ و ۵ کیلویی بیشتر در نظر گرفته می شود.

مویز قرمز هسته دار از تولیدات کاشمر ⇓

کشمش صادراتی کاشمر

فروش کشمش درب کارخانه

بسیاری از مشتریان و خریداران انواع کشمش مایلند که مستقیم با کارخانه وارد مذاکره شوند اما مشکلی که وجود دارد این است که اکثر کارخانه‌ های کشمش در ایران حاضر نیستند در حجم پایین محصول خود را به فروش برساند که باعث شده به سمت بنکداران و مراکز پخش رفته تا با قیمت بالاتری محصول را خریداری کنند.

 

این نوید در این مجموعه به مشتری داده می شود که امکان خرید حجم پایین این محصولات را هم خواهد داشت به گونه‌ای که می توانند کشمش کارتونی را برای حداقل ۱۰ کارتون هم سفارش دهند و از طرفی کشمش فله ای را هم که در کیسه و گونی بسته بندی می شود حداقل امکان فروش ۴۰ کیلو به بالا وجود دارد.

 

اما با وجود اینکه این مجموعه در تاکستان قزوین فعالیت تولیدی دارد و طبیعتا از کشمش تاکستان برای فرآوری و فروش محصولات خود استفاده می کند اما گاهی اوقات پیش می آید که مشتریان اختصاصی آن درخواست خرید کشمش کاشمر را داشته باشند که در این صورت باید نیاز این عزیزان را تامین نموده حتی با درصد سودی صفر.

 

به این صورت که کشمش کاشمر را قبل از اینکه وارد مرحله بسته بندی شود از کارخانه هایی که این مجموعه با آنها قراردادهای کاری دارد خریداری و در کارخانه مبدا قیمت گذاری به مشتری، بسته‌ بندی آن انجام خواهد گرفت و دقیقا با همان قیمتی که مراکز استان خراسان به مشتری قیمت می دهند، قیمت گذاری خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما