خرید و فروش کشمش درجه یک ملایر

خرید و فروش کشمش ملایر و تاکستان با کیفیت درجه یک در این سایت که کار تولید و بسته بندی انواع کشمش را در شهر تاکستان انجام می دهد آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند از این فرصت استفاده کنند.

فروش کشمش به کشور امارات و علی الخصوص شهر دبی در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

نمونه ای از محصول کیسه ای آفتاب خشک ⇓

خرید کشمش ملایر

تولید کشمش در ملایر و تاکستان

ملایر و تاکستان از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش علی‌ الخصوص کشمش پلویی می‌ باشند و مشتری اگر به دنبال خرید بار باکیفیت است باید از تاکستان خرید خود را انجام دهد و اگر به دنبال محصولی با کیفیت متوسط و طبیعتاً قیمتی پایین‌ تر می‌باشد تولیدات ملایر برایش بسیار مناسب خواهد بود.

 

علاوه بر محصول بالایی، مویز فخری، کشمش عسگری و نیز مویز شانی هم در این دو شهر تولید می گردد که این محصولات عموماً به صورت فرآوری نشده و در کیسه که البته کارگر کار تمیز کردن آن را انجام می دهد به فروش می‌رسد و مشتریان خاص خود را دارد.

اما دو شیوه تولید این محصول یا بهتر بگوییم دو طریقه تبدیل انگور به کشمش در کشورمان وجود دارد که یکی مختص ملایر همدان بوده که محصول حاصل دارای کیفیتی مطلوب نخواهد بود و به همین جهت قیمتی ارزانتر هم دارد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین واقع شده و علاوه بر تولید تمامی موارد بالا به صورت کارتونی و هم به صورت کیسه ای کار فروش مستقیم آنها را نیز خود انجام داده به گونه‌ ای که بار از تولید به مصرف به دست مشتری خواهد رسید.

 

اما علاوه بر تولیدات تاکستان که همیشه بار باکیفیت تولید می کنند، گاهی اوقات مشتریان و خریداران به دنبال خرید محصولی ارزان تر هستند به همین جهت از ملایر بار به صورت فله که دارای دم، شاخه و خاک است در کیسه خریداری شده و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی روی آن انجام می گیرد.

نمونه ای محصول کارتونی که همان تیزابی با کیفیت متوسط است. ⇓

فروش کشمش ملایر

خرید انواع کشمش درب کارخانه

شما در این مجموعه می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی داشته باشید و استعلام به روز قیمت نمایید و در صورت صلاحدید بتوانید ثبت سفارش به صورت عمده و جزئی که بار از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی و نیز وانت بار یا کامیونت برایتان ارسال خواهد شد تحویل بگیرید.

 

محصولات کیسه ای در این مجموعه به صورت آفتاب خشک و سایه خشک و طبیعی هستند و برای مشتریانی که به دنبال خرید محصول ارگانیک می گردند می تواند بسیار عالی باشد چون هیچ کار فرآوری در خط تولید برای این محصولات انجام نشده است.

 

کشمش کارتونی هم که در این مجموعه برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی بوده که برای صادرات از کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می شود که ۵ لایه است و برای حفاظت از جنس کارتون در حین فرآیند ارسال، عملیات شیرینک هم روی آن انجام خواهد شد.

 

اگر محصول را هم برای صادرات بخواهید می توانید تمام پروسه های آن از بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را بر عهده این مجموعه بگذارید تا برایتان تا زمانیکه بار به دست خریدار برسد انجام دهند. این محصولات در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک از دو منطقه تاکستان و ملایر قابل تأمین خواهد بود و مشتریان بدانند به‌ صورت کلی محصول ملایر بنا به نوع کشمش بین ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان تر از تولیدات تاکستان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما