صادرات کشمش تیزابی عمده

مشتری و خریدار می تواند در این سایت به صورت مستقیم اقدام به صادرات کشمش تیزابی عمده را داشته باشد و علاوه بر این مورد، محصول باکیفیت و اعلا را در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص درب کارخانه خریداری نماید.

کشمش تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی عمده

تولید کشمش تیزابی با بهترین کیفیت

یکی از بهترین محصولات ایران در زمینه صادرات، کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی می باشد که این محصول بی دانه و بی هسته را تقریباً در تمام مناطق تولیدکننده انگور تولید می کنند شاید به این جهت که با افزایش نرخ ارز قیمت آن هم افزایش پیدا می‌ کند و برای برخی از باغداران این مورد می تواند مناسب باشد.

 

بهترین تولیدکننده کشمش تیزابی در ایران منطقه تاکستان استان قزوین است یعنی اگر به دنبال مرغوب ترین نوع این نوع محصول هستید باید از منطقه تاکستان خرید خود را انجام دهید، در اولویت های بعدی که از نظر کیفی از منطقه اشاره شده پایین‌ تر می باشد می‌توان به ملایر، قوچان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی هم اشاره نمود.

 

بیشترین میزان صادرات این محصول کشورهایی هستند که در شمال ایران واقع شده که می‌توان به ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، اوکراین و روسیه اشاره نمود.

 

این محصولات را در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات استفاده می کنند که اگر شرکت بسته بندی هم در ایران یا در کشور دیگری داشته باشید می توانید آنها را در سلفونهای نیم کیلویی و یک کیلویی هم بسته بندی کنید و به این صورت سود بیشتری از فروش آنها نصیبتان شود.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (کشمش خرمایی)

کشمش تیزابی عمده

صادرات مستقیم با مجموعه کشمش آراد

این مجموعه علاوه بر این که در زمینه تولید انواع کشمش از جمله همان کشمش تیزابی که در بالا به آن پرداخته شد فعالیت دارد می تواند صادرات صفر تا صد آنها را نیز برای مشتری خود انجام دهد که می توان به هماهنگی با شرکتهای ترانزیتی و بارگیری آن، پروسه بهداشت و استاندارد که برای خروج از کشور نیاز دارید و گمرک آن اشاره نمود تا بار مستقیم به دستتان برسد.

 

برخی از مشتریان این مجموعه خارج از کشور هستند و اصلاً نماینده ای در ایران ندارد و به همان صورتی که در بالا به آن پرداخته شد صادرات آنها در این مرکز انجام خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که کشمش تیزابی به دو دسته تقسیم می‌شود که یک نوع زمانی که به آن گوگرد می زنند که طبیعتاً فروش و تولید این محصول بسیار بالاست و حالتی هم پیش می آید که به آن گوگرد نمی زنند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد که رنگی تیره تر دارد و این محصول هم مشتریان خاص خود را در کشورهای وارد کننده این محصولات به خود اختصاص می دهد.

 

یک نکته بسیار مهم در مورد صادرات هر محصولی چه در ایران و چه در هر کشور تولیدکننده دیگر وجود دارد و آن این است که علاوه بر این که قیمت و کیفیت محصول بسیار مهم است و باید در یک راستا باشد اما مورد مهم دیگر که شاید خیلی از تجار کم سابقه آن را جدی نگیرند، رفتار حرفه‌ای تولید کننده و کارخانه دار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما